بازدید 2172

عناصر مسلح تحت حمایت امارات در یمن به جان هم افتادند

منابع محلی یمنی خبر دادند که یکی از فرماندهان نیروهای کمربند امنیتی استان ابین در درگیری مسلحانه به وسیله نیروهای خودی کشته شده است.
کد خبر: ۷۸۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸ 10 March 2018

منابع محلی یمنی خبر دادند که یکی از فرماندهان نیروهای کمربند امنیتی استان ابین در درگیری مسلحانه به وسیله نیروهای خودی کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المشهد الیمنی، منابع محلی یمنی خبر داده اند که «سالم محمد علی مهیم المسعودی الکازمی»یکی از فرماندهان نیروهای کمربند امنیتی استان «ابین» در جنوب یمن روز گذشته در درگیری مسلحانه در ابین کشته شده است.

بر اساس این خبر این درگیری ها در بازار مرکزی شهر «المحفد» صورت گرفته و علاوه بر الکازمی یک سرباز کمربند امنیتی این شهر به نام «صدام علی طوحل» نیز کشته شده است. به گفته منابع محلی الکازمی و طوحل به وسیله نیروهای خودی در کمبرند امنیتی ابین کشته شده است.

این منابع تأکید کرده اند که الکازمی که فرمانده نیروهای کمربند امنیتی در شهر المحفد بوده با شماری از نیروهای وابسته به فرماندهی نیروهای واکنش سریع که زیرمجموعه کمربند امنیتی ابین هستند اختلافاتی داشته است. فرماندهی نیروهای کمربند امنیتی ابین را «عبداللطیف السید» رهبری می کند که یکی از عناصر وابسته به شورای انتقالی جنوبی یمن به شمار می رود.

منابع خبری یمنی گفته اند افراد مسلح ژنرال کاظمی و یکی از همراهانش را که در حین عبور از مرکز شهر بودند مورد هدف قرار داده و کشته اند. شورای انتقالی جنوبی یمن که برای جدایی جنوب یمن تلاش می کنند، تحت حمایت امارات است و اخیرا درگیری های مسلحانه ای با نیروهای وابسته به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن که تحت حمایت ریاض هستند داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی