بازدید 2910

هرگز تعداد امضای سوال از رئیس جمهور به ۱۸۰ نرسید

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تعداد امضاهای سوال اول از رئیس جمهور به ۱۸۰ امضا نرسید.
کد خبر: ۷۸۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 07 March 2018

 

سیدحسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 16 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوال از رئیس جمهور گفت: تعداد امضاهای اولیه از سوال اول رئیس جمهور حدود 170 تا 180 نفر بود که بدون برگزاری جلسه ای به حدود 35 امضا کاهش پیدا کرد و نحوه پس گرفتن این امضاها توجیحی نداشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با استناد به آئین نامه داخلی مجلس گفت: قطع کلام نماینده ممنوع است اما در زمان ریاست آقای مطهری شاهد بودیم که این موضوع چندبار رخ داده است.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که انتظار می رود رئیس جلسه پس از نطق نماینده در خصوص وارد بودن صحبت های نماینده مربوطه توضیح دهد.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت، توضیح داد: هیچ وقت تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور به 180 نفر نرسید، در ابتدا نامه ای از سوی نمایندگان برای طرح سوال ارائه شد اما نامه سوال با 89 امضا به هیات رئیسه ارسال شد.

وی گفت: در حال حاضر تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور از حدنصاب پایین تر است شخصا اعتقاد دارم سوال کنندگان در این زمینه مقصرند چرا که در هفته سرکشی به حوزه های انتخابیه تلاشی برای حفظ امضاها نکردند و عده ای به طور طبیعی امضاهای خود را پس گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص قطع میکروفن برخی نمایندگان توضیح داد: برخی نمایندگان در زمان تذکر یا اخطارشان با وجود اینکه رئیس جلسه تلاش دارد پاسخ دهد با بلندکردن صدایشان اجازه صحبت به رئیس را نمی دهند به این جهت میکروفن نماینده را قطع می کنیم تا صدای رئیس جلسه را بشنوند و سپس میکروفن وصل می شود.

وی ادامه داد: اما گاهی اتاق فرمان میکروفن ها را قطع می کند اما با این حال در خصوص ناراحتی پیش آمده برای عباس گودرزی باید توضیح دهم که بنده از ایشان سوال کردم که تذکر دارید یا اخطار اما پاسخ ایشان واضح نبود و در نهایت این نماینده ناراحت شد که از ایشان بابت این موضوع عذرخواهی می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی