بازدید 5736
۲
گزارش بازی

فولاد1-استقلال4/چهارگل و یک تلفات،حاصل خط ونشان شفر برای پرسپولیس

استقلال با این پیروزی با 38 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به پارس جم در رده سوم جدول و بعد از ذوب ‌آهن قرار گرفت. آبی پوشان با برد خارج از خانه امروز 4 پله در جدول رده‌بندی صعود کرده تا با روحیه خوب آماده دربی پایتخت شوند.
کد خبر: ۷۷۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 24 February 2018

استقلال، دروازه فولاد بالای جدولی را در اهواز به توپ بست و با زدن چهارگل و با بهترین روحیه به استقبال دربی رفت هر چند دریافت کارت عجیب از داور گلز آماده این تیم برای مصاف با پرسپولیس را محروم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها امروز با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی وارد زمین شدند تا بازیکنان 2 اخطاره این تیم از بازی با پرسپولیس محروم نشوند اما سیروس پورموسوی با تمام قوا تیمش را به زمین فرستاد تا این تیم بتواند در جدول رده بندی بالا بماند و در پایان فصل سهمیه اسیایی بگیرد هدفی که در پایان این دیدار حساس به شدت تخریب شد.استقلال با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد، فولاد هم با همین امتیاز در رده پنجم ایستاد.

فولاد1-استقلال4/چهارگل و یک تلفات،حاصل خط ونشان شفر برای پرسپولیس

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی (خسرو حیدری - 1+45)، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرور جپاروف(77 - جابر انصاری)، محسن کریمی(58 - علی قربانی) و تیام.

سرمربی:وینفرد شفر

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی(60 - آرش افشین)، ایوب والی، عبدالله کرمی، مهدی رحیم‌زهیوی، ایمان مبعلی(66 - مجتبی حقدوست)، علی‌اصغر عاشوری(75 - امیر زلیکانی)، صابر حردانی، سینا مریدی و حسن بیت‌سعید.

سرمربی:سیروس پورموسوی

استقلال با ارائه یک نمایش برتر موفق شد در همان دقایق ابتدایی نیمه اول با نتیجه 3 بر یک فولاد را پشت سر بگذارد. آبی ها برای زدن گل اول چندان زمان زیادی نمی خواستند و در همان دقیقه 2 بازی مامه تیام در موقعیت تک به تک دروازه فولاد را باز کرد اما این گل برای استقلال پایان کار نبود و شاگردان شفر در دقیقه 7 روی ضربه سر چشمی موفق شد گل دوم را بزند.

اما در دقیقه 12 فولاد روی اشتباه خط دفاع استقلال و دروازه بان این تیم گل اول را توسط رحیم زهیوی زد تا این تیم به بازی برگردد اما استقلالی ها تنها 5 دقیقه بعد از این گل موفق شدند توسط داریوش شجاعیان به گل سوم برسند تا آتش بازی شاگردان شفر همچنان ادامه داشته باشد.  در ادامه بازی بازهم حملات استقلال ادامه داشت و آبی ها چند موقعیت خوب بدست آوردند که نتوانستند از آن استفاده کنند تا بازی با همان نتیجه 3 بر یک در نیمه اول به پایان برسد. در نیمه دوم نیز آبی ها میدان را کنترل کردند و در دقایق تلف شده گل دیگری بر میزبان تحمیل کردند تا شکست تاریخی را در خانه فولاد به این تیم مدعی تحمیل کنند.

تیام (3 و 3+90)، روزبه چشمی (7) و داریوش شجاعیان (17) برای استقلال و رحیم زهیوی (16) برای فولاد موفق به گلزنی شدند. ضمن اینکه تیام مهاجم سنگالی پاس گل دوم تیمش را دارد تا یکی از ستاره‌های تیمش لقب بگیرد. از دیگر نکات بازی، قرار گرفتن آرمین سهرابیان بازیکن جوان در پست دفاع چپ بود که پس از مصدومیت پادوانی در قلب خط دفاع قرار گرفت.

فولاد1-استقلال4/چهارگل و یک تلفات،حاصل خط ونشان شفر برای پرسپولیس

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انصافا این خارجی ها در تمامی زمینه ها مثل فوتبالشون عمل می کنند.اختلاف بسیار زیادی بین مربیان ایرانی و خارجی وجود داره.آفرین به شفر
داور با اخطار ناشیانه به حسینی ، عدالت و جوانمردی را ناک اوت کرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار