بازدید 2924

زلزله‌ ۱۰ ریشتری در شهرداری تهران در حال وقوع است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شهرداری تهران زلزله‌ای ۱۰ ریشتری در حال انجام است. افراد توانمند و باتدبیر برکنار شدند.
کد خبر: ۷۸۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 06 March 2018

 یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در شهرداری تهران زلزله‌ای ۱۰ ریشتری در حال انجام است. افراد توانمند و باتدبیر برکنار شدند.

به گزارش ایسنا، قاسم جاسمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) به شهردار تهران بیان کرد: آقای نجفی همکاران شما تمام تلاش خود را برای برکناری و نابودی افراد توانمند و باتجربه به کار گرفته‌اند. مصداق بارز آن نیز در شهرداری منطقه ۲ در خصوص آقای مهندس کشت‌پور اتفاق افتاده است. نیروهای ایثارگر و از خانواده‌های شهدا در حال برکناری هستند. ما انتظار داریم هرچه سریعتر به این موضوع پرداخته شود.

وی در تذکری دیگر به دولت بیان کرد: پرداخت مطالبات و معوقات و عیدی و پاداش همه عزیزان ایثارگر اعم از ارتش، سپاه پاسداران و بسیج و همچنین نیروهای انتظامی باید هرچه سریعتر انجام شود.

چراکه امام عظیم‌الشان ما فرمود: اگر اجازه دهید پیشکسوتان جهاد و شهادت به پیچ و خم روزگار گرفتار شوند، شما به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهید شد.

وی در تذکری دیگر به ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: جای تاسف دارد که کرمانشاه را جزو مناطق جنگی نیاوردید. بعد از گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ شهری که بیش از ۱۳۰۰ بار مورد بمباران قرار گرفت و تمام خانه‌های مردم در بمباران‌ها تخریب شد و صدها نفر مجروح و کشته شدند، امروز در جزو مناطق جنگی محسوب نشده است و جای تامل دارد.

جاسمی در ادامه گفت: منطقه ویژه اقتصادی فرامان یا زاگرس در سال ۹۲ جزو مصوبات دولت بوده است و هیئت وزیران نیز ۱۵ میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده‌اند ولی متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: از صداوسیما نیز مانند گذشته می خواهیم به عنوان رسانه ملی نسبت به رفع تبعیض ناروا در عملکرد خود اهتمام بیشتری داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار