بازدید 4034

تنیس،مدیریت ضعیف و ماجرای اجاره زمین های سه گانه

کد خبر: ۷۸۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 11 March 2018

تنیس ایران سرزمین مستقلی شده که به لحاظ نظارتی به امان خدا رها شده است اما به سبب ارتباطات خاص حمایت تمام قد را پشت سر خود می بیند و تغیی وزرای ورزش هم تاثیری در این اصل ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، علاوه بر استمرار مدیریتی در این رشته که بوی "رانت" از آن به مشام می رسد در بخش سخت افزاری طی چند سال اخیر فدراسیون امکانات زیادی در اختیار داشته است. سه مجموعه دولتی این رشته – مجموعه تنیس استقلال ، آزادی و شهید شیرودی – دربست در اختیار فدراسیون قرار داده شد.اگرچه آمار مالی هزینه و درآمد این مجموعه ها خیلی روشن نیست اما تنها پرداختن به آنچه در زمین های تنیس شهید شیرودی گذشته ما را با واقعیات زیادی آشنا می سازد.

زمین های تنیس شهید شیرودی بیش از 5 سال در اختیار فدراسیون قرار داشت. در این اوقات قیمت اجاره رسمی آن از 180 میلیون تومان در سال بالاتر نرفت. همین زمین ها طی دو سال گذشته بنا به دلایل روشن از فدراسیون گرفته شد و نزدیک به 500 میلیون تومان در مزایده به افراد دیگری واگذار شد.
این در حالی بود که فدراسیون به بهانه استعدادیابی این زمین ها را تحت اختیار قرار گرفت و با نصب یک تابلو به عنوان آکادمی استعدادیابی تنیس چندین سال در این مکان جولان داد. دست آخر به بهانه عدم توانایی در خصوص بازپرداخت اجاره آن را پس داد!

وقتی وضعیت مالی و مدیریت در زمین های تنیس شهید شیرودی چنین بوده تکلیف زمین های تنیس استقلال و آزادی که شرایط بهتری هم دارند روشن است.در کنار این ؛ خیلی ها معتقدند زمین های تنیس مجموعه انقلاب نیز با وجود آن که به شکل ظاهری در اختیار بخش خصوصی است اما شائبه دست داشتن فدراسیون در آن نیز وجود دارد.
ساختمان فدراسیون نیز در مجموعه انقلاب در فضایی خوش آب و هوا علاقه مندی را برای ادامه تصدی برآن افزایش داده تا حمایت تمام قدی که به آن اشاره کردیم نمود عینی پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی