بازدید 6626
۱
سوژه

رییس سابق دفتر مدیریت رابه رییس جدیدفدراسیون تحویل نمی‌دهد!

مشکل رییس جدید فدراسیون با ناطق نوری در تخلیه بخش مدیریتی ساختمان فدراسیون است...همچنین او کارمندانی دارد که انتخاب مدیر جدید نیستند اما وظیفه پرداخت حقوق آنها با فدراسیون است!
کد خبر: ۷۷۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ 25 February 2018

رییس سابق فدراسیون بوکس امکانات سخت افزاری را به ریاست جدید تحویل نمی دهد و تنها پاسخ او این است:«فعلا هستیم ...!»

به گزارش تابناک ورزشی، ماه گذشته یکی از مهم ترین اتفاقات ورزش ایران رخ داد و در سلسله مجامع انتخاباتی که وزارت ورزش و جوانان برگزار می کرد احمد ناطق نوری پس از 28 سال مدیریت در رای فدراسیون بوکس کنار رفت و حسین ثوری جوان جایگزین او شد. با حضور مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر در رای ورزش ایران تمام مدیران بازنشسته کنار گذاشته شدند تا روسای جوان جایگزین آنها شوند.

رییس سابق دفتر مدیریت رابه رییس جدیدفدراسیون تحویل نمی‌دهد!

 محمود مشحون در ابتدا جای خود را به رامین طباطبایی داد، ایلخان نوری صندلی میر مصطفی سلیم که از سال 1368 در فدراسیون نجات غریق در دست داشت را تحویل گرفت و حسین ثوری هم جایگزین احمد ناطق نوری شد. به نظر می رسید این پایان کار مدیران سن و سال دار در راس فدراسیون ها است اما حالا حسین ثوری و فدراسیون بوکس با چالشی بزرگ رو به رو هستند؛ ناطق نوری نمی رود.

 اتاق های فدراسیون بوکس در 2 ساختمان مجزا اما چسبیده به هم قرار دارد به طوری که اتاق های رییس، نایب رییس، اعضای هیات رییسه و اتاق جلسات در یک ساختمان و سایر کمیته ها در ساختمان دیگر قرار دارد. حالا مشکل رییس جدید فدراسیون با ناطق نوری در تخلیه بخش مدیریتی فدراسیون است جایی که احمد ناطق نوری همچنان مثل سابق رفت و آمد خود را دارد و بی اعتنا به تغییرات صورت گرفته اتاق های فدراسیون را در اختیار دارد. همچنین او کارمندانی دارد که انتخاب مدیر جدید نیستند اما وظیفه پرداخت حقوق آنها با فدراسیون است که کمترین کار را برای مجموعه جدید انجام می دهند.

 حسین ثوری رییس جدید فدراسیون بوکس که هنوز اتاق و تمام امکانات خود را تحویل نگرفته در ابتدا قصد داشت اوضاع را عادی جلوه دهد گفت:« ما می خواهیم به بوکس خدمت کنیم و مشکلاتی که وجود داشته را بر طرف کنیم. زیاد برای ما فرقی ندارد در چه اتاقی باشیم و یا در کجا ما را مستقر کنند مهم این است که کار را به خوبی پیش ببریم.» اما اگر رییس سابق فدراسیون امکانات سخت افزاری ریاست را تحویل نداده پس ثوری حالا کجا است و چه طور جلسات یا مراسم خود را برگزار می کند؟ او در پاسخ به این سوال می گوید:« من در اتاق های پایین پیش بقیه همکارانم هستم. اتاق خاصی ندارم و سعی می کنیم جلسات کمتری برگزار کنیم یا ما به عنوان مهمان در جلسات حاضر می شویم تا نیاز مبرمی به اتاق یا سالن جلسات پیدا نکنیم.»

 اما اینکه چه طور می شود رییس سابق به خودش تکلیف نداند از امکاناتی که حالا رییسی جدید دارد و او در آن مجموعه مسولیتی ندارد استفاده نکند مساله مبهم این جریان است. آیا فدراسیون جدید از او برای تحویل امکانات درخواستی نداشتند؟ ثوری این طور جواب می دهد:« حاج آقا (ناطق نوری) حق به گردن بوکس دارند و زحمات زیادی کشیده اند. ما سعی می کنیم احترام ایشان را داشته باشیم و گذاشته ایم خود ایشان تصمیم بگیرند. چند بار هم ما از ایشان خواستیم که این مساله را تعیین تکلیف کنیم اما ایشان گفتند فعلا که هستیم! یا اینکه اینجا را که خودمان ساختیم! حالا با این حال احترام حاج آقا به تمام اهالی بوکس واجب است و ما فعلا تلاش می کنیم تا از امکانات دیگر جایگزین کنیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب .... کارپرداز اسبق بیمارستان طرفه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار