بازدید 2934

مخالفت با فوریت یک طرح به معنای مخالفت با محتوای طرح نیست

نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: بنده با دو فوریت طرح جانبازان زیر ۲۵ درصد مخالفت کردم اما این به معنای مخالفت با محتوای طرح نبوده است.
کد خبر: ۷۸۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 07 March 2018

 

مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 16 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به استناد بند 11 ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه طرحی دوفوریتی درباره جانبازان مطرح شد و همان‌گونه که ما در مورد فوریت وارد جزئیات نمی‌شویم بنده به عنوان مخالف دو فوریت این طرح صحبت کردم چرا که اگر دو فوریت این طرح مطرح می‌شد عملا به دلیل مغایرت با برنامه و نیاز به دو سوم رأی ممکن بود این طرح رأی نیاورد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده و آقای جعفرزاده به عنوان مخالف دو فوریت این طرح صحبت کردیم و اظهار داشتیم که این طرح با یک فوریت تصویب شود تا بتوان در کمیسیون فرصت بیشتری ایجاد کرد تا راهکاری برای جانبازان زیر 25 درصد اتخاذ شود، افزود: برخی نمایندگان در زمان رأی‌گیری از صفحه مانیتور ما عکس گرفتند و در صفحه‌های مجازی پخش کردند که چه کسی مخالف و چه کسی موافق این طرح بوده است که این موضوع در فضای مجازی بلوا ایجاد کرده و باید باب آن در مجلس بسته شود.

وی ادامه داد: بنده نیز جانباز هستم، چگونه می‌شود که مخالف حق و حقوق آنها بوده و حقوق آنها را نادیده بگیرم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی بر اساس آیین نامه داخلی از هیئت رئیسه مجلس تشکر کرد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه برداشت نمایندگان مجلس و بیشتر مردم از مخالفت با دو فوریت یک طرح این نیست که این فرد با محتوا مخالف است، گفت: نمایندگان می‌دانند کسی که با دوفوریت مخالفت می‌کند دلیلش برای مخالفت پخته تر شدن طرح است و مردم نیز بعید است که اینگونه برداشت کنند که این مخالفت با حقوق ایثارگران باشد چرا که مواضع قبلی شما مشخص است و جای شک و تردیدی وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار