بازدید 4976

آمار عالی مهاجم سنگالی استقلال قبل ازدربی

مهاجم سنگالی آبی پوشان با این گل تبدیل به یازدهمین بازیکنی شد که در این فصل برای استقلال گلزنی کرده است.
کد خبر: ۷۷۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 24 February 2018

اگر گل به خودی الهلالی ها را به نام تیام ثبت کنیم، مهاجم سنگالی استقلال در دومین بازی اش با لباس این تیم سومین گلش را به ثمر رساند تا آمار خیره کننده ای از خودش به جا بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال که توسط وینفرد شفر در فصل نقل و انتقالات به ایران آمد در دو بازی حساس تیمش سه گل به ثمر رساند تا نشان دهد که دید سرمربی آلمانی استقلال برای جذب مهاجم مدنظرش درست بوده است. تیام در اولین بازی اش مقابل الهلال گل حساس و سه امتیازی را به ثمر رساند و در دومین بازی اش در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر مقابل فولاد دو گل حساس زد و یک پاس گل هم به همبازیانش داد تا به تنهایی ستاره تیمش در دو مسابقه اخیر باشد.

 مهاجم شماره 7 استقلال در حالی به این تیم پیوست که استقلال در نیم فصل اول و حتی بعد از حضور شفر از نبود یک مهاجم گلزن رنج می برد. شفر حتی از روی نام شهباززاده گذشت و مامه تیام را به استقلال آورد و حالا این مهاجم هدف بلند قد با گل هایش خط حمله استقلال را به نقطه ای خطرناک برای حریفان تبدیل کرده است. تیام با فیزیک و قدرت جایگیری مناسب و شم گلزنی اش استقلال را در آستانه دربی هشتاد و ششم امیدوار به موفقیت در این بازی حساس کرده است. مهاجم سنگالی با این گل تبدیل به یازدهمین بازیکنی شد که در این فصل برای استقلال گلزنی کرده است.

 آمار عالی مهاجم سنگالی استقلال قبل ازدربی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها