بازدید 2705

آغاز طرح های مشترک دانشگاه امیرکبیر با صنعت برای کارورزی

کد خبر: ۷۷۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 28 February 2018

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: طرح های مشترکی با صنعت در راستای کاریابی و کارورزی دانشجویان آغاز کرده ایم.

به گزارش مهر، مالک نادری امروز در پنجاه‌ و یکمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و آموزش عالی که در وزارت علوم در حال برگزاری است، اظهار کرد: اگر بتوانیم در دانشگاه‌ها دوره های کارآموزی و کارورزی ارتقا دهیم، می‌توانیم گام‌های موثری برای اشتغالزایی دانش آموختگان دانشگاهی برداریم.

وی با اشاره به یکی از طرح ها در زمینه کارورزی دانشجویان افزود: طرح «کارآوی» که از سال ۹۵ اجرایی شده است، به توسعه کارآموزی تاکید دارد.

نادری با بیان اینکه همچنین اقدام به راه‌اندازی سامانه همصدا کرده ایم، گفت: این طرح در زمینه برنامه‌ریزی برای کارورزی و کارآموزی دانشجویان است که دانشجویان را برای شرکت در دوره‌های کارورزی آماده می کند.

وی اظهار داشت: در این سامانه براساس درخواست‌های بخش‌های صنعتی دانشجویان می‌توانند به حوزه صنعت وارد شوند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: در این سامانه امکان نمره‌دهی مشاوران صنعتی به دانشجویانی که در حوزه‌های صنعتی وارد شده‌اند، در نظر گرفته شده است.

به گفته نادری، دانشجویان موظف هستند گزارش کاری خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

وی از ایجاد زیرساختی برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در قالب کارورزی برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر خبر داد و گفت: بر این اساس دانشجویان از ترم پنجم تحصیل خود به سفارش بخش‌های صنعتی می‌توانند هفته‌ای یک روز در بخش‌های صنعتی حضور یابند.

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: در همین راستا دانشجویان می‌توانند پروژه‌های تحقیقاتی را نیز با صنعت اجرایی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی