بازدید 3472

هشدار حماس به اسرائیل درباره انتقال سفارت آمریکا

کد خبر: ۷۷۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 24 February 2018
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» روز جمعه در مورد پیامدهای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس اشغالی اعلام کرد که این اقدام منطقه را به روی رژیم صهیونیستی منفجر خواهد کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در بیانیه ای مطبوعاتی عنوان کرد: اقدام واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس هرگز به رژیم صهیونیستی مشروعیت نخواهد بخشید و منجر به تغییر واقعیت ها و آثار تاریخی قدس نخواهد شد.

وی افزود: این اقدام نقش آشکار قوانین بین المللی و ناقض همه معاهدات بین المللی در مورد بیت المقدس است.

گفتنی است دو مقام رسمی در وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کردند که «رکس تیلرسون» وزیر خارجه این کشور ترتیبات امنیتی برای انتقال رسمی سفارت آمریکا از «تل آویو» به «بیت المقدس» در اواسط ماه مه را تأیید کرده است؛ تاریخی که مصادف با  هفتادمین سالروز تأسیس رژیم اشغالگر قدس (چهاردهم ماه مه/ ۲۴ اردیبهشت ماه) است.

«هیثر نائورت» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز اندکی بعد اظهارات این دو مقام آمریکایی را تأیید کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی در کنفرانس «اقدام سیاسی محافظه کاران» در ایالت مریلند، در خصوص تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و شناسایی رسمی این شهر به عنوان پایتخت رسمی رژیم صهیونیستی به رجزخوانی پرداخت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان