بازدید 5667

اعتراض خواهر یک نماینده به سیستم صوتی مجلس

کد خبر: ۷۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 07 March 2018
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد نماینده اصولگرای نیشابور نسبت به کم کردن صدای میکروفن صحن هنگام نطق میان‌دستورش، از مسئولان خواست که موضوع را مورد رسیدگی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، در حالی که نمایندگان مجلس از صبح امروز با دقایقی تاخیر به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن آغاز شد، تعداد اندک نمایندگان حاضر در صحن در دقایقی منجر به ایجاد وقفه در جلسه علنی شد.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در مقاطعی از نمایندگان خواست که صحن را ترک نکنند و با این حال، خروج برخی نمایندگان از صحن علنی منجر به از حدنصاب افتادن جلسه علنی شد و درنتیجه دستورکار مجلس تغییر کرد.

بر این اساس باوجود تاکید مطهری بر لزوم حضور نمایندگان در صحن، تعدادی از این نمایندگان جلسه را ترک کرده و در نتیجه صحن از حدنصاب افتاد و با این حساب، نایب رییس مجلس برخلاف اعلام قبلی که قرار نبود نطق میان‌دستور در دستور کار باشد، اعلام کرد که اسامی ناطقان میان‌دستور قرائت شود و در ادامه نیز تعدادی از نمایندگان در صحن علنی مجلس نطق کردند.

با این حال این پایان حواشی امروز صحن نبود و اتفاقاً نطق میان‌دستور یکی از نمایندگان منجر به بروز مشکلاتی در صحن علنی و به‌خصوص در جایگاه میهمانان ویژه پارلمان شد.

هنگامی که هاجر چنارانی نماینده اصولگرای نیشابور که از جمله ناطقان میان‌دستور امروز بود، مشغول ایراد نطق خود بود، یکی از همراهان این نماینده که در ادامه مشخص شد، خواهر او بوده، با فریاد در جایگاه میهمانان ویژه نسبت به کم شدن صدای میکروفون در این جایگاه انتقاد کرد. اتفاقی که با واکنش مسئولان حفاظت مجلس نیز روبرو شد و آن‌ها سعی کردند این فرد معترض را آرام کنند اما در این کار ناکام ماندند.

در نهایت پس از آن‌که چنارانی خود نیز در جایگاه میهمنان حاضر شد و با خواهرش صحبت کرد، انتقادش را به هیات رییسه انتقال داد و علی مطهری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در توضیحاتی گفت: خانم چنارانی گفتند که صدای میکروفن در جایگاه میهمنان هنگام نطق ایشان کم شده است که از مسئولان می‌خواهم موضوع را رسیدگی کنند.

نکته جالب توجه این بود که وقتی مطهری این توضیحات را ارائه کرد، خواهر نماینده نیشابور بار دیگر عصبانی شد و با فریادهای مکرر از جایگاه میهمانان، رییس جلسه را خطاب قرار داد و نسبت به مشکل پیش آمده انتقاد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر