بازدید 2248

کلاهبرداری با پیش فروش خودرو

کد خبر: ۷۸۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 13 March 2018

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از دستگیری عامل کلاهبرداری 3‌میلیارد و 500‌میلیون ریالی از 6 شهروند با پیش فروش خودرو در سرخس خبر داد.

به گزارش آرمان، سردار قادر کریمی گفت: در پی شکایت مردی میانسال در شهر سرخس مبنی بر کلاهبرداری با پیش فروش خودرو تیمی از پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود:در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد، فردی شیاد با ادعای اینکه سهامدار یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی است با ثبت‌نام خودرو زیر قیمت بازار و تحویل 30 روزه مبلغ 740‌میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده و پس از گذشت مهلت مقرر پاسخگو نمی‌باشد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: همزمان با رسیدگی به پرونده 5 شکایت مشابه دیگر نیز اضافه شد که کارآگاهان پلیس آگاهی متهم را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سردار کریمی عنوان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم به 6 فقره کلاهبرداری به مبلغ 3‌میلیارد و 500‌میلیون ریال اعتراف که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از او با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری همدستش و دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:طمع مالباختگان و دروغگویی کلاهبرداران 2 عامل اصلی وقوع چنین جرایمی است و عدم اعتماد کامل و انجام تحقیقات لازم و مشورت با متخصصان راهکار پیشگیری آن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار