بازدید 5315
۱

خبر خوش برای سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز

نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولیعصر(عج) را تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 28 February 2018

خانه ملت نوشت: نایب رییس مجلس، تصمیمات نشست امروز نمایندگان سران سه قوه درباره تعاونی ولیعصر(عج) را تشریح کرد.

مسعود پزشکیان با اشاره به نشست امروز نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات سپرده گذاران تعاونی ولیعصر (عج) گفت: در جلسه امروز تصویب شد که به سپرده گذاران تعاونی ولیعصر(عج) اعلام شود که می توانند سپرده های خود را دریافت کنند و حدود 80 تا 100 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران این تعاونی پرداخت شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر تا سقف 80 تا 90 میلیون تومان به سپرده گذاران این موسسه پرداخت شود احتمالا 98 تا 99 درصد سپرده گذاران تسویه حساب می شوند و تنها حدود 2 درصد باقی می ماند که پیگیری می شود که این 2 درصد نیز پرداخت شود.

اگر دارایی ها کفاف ندهد تا سقف 90 میلیون تومان پرداخت می شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقرر شده که خط اعتباری باز شود تا بانک مرکزی بتواند سپرده های این سپرده گذاران را پرداخت کند، اما مطمئنا باید از هفته آینده نیز این پرداخت ها آغاز شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقرر شده که تا سقف 100 میلیون تومان به این سپرده گذاران موسسه مالی واعتباری ولیعصر (عج) پرداخت شود، تصریح کرد: به افرادی که بیش از 100 میلیون تومان نیز سپرده دارند، باید این مبلغ پرداخت شود، اما اگر دارایی های آنها کفاف ندهد تا سقف 90 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران پرداخت می شود.

آموزشگاه آرایشگری مردانه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
خبر خوش برای سپرده‌گذاران موسسات غیرمجاز
خبر بد برای ملت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل