بازدید 2864

بیکاری سرپرستان خانوار باعث شرمساری است

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: یک شخص بیکاری به من می گفت من راضی ام که به دلیل بیکاری تصادف کنم و از دنیا بروم تا در ایام عید شرمسار خانواده ام نباشم.
کد خبر: ۷۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 11 March 2018

 

بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 20 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وضعیت وزارت آموزش و پرورش اسف بار است این در حالی است که براساس قانون اساسی باید به موضوع آموزش و پرورش توجه جدی شود، همه به معلمان و آموزش و پرورش مدیون هستیم و باید مشکلات این وزارتخانه رفع شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس ادامه داد: شرکت های بیمه باید به تعهدات خود هم به لحاظ شرعی، هم به لحاظ قانونی عمل کند اما با وجود اینکه چند روز بیشتر به شروع سال جدید نمانده و خسارت مربوط به محصولات کشاورزی در حوزه انتخابیه ام پرداخت نشده است.

طاهرخانی افزود: چه کسی باید جلوی فساد اداری در کشور را بگیرد؟ دولتمردان و مسئولان باید با تعامل سه قوه مانع از تضییع شدن حقوق مردم شوند تا عدالت در جامعه اجرا شود. متاسفانه سطح اختلاف طبقاتی در جامعه افزایش یافته و مردان خانواده در مقابل اعضای خانواده اشان به دلیل بیکاری شرمسار هستند.

وی ادامه داد: یک شخص بیکاری به من می گفت من راضی ام که به دلیل بیکاری تصادف کنم و از دنیا بروم تا در ایام عید شرمسار خانواده ام نباشم.

طاهرخانی تصریح کرد: وضعیت آبی کشور اسفبار است و باید این سوال را پرسید چرا به آبیاری علمی و نوین توجه نشده است باید کارگزاران حاکمیت در قالب قانون در بیایند و اینگونه نباشد که هر مسئولی هر کاری که خواست بتواند انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی