بازدید 16542

پذیرفتن دعوت رهبر کره شمالی از سوی ترامپ/ دیدار رهبران دو کشور تا ماه می

دقایقی پس از اظهارات رئیس دفتر امنیتی رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره توافق رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با رهبر کره شمالی، کاخ سفید در این باره اظهارنظر کرد. رئیس جمهوری آمریکا گفته که آماده دیدار با رهبر کره شمالی است که اگر این اتفاق بیفتد، نقطه عطفی در روند تنش‌زای اتمی با پیونگ یانگ محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 09 March 2018

دقایقی پس از اظهارات رئیس دفتر امنیتی رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره توافق رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با رهبر کره شمالی، کاخ سفید در این باره اظهارنظر کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از رویترز، رئیس جمهوری آمریکا گفته که آماده دیدار با رهبر کره شمالی است که اگر این اتفاق بیفتد، نقطه عطفی در روند تنش‌زای اتمی با پیونگ یانگ محسوب می‌شود.

چونگ ایویی یونگ، رئیس دفتر امنیت ملی کره جنوبی پس از ارائه گزارشی مختصر درباره دیدار هیأت عالی رتبه کشورش با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: کیم جونگ اون به خلع سلاح اتمی اقدام کرده و به دنبال تعلیق آزمایش‌های اتمی و موشکی است.

وی ادامه داد، ترامپ موافقت کرده تا ماه می سال جاری میلادی به دعوت کیم جونگ اون پاسخ دهد و با وی دیدار کند. این مسأله ظرف چند ماه صورت می‌گیرد که البته زمان و مکان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

به گفته چونگ ایویی یونگ، کیم جونگ اون همچنین پذیرفته که مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده، تهدیدی برای کره شمالی نیست.

پذیرفتن دعوت رهبر کره شمالی از سوی ترامپ/ دیدار رهبران دو کشور تا ماه مه

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید نیز در پی آمادگی کره شمالی برای توقف آزمایش‌های هسته‌ای و موشکی و مذاکره درباره خلع سلاح هسته‌ای، از آمادگی ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون در مکان و زمانی که هنوز مشخص نشده، خبر داد.

خود ترامپ نیز در پیامی توئیتری پس از دیدار و گفت وگو با این مقام عالی رتبه کره جوبی نوشت: نشست با رهبر کره شمالی در حال برنامه ریزی است.

رئیس جمهوری آمریکا پیشتر گفته بود، تحت شرایطی خاص با رهبر کره شمالی دیدار می‌کند و گفته زمان کنونی برای چنین مذاکراتی مناسب نیست.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توئیت روز پنجشنبه خود همچنین نوشته است: کیم جونگ اون درباره خلع سلاح اتمی با فرستادگان کره جنوبی گفت وگو کرده و صحبتی از توقف این تسلیحات نبوده است. همچنین در این بازه زمانی هیچ آزمایش موشکی از سوی کره شمالی نباید صورت گیرد. پیشرفت خوبی به دست آمده اما تحریم‌ها تا زمانی که توافقی به دست بیاید، بر جای می‌ماند.

ترامپ پیش از این آمادگی خود را برای گفت‌وگو با کره شمالی اعلام کرده بود، اما دولت وی گفته که کره شمالی در وهله نخست باید گام‌هایی جدی در رابطه با خلع سلاح هسته‌ای بردارد.

یک مقام ارشد دولت دونالد ترامپ روز سه‌شنبه در این ‌باره به خبرنگاران گفت: «همه گزینه‌ها روی میز هستند و موضع ما در قبال حکومت کره شمالی تا زمانی که شاهد اقداماتی جدی جهت خلع سلاح هسته‌ای نباشیم، تغییر نخواهد کرد. چیزی که ما در پی آن هستیم، قدم‌هایی جدی در راستای خلع سلاح هسته‌ای است.»

روابط میان واشنگتن و پیونگ‌یانگ در سال گذشته میلادی با آزمایش‌های موشکی کره شمالی به شدت پرتنش شد. این میان دونالد ترامپ در گفتار خود درباره کره شمالی رویکرد دوگانه‌ای داشته و از یک سو که تهدید کرده پیونگ‌یانگ باید منتظر آتش و خشم آمریکا باشد، اما از سویی برای گفت‌وگوی مستقیم با رهبر کره شمالی اعلام آمادگی کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱۴
ای بابا تنها ماندیم که:)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
تاسف برای برخی‌ از دوستان که هنوز کیم‌ و ترامپ را نمی‌شناسند و برای کیم‌ هورا می‌کشیدند. اینها مدتها بود که با هم داشتند مزاکره و تفاهم میکردند. خلاصه اینکه ترامپ به هدفش رسید و چند صد میلیارد هم به ژاپن و کره جنوبی اسلحه فروخت و کیم‌ هم همچنان به سلطنت خود ادامه میدهد. این وسط فقط ملت کره شمالی ، کره جنوبی و ژاپن بود که ضرر کرد.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
آغاز جنگ تجاری ترامپ با اروپا و چین کار خودش را کرد و به چین این پیغام قوی را رسند که صبر آمریکا در مورد نقش چین و روسیه در مورد کره شمالی داره پایان میگیره. چین هم فوری به عروسک تپل خود این پیغام را منتقل کرد که بازی تموم شد و سینه خیز باید تا واشنگتن برود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ما که سه سال پیش لغو تحریم کردیم.
اونا تنها شده بودند، الان میشن مثل ما.
امتیاز می دهند و چیزی هم گیرشون نمیاد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ترامپ میگه چین بر روی هر ماشین وارداتی‌ از آمریکا ۲۵ درصد مالیات می بنده در حالیکه آمریکا بر روی هر ماشین وارداتی‌ از چین فقط ۲.۵ درصد مالیات می بنده و این عادلانه نیست. به ترامپ کاری نداریم ولی‌ تجربه زرنگ بازی چینی‌ها در داد و ‌ستد با ایران پیش روی ما هست. ببینیم ترامپ موفق میشه!
ناشناس
| China |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
کیم با حمله ای اتمی تا قبل از ماه می از اصل غافلگیری استفاده می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
مگه امید و حامی ما تا حالا کره شمالی بوده تازه اینکه نه به دار ه نه به باره اسمش عمو یادگاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
تابناک خداوکیلی فله کامنتا رو غیر قابل انتشار میکنی
هرچند این قدم مثبتی برای توافق دیپلماتیک بین طرفین هست. اما هنوز نمیشه درباره نتیجه اون صحبت کرد..کره شمالی برای رسیدن به این نقطه فشار های زیادی رو تحمل کرد وبه نظر من بعیده که بخواد بدون گرفتن امتیاز معادل آن (اونهم با آمریکای ترامپ) عقب نشینی کنه .چون یکبار هم تجربه لغو توافق با آمریکا رو در زمان بوش داشته وهم تجربه توافق برجام ..

به قول ترامپ "باید دید چه خواهد شد"
اما چیزی که واضح هست با این دیدار واین پالسهایی که به هم میفرستند فاتحه برجام فعلی از طرف ترامپ خونده شد..در روزهای بعد خواهیم دید که ترامپ چطور این قضیه کره شمالی رو بر سر برجام خواهد کوبید وبرجام رو هم تموم شده میدونه مگر اینکه اصلاح بشه. که اونم به ضرر ایران میشهولی نکته ای که هست اینه که ما برجام رو با طرفین داریم واگه این بهم بخوره یک برگ برنده نصیب ایران میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
خانواده کیم‌ یک بیزینس خانواد‌گی راه انداختن که ۲۵ میلیون کارگر مجانی‌ دارند! از پدر بزرگ به پدر و حالا به کیم‌. حالا هم خواهر کوچک خود را تا رسیدن فرزندان خود به سنّ جانشینی ، جانشین خود اعلام کرده نکند ریاست از خانواده کیم‌ خارج شود. این موجودات مانند کیم‌ یا صدام عملا بزرگترین خدمت را به آمریکا میکنند. آمریکا حسابی‌ آنها را گنده می‌کند و میدند که آنها به راحتی‌ عقب نشینی میکنند و در دادگاه به آمریکا التماس میکنند که ما نبودیم و تقصیر فلانی بود و اینجوری پیروزی آمریکا بزرگتر هم میشود. اینها هیچ نیستند فقط فرصت طلبانی که حاضرن کّل ملت و کشورشان و ملتهای منطقه و همسایه از بین برود ولی‌ کاخ‌های آنها و مقام آنها دست نخورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
حالا یک عده ای از سینه چاکان امریکا می ایند و می گویند ما هم باید مثل کره شمالی باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
حالا یک عده ای از سینه چاکان امریکا می ایند و می گویند ما هم باید مثل کره شمالی باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
حالا یک عده ای از سینه چاکان امریکا می ایند و می گویند ما هم باید مثل کره شمالی باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
حالا یک عده ای از سینه چاکان امریکا می ایند و می گویند ما هم باید مثل کره شمالی باشیم
بحث و گفتگو و دیدار در سطح مقامات عالی رتبه، سریعتر جواب می دهد. بنابراین شکی نیست که خیلی زود مساله کره شمالی حل و فصل می شود و همه کدورت ها ازبین می رود.
ای کاش ما هم در این سطح با امریکا مذاکره می کردیم.
رفتیم با 5+1 تا کشور مذاکره کردیم و الان توش گیر افتادیم و نه راه پس داریم و نه راه پیش.
ما گول خوردیم. باید قبول کنیم که در مذاکرات برجامی فریب خوردیم. زیرا الان دیگر کاملا روشن شده که برجام تبدیل به یک اهرم فشار شده علیه ایران در سایر حوزه ها. که اگر مستقیم با امریکا مذاکره می کردیم این مشکل پیش نمی امد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
حالا کیم‌ سه فرزند داره.تمام هدف رهبر کره یا دیکتاتورهای مانند صدام و قذافی تضمین حفظ قدرت خود و خانواده و انتقال قدرت از خود به نوهٔ خود است همانطور که قدرت را از پدر بزرگ خود به ارث برده. شما خیلی‌ ساده هستید که گمان می‌کنید کیم‌ حاضر است که قدرت خود را در خطر قرار بده. بازی اتمی‌ فقط تلاشی بود برای سرگرم کردن مردم بیچاره کره شمالی با تبلیغ و علف و البته عدم شناخت دنیا از سوی دیکتاتور‌ها که فوری گول اطرافیان متملق را میخورند و با طناب پوسیده چین و پوتین و به امر آنها به چاه باج گیری از آمریکا و غرب میروند و برخی‌ از آنها مانند صدام چنان غرور آنها را می‌گیرد که حتی در پای چوبه در هنوز باور دارند که روسا به او کمک میکنند. اگر صدام یک درصد می‌دانست که آن سرنوشت در انتظار او است حتی یک لحظه در تسلیم درنگ نمیکرد همانطور که با وجود کشته شدن دو پسرش تا لحظه اخرر در دادگاه به دنبال فرار و حفظ جان خود بود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
اگر اگر اگر را کنار بگذارید
ما یکبار لغو تحریم کردیم، هیچی گیرمان نیامد.
گیر کره شمالی هم چیزی نخواهد آمد.
آمریکا نیز به لولوی کره نیاز دارد و نمی گذارد این مترسک از بین برود.
اونوقت به چه بهانها ای سلاح بفروشد>؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
مثل اینکه کوبا را فراموش کردی؟
راست گفتند حافظه تاریخی سیاسی عموم کمتر از 3 سال است
!!!!
جالبه بلاخره کره شمالی رام شد!
پاسخ ها
شاه شب
| United States of America |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
کره شمالی رام نشده دوست عزیز ..زود قضاوت نکنیم..اینها برنامه هایی هست که به نظرم در مشورت با روسیه و چین به کیم جون اون پیشنهاد شده..کره شمالی الان به بالاترین درجه سلاح هسته
ای (بمب هیدروژنی) رسیده.اینکه بعد از همه اون دعواهای دیپلماتیک با امریکا وتحمل اون همه فشار ساده انگارانه هست که بخوایم بپذیریم همه رو مفت ومجانی وبه ازای لغو تحریم ها اون هم به سبک آمریکا (باتوجه به تجربه برجام وتوافقی که بوش با کره شمالی رو پاره کرد) رو بپذیره..بنابراین شاید همونطوری که کره شمالی گفته به ازای خلع سلاح اتمی (که اگه صحت داشته باشه)رو شاید منوط به جمع آوری پایگاهها یا حداقل سامانه های دفاعی در شبه جزیره کره باشه که به شدت مورد استقبال روسیه وچین قرار میگیره..وتازه بعد میرسن به لغو تحریمها که مطمئنا کره شمالی هرگز حاضر به لغو تحریم ها مطابق برجام بین ایران وآمریکا نمیشه..بنابراین میبینیم که کره شمالی داره واقعا برنده میشه..اگه این مذاکرات شکست بخوره اونوقت طرف مقصر آمریکا شناخته میشه وهمین چین پشت پرده به کره شمالی کمک هم خواهد کرد..(با
توجه به رفتارهای آمریکا نسبت به برجام وقراردادهای دیگه
پس کره شمالی برنده آن خواهد بوداگر هم فکر کنیم که کره شمالی سقوط میکنه یاشکست میخوره درواقع این چین هست که بازنده میشه چون آمریکا تا بیخ گوش چین خواهد آمد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
آخه دوست عزیز، آمریکا مگر دیوانه است که به کره شمالی حمله کند! کّل تولید کره شمالی در سال ۴۰ میلیارد دلار است در مقام غیاث تولی ملر کره جنوبی ۲۰۰۰ میلیارد دلار و ژاپن ۶۰۰۰ میلیارد دلار و خود آمریکا ۲۰۰۰۰ میلیارد دلار است. آمریکا فقط از ناحیه فروش اسلحه به کره جنوبی و ژاپن پیش از ۲۰۰ میلیارد دلار در طول دو سال گذشته درآمد داشته. ترامپ ممکن است دیوانه باشد ولی‌ احمق نیست. تنها نگرانی آمریکا مانند ایران از کره شمالی همین قدرت بازدارنده اتمی‌ بود که کیم‌ به راحتی‌ قبول کرد که آن را سیمان کند. اگر آمریکا می‌خواست به کره شمالی حمله کند در این ۷۰ سال حمله میکرد. اگر ۱۱ سپتامبر یا حمله صدام به کویت نبود آمریکا ۱۰۰۰ سال دیگر هم به افغانستان یا عراق حمله نمیکرد. در ویتنام هم اگر دخالت کرد به خاطر این بود که رقبای اصلی‌ خود یعنی‌ روسیه و چین را متوقف کند. اگر آمریکا می‌خواست به هر کشوری به خاطر احساس حمله کند، ثروتمند‌ترین کشور دنیا نمی‌شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
آقای روحانی فرمودند مگره کره احمق است که قرار دادی بدون اجرا و پشتوانه ببندد.
ظاهرا بله احمق هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
رام نشد . سرانش عاقل شدن و مردمی
ان شا الله که مشکلات همه حل بشه و دنیا همیشه در صلح باشه
اینجاست که باید گفت واقعا اسراتژی تحریم جواب می دهد.
کی تصورش را می کرد که کره شمالی تن به مذاکره اتمی بدهد.
قابل توجه کیهانی های عزیز!
پاسخ ها
سید حسنی3نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
هان کی؟؟؟
که از داشتن شعور توسط ایرانیان ناراحت است را باید آنقدر مسخره کنیم تا بفهمد ازو ناراحتیم
بی منطق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
شما برو ببین پشت پرده چه خبر است تا اینکه اینجا فقط بیننده یک حبر باشی
کاش سوریه و یمن و ... هم روی آرامش ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
چین به پوتین و روسیه روشن کرده که شرق آسیا صاحب داره و کره شمالی خاورمیانه یا اوکراین نیست که بخواد کنار مرز چین با آمریکا و اروپا تسویه حساب کند. پس کیم‌ چاره یی جز کوتاه آمدن نداشت.
نتیجه گرفته می شود که در کره شمالی، تحریم را نعمت نمی دانند!
ما با اون برجام مون حالا حالاها از نعمت تحریم ها بهره خواهیم برد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
نون تو تحریمه . تحریم نبود آن وزیر و دخترش نمی توانستند مولتی میلیارد شوند
افرین بر رهبر کره شمالی که منافع کشورش را درست تشخیص داده است.
تنها شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
در صیغه سوم شخص مفرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ناشناس :))
مقابل نظم جهانی نمیشه ایستاد،برای پیشرفت باید همرنگ دنیا باشی
ما مانده ایم تنهای تنها ما مانده ایم تنها و بی کس
كره شمالی و عربستان هم بالاخره متوجه شدن برای توسعه باید چیكار كنن
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
از مثبت و منفی خبرها میشه فهمید مردم چی میخوان پس چرا در عمل سیاستمداران کار دیگری میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم .
انجور هم که می گویند این ادم دیوانه نیست . چون وقتی دید که اوضاع طوری است که هر روز به کشورش صدمه وارد می اید تصمیم به مذاکره گرفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید
از نظر روانشناسی رهبر کره شمالی با رئیس جمهور آمریکا دیدار می کند چون خود را در حد او می داند و از اعتماد به نفس کافی برخوردار است.
واقعا حبر بدی است اگر کره شمالی هم به توافق برسد دیگر تنهای تنها میشویم و موح هجمه ای غربی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
همین الانش هم تنهاییم
مردم کره شمالی کاری هستن.
اگه از الآن پیشرفت رو شروع کنن 10 سال دیگه ما رو رَد میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
همین الان هم بدون نفت و گاز از ما جلوتر هستند. موشکی و هسته ای و کلاً صنعتشون خیلی خیلی از ما جلوتر هست.
کیم کار خوبی کرد،،هم انرژی منفیه فکری روی کشورشو کم کرد،هم یه تلنگر به چین و روسیه که بسازین من رو وگرنه کوتاه میام،،هم احتمال میده که ترامپ یک دوره بیشتر ریس جمهور نیست،پس تا کله خر نشده،مذاکرات رو طولانی میکنه تا تاریخ انقضای ترامپ تموم بچشه،هم مثل ایران به یه آرامش نسبی برسه،همش نظر شخصیم بود،یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
پر بیراه نمیگی
با خداحافظی اون
منتظر وحدت دو کره خواهیم بود
و اذا مسه الشیطان.....
فقط ما موندیم...
همه مذاکره میکنن وضعشون درست میشه این ماییم که فقط میمونیم. چی میشه مثلا یه بار رییس جمهور ایران با رییس جمهور آمریکا دیدار کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
زمین به اسمون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
اجازه بهش نمیدن
نوه داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ما با جنگ زنده ایم تا اسراییل در مقابل ماست ما حرفی برای گفتن داریم پس زنده باد جنگ زنده باد دشمن با این نگاه کشورهای اطراف خود را تسخیر می کنیم به امید امپراطوری بزرگ ایران
ناشناس
| Switzerland |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ما بر پایه دشمن سازی زنده است... تا وقتی آمریکا
... دشمن ماست ما هم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
مرسی نوه داریوش
چندی قبل فیلمی پخش شد از ملق زدن جون کون ایل اون تمرین بوده تا بتونه حالا ملق درس بزنه
آدمهای شجاع ،وزیرک از گفتگو نمی ترسند ؟ اینکه ندانی طرف مقابلت چگونه می اندیشد خطر ناک است ودیگر اینکه اگر روزی دو کره به صورت یک کشور مستقل با هم متحد شوند ،آنگاه کرهٔ جنوبی از زیر یوغ امریکا رهایی می یابد ،ومیشوند یک قدرت منطقه ای ؟چون نابود کننده تر از انروا ،وتحریم برای هیچ کشور ،وملتی وجود ندارد ؟ مغولستان بوسیلهٔ تحریم ،وانزوا توسط چین ،وروسیه و هندوستان از پا در آمد ؟ ،،،
حالا ما دنبال رقص بچه ها هستیم
ما هنوز درگیر اینیم که چرا ظریف با کری قدم زد. خیلی عقبیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
یه فرقی بین کشورهای پیشرفته و عقب مانده باید باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
باید با اون قدم می زد
چه شود، برنامه اتمی کره شمالی یکی از عوامل مهم پایبندی غربی ها به برجام است، با این اوصاف باید منتظر فشار بیشتری بر ایران باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
دمت گرم لب مطلب را گفتی
ایشالا قسمت ماااا
کره شمالی هم واداد. ما کماکان خوی استکبارستیزی رو حفظ میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
متاسفم برات که هنوز که هنوز ه ادم نمیشویم و از تاریخ همین برچام چند سال پیش هم درس نمیگریم
پذیرفتن برجام از سوی ما عاملی شده که فشار بر کره شمالی بیشتر شود.
و اینک پذیرفتن قواعد بازی از سوی کره دوباره فشار را برما زیاد تر خواهد کرد.
البته مدتی نگاه ها به سوی کره رفته اما هجمات زبانی برما بیشتر می شود.
مسئولان باید بدون لفاظی های بیجا، درپی تقویت بنیه دفاعی ایران باشند، و گرنه حمله به ایران حتمی خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
وهمین برجام میتونه باعث بشه که لااقل تا اردیبهشت ترامپ به وعده خودش برای پاره کردن برجام عمل نکنه .چون درغیر این صورت کره شمالی هم از مذاکره با امریکا صرف نظر میکنه..وهمچنین همین برجام هم باعث میشه تا کره شمالی بتونه با چشم وگوش باز با آمریکا سر یک میز برای لغو تحریم وگرفتن امتیاز بشینه..
سلام
رهبر کره شمالی فهمید ترامپ چه دیوانه ای هست و م فهمیده ترامپ میتونه کار پشیمان کننده ای برای کره شمالی می کنه ولی ما یکم فهمیدیم از اینکه تو خلیج فارس دیگه به سمت ناو آمربکا نمیریم چون ترامپ به ناو هواپیما براش دستور داره قایق های ایرانی را هدف قرار بده و از هیچ چیز نترسند ولی بیشتر باید عاقل باشیم
ترامپ واقعا آدم زرنگیه..اینقدر از طریق اقتصادی به چین فشار آورد که چین به این شخص دستور داد بره مذاکره و هسته ای رو جمع کنه..
دهها هموطنمان در كشتي سانچي بايد كشته مي شدند تا رهبر كره شمالي بفهمد تحريم قابل دور زدن نيست و كشورش درب پشتي ندارد.
ورق پاره ها کار خودش را با رهبر ک.ش کرد
حالا دیگه نوبتی هم باشد
نوبت ایرانست
سرزمینی که تجربه ایمانش به اندلس داره نزدیک میشه
از طریق ماهپارا و اینترتت
سلام
نظر پن این لست که دولت با امریکا مذاکره خواهد کرد و دولت ترامپ از دولتهای قبلی امریکا اطمینان بیشتر دارد
کره شمالی نعمتی بس گرانبها برای آمریکاست
چراکه ازطزیق کره کشورهای منطقه را می ترساند
وبه ژاپن کره جنوبی واسرالیا و...می فهماند که اگرمن نباشم کره کمونیسم شما را می بلعد
ودرنتیجه منافع خودرا ازاین گوشه جهان تامین می کند
البته حکومت کره شمالی نیز سود می برد و به مردم خود القا می کند که اگر ما نباشیم امپرالیزم آمریکا شما را تماما نابود می کند و حکومت خود تثبیت می کند
آمریکا قادر است اگر ارده کند هرحکومتی را ساقط می کند
چه برسد به کره بی دین
پس ماندگاری کره شمالی ناشی از خواست امریکا وانگلیس است
شک نکنید
این یعنی فن سیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
موافقم
ظاهرا کره شمالی پیش قدم شده تا مشکل تحریم را حل کنه. ولی خیلی ها در کشور ما خواهان رفع تحریم نیستند.
حالا ترامپ دست بالا را میگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
شما که یکبار تحریم ها را لغو کردید
چند بار دیگه می خواهید لغو تحریم کنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ناشناس 14:34 گاهی از هوشت هم استفاده کن به جای نمک ریختن.
کیم جونگ رهبر احمقی نیست به هر حال علف خوری مردم کره شمالی و بچه های قحطی زده کشورش را می بیند
آقا تغییر باید کنیم ما هم، این که یکسری سایتی مثل تابناک و این چیزا بزنیم فایده نداره.... ما در برابر تغییر چرا مقاومت می کنیم
برجام دو؟
افرادی که تا الان می گفتن ما باید مقاومت در برابر فشاارهای آمریکا رو از کره شمالی یاد بگیریم حالا چی می گن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
من دقیقا بعد از خواند این خبر داشتم به این فکر می کردم.
بدبخت، تهش اینه که به هواپیمای حامل کارگردان ایرانی بنزین ندادند.
. مگر اینکه اول امتیاز بگیره.
من به این نتیجه رسیدم کره شمالی دست نشانده آمریکا بوده برای ایفای نقش تنش با کره جنوبی و فروش اسلحه های آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
و شاید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
شما زیاد به نتیجه نرس لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
نتیجه ات منو کشته
تسلیت عرض میکنم خدمت آقای شریعتمداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
ایضاً
در هم تنیدگی اقتصاد دنیا اجازه نمی دهد کسی با بمب وموشک دنیا را تهدید کند جایزه صلح نوبل سال اینده از ان کیم وترامپ خواهد بود هرچند نپسندیم .
بین روسیه و امریکا ، قوی‌تر را انتخاب مردند
من مانده ام تنهای تنها :(
من مانده ام تنها میان سیل غمها :(
امریکا نیاز به کره شمالی اتمی دارد تا حضورش را در انجا مستحکم کند اگر آشتی بین این دو کشور اتفاق افتد امریکا از نظر اقتصادی متضرر می شود و ترامپ این را نمی خواهد جنگ و جبهه گیری های امروز دنیا اقتصادی است نه آرمانی که فقط ایران مثلا دارد آرمانی به منطقه و دنیا می نگرد . پس نتیجه می گیریم که توافق مستحکمی بین کره و امریکا اتفاق نمی افتد . چراکه تاسیسات اتمی کره شمالی را خود امریکا پایه گذاری کرد تا بتواند بعد ها با حضور خود در دریای چین و کشورهای آن سامان اقتصاد خود را سامان دهی کند . پس خوشبین نباشید !
نرمش قهرمانانه ای دیگر
از فردا مرگ بر کره شمالی هم به شعارهای ما اضافه میشه :(
نوبتى هم باشه نوبت سرزمينى است كه تنها دردش رقص دختركان هشت ساله است
مقایسه کنید با عر و تیز ترامپ برای ایران و ندادن بنزین به هواپیمای فروشنده عزت مملکت در آلمان
همه دنیا مشکلاتشان را حل کردند...دیروز کوبا امروز کره شمالی...............کی نوبت ما میشه که بدون تحریم وجنک وسایه تهدید بشه راحت دران زندگی کرد؟
دیگر دوران "مرگ بر" گفتن و برای دنیا شاخ و شونه کشیدن تمام شده!!! ایران و آمریکا هم باید همین کار را بکنند و مشکلات را رو در رو حل کنند
انشالله به زودی نفتمون تموم بشه تا تحریمها ما رو به عقل بیاره !!!
خخخخخخخخخخخ !
کره شمالی مثل ایران نیست و در خارج از سرزمین خودش هم حضور نداره و هیچ دخالتی نداره و هیچ نیروهای نظامی و ... در خارج از مرزهایش ندارد.
بنابراین نباید اصلا به برجام و سرنوشت ان فکر کند و مثلا از سرنوشت برجام عبرت بگیرد و از مذاکره بترسد!
اگر کره شمالی تن به مذاکره اتمی بدهد و با امریکا پای میز مذاکره برود و مساله اتمی کره شمالی حل و فصل شود مشکل ما در برجام چند صد برابر خواهد شد. زیرا یکی از دلایلی که اروپایی ها به خاطر حفظ برجام در برابر امریکا ایستادند و از ایران حمایت می کنند همین قضیه اتمی کره شمالی است که اگر حل شود دلیلی برای ایستادگی در برابر امریکا دیگر نمی بینند و ایران را تنها خواهند گذاشت.
من حس بدی دارم که اگر این اتفاق بیفته دیگر فاتحه برجام ما خونده است. زیرا اروپا به خاطر ترس از مساله اتمی کره بیشتر با ایران داره همراهی می کنه.
تا ماه می ،خدا بزرگ است ،بقولی از این ستون تا آن ستون خدا کریم است شاید یکی از این دو فوت نمودند؟ خدا را چه دیدی ؟
تنها شدیم. حالا دیگه ماییم که خود گوییم و خود خندیم از بس که هنرمندیم.
این دیگه نرمش پهلوانانه بود
امیدوارم نتایج برای ملتها مثمر ثمر و کاملاً رضایت بخش باشد و سرانجام جشن هایی را برپا کنند.
رهبری عاقل و مردمی
به فال نیک میگریریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر