بازدید 4968

فدراسيون كشتي، ادعاي وزارت ورزش راتكذيب كرد

کد خبر: ۷۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 13 March 2018

رضا لایق در خصوص مخالفت اعضای مجمع فدراسیون کشتی با استعفای رسول خادم گفت: در مجمع فدراسیون کشتی، هم داورزنی که به عنوان نماینده وزارت ورزش شرکت کرده بود و هم اعضای مجمع با استعفای رسول خادم مخالفت کردند و خواستند که وی ادامه کار بدهد.

به گزارش تابناك ورزشي، دبير فدراسيون كشتي تصريح كرد: در اساسنامه یک بندی وجود دارد مبنی بر این که اگر رئیس فدراسیون غیبت داشته باشد نایب رئیس فدراسیون، وظایف او را انجام خواهد داد. البته پیش از این به بنی‌تمیم تفویض اختیار انجام شده بود. ان‌شاء‌الله وزارت ورزش بتواند به تعهدات خود عمل کند و امیدوارم تلاش و پیگیری‌هایی در یک ماه پیش‌رو صورت بگیرد تا خادم برگردد.دوستان یک ماه فرصت خواستند تا رایزنی‌های خود را برای بازگشت خادم انجام دهند و اگر تا یک ماه آینده این اتفاق رخ نداد و خادم برنگشت انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود.

لایق در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت خادم به فدراسیون کشتی وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: خادم روی استعفای خود پافشاری می‌کند و تصمیم و نیت برگشت ندارد اما مسئولان وزارت ورزش و همین طور هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون کشتی تصمیم دارند خادم را برگردانند.وی در خصوص این که گفته می‌شود وزارت ورزش بین فدراسیون کشتی و فدراسیون‌های دیگر تبعیض قائل می‌شود، گفت: نمی‌توان نام آن را تبعیض گذاشت اما وقتی رئیس اتحادیه جهانی کشتی به ایران می آید باید رایزنی‌هایی صورت می‌گرفت تا وی با رئیس جمهور دیدار کند البته شاید این موضوع تنها در دوره سلطانی‌فر اتفاق نیفتاده باشد. ضمن این که انتظار این است که به ورزش کشتی نگاه ویژه‌تری صورت بگیرد. گفته می‌شود که بودجه 300 درصد افزایش پیدا کرده است اما برنامه‌های فدراسیون کشتی 1000درصد بیشتر شده است.

دبیر فدراسیون کشتی درباره صحبت‌ها داورزنی مبنی بر این که حدود 77 درصد بودجه این فدراسیون پرداخت شده است، تصریح کرد: این گونه نیست و فدراسیون کشتی کمتر از 70 درصد و حدود 66 درصد بودجه خود را دریافت کرده است.لایق در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش به دنبال حذف خادم است، گفت: این گونه نیست و وزارت ورزش سعی می‌کند خادم را حفظ کند. امیدواریم با رایزنی‌هایی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام می‌دهند به نفع کشتی کشور باشد.

وی در مورد این که گفته می‌شود با توجه به این که کشتی کشور به لحاظ فنی وضعیت خوبی ندارد رسول خادم به دنبال یک خداحافظی قهرمانانه بوده است، اظهار داشت: اصلا این موضوع را قبول ندارم. کشتی فرازونشیب داشته است اما با توجه به سرمایه‌های زیادی که در کشتی داریم با مدیریت خادم نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. ما 6 سال در مسابقات جهانی همیشه روی سکو بودیم. همین طور در بازی‌های آسیایی، جام جهانی و ...عملکرد خیلی خبوی داشتیم. مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال نتیجه‌گرایی نبودیم چون کشتی‌گیران جوان زیادی به تیم ملی تزریق شده بودند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان