بازدید 35846
هزار و صد و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سؤال معنادار حسام‌الدین آشنا از احمدی‌نژاد/اخبار ضد و نقیض از رفع حصر تا نوروز/ هر جا فضول باشی‌ها کمترند، حجاب خانم‌ها بهتر است/انتقاد آیت‌الله یزدی از برخی مراجع

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: واکنش قالیباف به حادثه پاسداران/ارسال پرونده شهرداری قالیباف به دادسرا/عده‌ای هنرمندانه در پی اختلاف‌اندازی و مسأله‌سازی در کشور هستند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 23 February 2018

مصطفی امیری- تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

عده‌ای هنرمندانه در پی اختلاف‌اندازی و مسأله‌سازی در کشور هستند


علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: ما به دنبال امپراتوری نیستیم زیرا زمان امپراتوری ها گذشته است، ما دنبال یک حقیقت هستیم و باید به آن ها گفت در این ۴۰ سال، کدام زمان ایران به کشورهای منطقه تجاوز کرده است که این حرف ها را می زنند.همان‌هایی که تروریسم را به وجود آورده اند به صورت پنهانی در حال مهاجرت دادن آنان به جاهای دیگر هستند از این‌رو تروریسم پایان نیافته است.برخی ها نمی خواهند وحدت و آرامش در داخل کشور وجود داشته باشد و مسأله سازی می کنند، اختلاف نظرها همواره وجود دارد اما تضعیف ریشه های انقلاب خیانت است.بیشتر پول نفت و مالیات نیز صرف ادارات می شود ولی باید بدانیم که مشکلات قابل حل است و بدانیم مجموعه مشکلات، راه حل یک خطی ندارد و اگر کسی چنین ادعایی کند، دروغ می گوید.عده ای هنرمندانه در پی تخریب، اختلاف اندازی و مسئله سازی هستند درحالی که باید وفاق داشته باشیم و محور وفاق ولایت فقیه است و اگر کسی فکر می کند بدون ولایت فقیه می توان در کشور وفاق ایجاد کرد، اشتباه محض است.کسانی که مرجعیت را کنار می گذارند دنبال شیطنت هستند، بعد از انقلاب اسلامی برخی گروهک ها با اساس روحانیت مختلف می کردند زیرا روحانیت نهاد گسترده و مردمی و به معارف اسلامی آشنا است./خانه ملت

مسافران یک پرواز با تاکسی به سفر رفتند


روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز 7458 هواپیمایی کیش ایر به علت شکستن شیشه جلوی هواپیما درخواست فرود در فرودگاه اصفهان کرده و به منظور حفظ ایمنی پرواز با تایید درخواست، در شرایط عادی در اصفهان فرود آمد. این پرواز از کیش به سمت کاشان در حرکت بود که به خاطر شکستن شیشه جلو درخواست فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کرده و با صدور مجوز در این فرودگاه در شرایط عادی به زمین نشسته است.این فرود اضطراری نبوده و تنها به خاطر اطمینان از ایمنی و سلامت مسافران انجام شده است. مسافرین این پرواز با هماهنگی‌های انجام شده با تاکسی به سمت کاشان حرکت کرده‌ اند./ ایسنا

یک نماینده دیگر وعده رفع حصر تا نوروز را داد


غلامرضا حیدری، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت و جزئیات کمیته رفع حصر، گفت: طبق آخرین جلسات و مذاکراتی که با سران محترم قوا و آقای شمخانی داشته‌ایم، استنباط ما این بوده است که گشایش برای ملاقات‌های محصورین ایجاد و انشاءاالله تا عید رفع حصر صورت می‌گیرد. حیدری، ادامه داد: ما امیدواریم این استنباط ما جامه عمل بپوشد. ما این جلسات را از مدت‌ها قبل با آقایان داشته‌ایم که نتیجه آن بازتر شدن فضا برای محصورین و ملاقات‌هایشان بوده است. عضو کمیته رفع حصر با اشاره به این موضوع که درگذشته نیز بارها بحث رفع حصر صورت گرفته اما عملاً اتفاقی رخ نداده است، تصریح کرد: این موضوع هم مانند بسیاری از قول‌ و قرارهای دیگر در جمهوری اسلامی است. این مسئله به آن‌هایی که مسئولیت کار را بر عهده دارند مرتبط می‌شوند که باید شرایط لازم را ایجاد کنند. رایزنی‌های ما همچنان ادامه دارد و من شخصاً امیدوار هستم که انشا الله رفع حصر کامل تا عید صورت بگیرد؛ زیرا برداشت من این است که حاکمیت به این موضوع رسیده است که استمرار حصر نه‌ تنها هیچ منفعتی برای کشور ندارد بلکه تمام آن هزینه است، به‌ویژه هزینه‌های سیاسی و اجتماعی. عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه ادامه داد: رسانه‌ای شدن این موضوع از مدت‌ها قبل صورت گرفته بود و این گشایش‌هایی که شاهد آن هستیم در همین زمان‌ها و نتیجه همین مذاکرات بوده است. حتی نامه سرگشاده حاج آقای کروبی که اخیراً منتشر شد هم بعید می‌دانم که بتواند تأثیر منفی بر روند گشایش‌ها بگذارد. برداشت من این است که نامه مذکور تاکنون تأثیر منفی نگذاشته و نخواهد گذاشت. به‌هرحال ما مذاکرات و تلاش‌هایمان را در حد توان تا رفع کامل حصر، انجام خواهیم داد./ رویداد۲۴

مسعود شجاعی در آستانه بازگشت به تیم ملی


بعد از مدت‌ها هنوز درباره حضور یا عدم حضور دوباره مسعود شجاعی در تیم‌ملی ابهام وجود دارد و خیلی‌ها منتظرند تا ببینند در این برهه حساس و پیش از جام‌جهانی، شماره ۷ تیم‌ملی دوباره به ترکیب برمی‌گردد؟ در این رابطه مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در آخرین مصاحبه‌ای که داشته اعلام کرده ممکن است این اتفاق بیفتد. او همه چیز را به عهده کی‌روش و تصمیماتش گذاشته است./خبرآنلاین

درباره رفع حصر قول‌هایی داده شده است


قاسم میرزایی نیکو عضو فراکسیون امید در حاشیه مراسم ترحیم احترام‌السادات نواب صفوی مادر زهرا رهنورد، در مورد اظهارات اخیر غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران مبنی بر اینکه رفع حصر تا عید صورت می‌گیرد، گفت: از سوی برخی مسئولان قول‌هایی به ما داده شده و بخشی از فضا هم باز شده است. مراسم امروز نیز با درایت و عقلانیت تشکیل شده و هیچ اتفاقی هم نیافتاده و نخواهد افتاد و امیدوارم شاهد بهبود فضا باشیم. احمدی‌نژاد در حال فرار رو به جلو است. به طور مثال عامل حصر خود احمدی نژاد بوده و اکنون می‌خواهد زیر بار آن نرد و برای این کار دم از آزادی می‌زند. چرا آن موقع این حرف‌ها را نمی‌زد و چرا در مورد هزار و یک اتفاق دیگر سکوت کرد؟ مردم او را خوب می‌شناسند و فریب کارهایش را نمی‌خورند./ ایلنا

ارسال پرونده شهرداری قالیباف به دادسرا


رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تذکر کتبی به شهرداری خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های انجام شده، شهرداری تهران سازمانی به نام سازمان بازرسی در زیرمجموعه خود ایجاد کرده که این امر مصوبه‌ای ندارد و خلاف قانون است. قاضی ناصر سراج گفت: به طور کتبی این مورد را به شهرداری اعلام و ابلاغ کرده‌ایم که از نام سازمان بازرسی استفاده نکند. رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با اینکه پرونده شهرداری سابق تهران به قوه قضاییه ارسال شده است نیز گفت: پرونده در دادسرا است، گروه‌های سازمان بازرسی در قسمت‌های مختلف شهرداری مستقر هستند و حتی کار‌های روزانه این سازمان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

درخواست شورای عالی استان‌ها از هاشمی شاهرودی درباره سپنتا نیکنام


رئیس شورای عالی استان‌ها از درخواست اعضای این شورا از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکل عضو زرتشتی شورای شهر یزد خبرداد. مرتضی الویری در توئیتر خود نوشت: قرار بود عدم حضور سپنتا نیکنام ، عضو زرتشتی شورای شهر یزد موقتی باشد، نه اینکه موضوع بلاتکلیف رها شود. امروز همراه با اعضای شورای عالی استان‌ها از رئیس مجمع تشخیص مصلحت خواستیم مشکل را برطرف کند.

نماینده ایران در جودو گرنداسلم آلمان به اسرائیل خورد


دومین مرحله رقابت‌های جودو گرند اسلم در سال 2018 با حضور 446 جودوکار از 65 کشور طی روزهای 4 تا 6 اسفند ماه به میزبانی شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می شود و 3 نماینده کشورمان با انجام آیین قرعه کشی این رقابتها حریفان خود را شناختند. در جدول 44 نفری وزن منهای 73کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در گام نخست باید به مصاف دالپوپولو از آمریکا برود. بریمانلو در صورت برتری در این مبارزه باید به مصاف داتبال از اسراییل برود که با این حساب احتمال انصراف بریمانلو از این رقابت ها یا باخت عمدی مقابل حریف آمریکایی حتمی است. سعید ملایی نیز در جدول منهای 81کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست برابر برنده پیکار لهستان و آذربایجان به میدان می رود، در این جدول 49 جودوکار حضور دارند.

انتقاد آیت‌الله یزدی از برخی مراجع


آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها به مسأله زمان شناسی اشاره کرده اند، گفت: طلبه ای که یک سال درس یک مرجع می رود ولی آن مرجع در طول سال حتی یک کلمه از نظام و ولایت فقیه و حکومت اسلامی نمی گوید، چه می داند این کتابی که امروز رونمایی شده چه می گوید، بنابراین حداقل باید این چنین اجلاسیه هایی مرتب برگزار شود. وی بیان داشت: ما مقام مرجعیت را مقدس می شماریم و احترام هم می گذاریم و رهبر بزرگ جامعه اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب هم بر احترام به مرجعیت تأکید دارند، ولی برخی نسبت به شرایط روز شاید آگاهی نداشته باشند و به همین جهت این چنین کتاب هایی را در اختیار آنها بگذارید. آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به همین جهت اگر در رأس یک نظام مرجع قرار بگیرد حرف او گیرایی بیشتری خواهد داشت؛ این را هم بگوییم بنده با جرأت اعلام می کنم و دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم ولی بنده حقیقتا مرجعیت رهبر معظم انقلاب را به عینه در جلسات مختلف علمی دیده ام و بزرگان زیادی نیز این مسأله را تأیید کرده اند.

رفع حصر نوروزی، تکرار وعده‌های بی عمل

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت: رفع حصر مطالبه ای فراگیر و قابل توجه است که علاوه بر شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و رسانه ها از مجلس دهم نیز این مطالبه به دفعات بیان و شنیده شده است.بدنبال تشکیل کمیته پیگیری رفع حصر در فراکسیون امید و جلسات مختلفی که این گروه در چند ماهه گذشته با بعضی مسئولان ذیربط برگزار کرده انتظار و امید عمومی هم برای تحول و خبر جدید افزایش یافته است.اینکه چقدر برگزاری جلسات کمیته پیگیری رفع حصر موثر بوده و چه میزان به وعده های بی پشتوانه میتوان امید بست موضوعی است که دوستان مذاکره کننده باید ارزیابی واقعی از آن داشته باشند.

اخیرا برخی نمایندگان پرتلاش و با انگیزه و دلسوز مجلس از رفع حصر در نوروز سخن گفته اند. استناد سخن این عزیزان، استنباط و برداشت شخصیشان از مجموعه قرائن و مذاکرات انجام شده و بعضا نیز وعده های کلی و اجمالی که در بیان خصوصی برخی مسئولان امنیتی وجود داشته بوده است.تا کنون هیچ مسئول امنیتی یا قضایی تصمیم یا وعده ای را درخصوص رفع حصر بیان نکرده است و اگر عزم و اراده جدی در این خصوص وجود داشته باشد اعلام آن بطور مستقیم از مسئولان ذیربط انتظار است.روشن است که نمی توان بحواله کرد وعده های تکراری و بی عمل برخی مسئولان در مذاکرات خصوصی وعده قطعی رفع حصر در نوروز را به مردم منتقل کرد.

تعلل بلاوجه در رفع حصر باندازه کافی خسارت های سیاسی و اجتماعی در جامعه ببار آورده است و به رغم امیدهای فراوان به بهبود شرایط هیچ نشانی از تغییر نگرش در تصمیم سازان مشهود نیست. بنابر این افزایش انتظار مردم در موعد زمانی مشخص در صورت عدم تحقق رفع حصر، کدورت بیشتر را در پی خواهد داشت.بلحاظ سیاست داخلی در وضعیتی هستیم که رویکرد متصلب و بدبینانه نسبت به رفع حصر همچنان در تصمیم سازان وجود دارد و کمترین نشانی از احترام به خواست عمومی در چنین رویکردی دیده نمی‌شود با این وضعیت اینکه برخی عزیزان چگونه وعده رفع حصر در نوروز را باور کرده و بازتاب داده اند جای سئوال دارد.همان دیدگاهی که خرید هواپیماهای ایرباس و بوئینگ را برای رفاه و امنیت جانی مردم برنمی تابد و آنرا هدر دادن بودجه کشور می داند، رفع حصر را نیز عاملی ضد امنیت ملی و خلاف مصلحت کشور تلقی می کند وحال آنکه هر دو دیدگاه با واقعیات عینی جامعه فاصله مریخی دارند.

شرایط اقتصادی کشور خصوصا در سالهای آینده نیازمند حضور و مشارکت بازیگران بزرگ از اقتصادهای قدرتمند و نوظهور جهان است و سرمایه گذاری بادوام خارجی در اقتصاد ایران فقط در شرایط آرامش سیاسی در داخل امکان پذیر است.رفع حصر و نزدیک شدن رویکرد جریانهای مختلف فکری و تقویت مشترکات در سایه به رسمیت شناختن اختلافات و سلائق گوناگون گامهایی در جهت تقویت و پایدار کردن آرامش در فضای داخلی بشمار می آیند.بدون تردید رفع حصر گامی مهم در تقویت اعتبار سیاسی کشور است و همگی امید به تحول و تقویت نشاط و مشارکت مردم در عرصه های مهم اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در کشور داریم.

 هرجا فضول باشی‌ها کمترند،حجاب خانم‌ها بهتر است

حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی معتقد است: در بحث حجاب شاهد لجبازی بین برخی مردم و مجریان هستیم.

هر جایی که فضول باشی ها، حمله ورها و حمله کننده ها کمتر هستند، حجاب خانم ها هم بهتر است. مردم فهمیده هستند؛ این همه مسجد و هیأت سینه زنی می روند، کسی به آنها چیزی می گوید؟ وقتی در خیابان می دود و یکی را می گیرد، ماشین گشت به زور می برد، او هم بالا می رود و چارقدش را علم می کند. دارد لج بازی می کند؛ به همین دلیل که چارقد(روسری) سرش بوده و از خانه بیرون آمده است. اگر می خواست بی حجاب باشد از همان خانه روسری خود را در می آورد.

*عامل اعتراضات اخیر سه چیز است؛ زورگویی به مردم، توجه نکردن به خواست مردم و وقتی مردم چرا می گویند، آنها را ساکت می کنند؛ این بدتر است. شعارهایی که دارند می دهند خیلی خطرناک است.

* متاسفانه افراد نادانی تئوریسین شده اند و کار را دست می گیرند و بارها هم ضربه زده اند. نمی دانم آقایان چند بار می خواهند از این تئوریسین های نادان ضربه بخورند. این اتفاقات حرکت ناهنجاری بود که فکر کردند مثل سال 88 می توانند آن را اداره کنند ولی اداره نشد. این کار بسیار کار بد و خطرناکی بود./جماران

 سؤال معنادار حسام‌الدین آشنا از احمدی‌نژاد

مشاور روحانی در پیامی تلگرامی سوالی را از رئیس جمهور سابق پرسیده است.

حسام الدین آشنا در پیام تلگرامی خود نوشته است؛برگزاری فوری و آزاد را از کدام انتخابات آغاز کنیم؟ خوب است از انتخابات 84 شروع کنیم یا از همان 88 شروع کنیم بهتر است؟

واکنش قالیباف به حادثه پاسداران

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «شهادت با واژه رشادت همزاد است و با ایثار و ازخودگذشتگی همپا. عزیزانی که برای امنیت تهران در حادثه خیابان پاسداران عاشقانه جان دادند تا حتی برای ثانیه‌ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود نیز بی شک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کردند که به راستی باید آنان را شهدای امنیت خواند. در واقع شهدای امنیت بار دیگر ثابت کردند مردم غیور ایران زمین در هر لباسی چه نیروی انتظامی، چه بسیج و... وقتی پای امنیت سرزمین شان به میان باشد در هرکجای عالم چه در تهران و یا فرسنگ‌های دور از کشور عزیزمان تا پای جان می‌ایستند. تاریخ نشان داده است که ملت بزرگ ایران که خود متشکل از اقوام و مذاهب و سلایق گوناگون است تحت تعالیم آسمانی دین اسلام‌ و نام و پرچم ایران برای حفظ یکپارچگی این مملکت دوش به دوش هم‌ در مقابل هرگونه اختلاف افکنی واشوب بدون تعصبات قومی و قبیله ای خواهند ایستاد.و قطعا انتظار آنها از مسئولان هم این است که با قانون شکنان، تفرقه افکنان و برهم زنندگان امنیت این مرز و بوم خصوصا حادثه اخیر برخورد اساسی کنند.»

عامل حصر خود احمدی نژاد بود

قاسم میرزایی نیکو در مورد اظهارات اخیر غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران مبنی بر اینکه رفع حصر تا عید صورت می‌گیرد، گفت: از سوی برخی مسئولان قول‌هایی به ما داده شده و بخشی از فضا هم باز شده است. نماینده مردم دماوند با اشاره به برگزاری این مراسم ترحیم گفت: مراسم امروز نیز با درایت و عقلانیت تشکیل شده و هیچ اتفاقی هم نیافتاده و نخواهد افتاد و امیدوارم شاهد بهبود فضا باشیم. عضو کمیسیون شوراها در مورد نامه اخیر احمدی‌نژاد به رهبر معظم انقلاب نیز اظهار کرد: احمدی‌نژاد در حال فرار رو به جلو است. به طور مثال عامل حصر خود احمدی نژاد بوده و اکنون می‌خواهد زیر بار آن نرد و برای این کار دم از آزادی می‌زند. چرا آن موقع این حرف‌ها را نمی‌زد و چرا در مورد هزار و یک اتفاق دیگر سکوت کرد؟ مردم او را خوب می‌شناسند و فریب کارهایش را نمی‌خورند./ایلنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۹۵
سوال آشنا خیلی معنی دار بود ولی قطعا به مذاق خیلی ها غیر از احمدی نژاد و یارانش هم خوش نمیاد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
آشنا به محمود تیکه انداخته؟ خخخخخ
جوادزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ای کاش ایشان در طرح سوال از دکتر احمدی‌نژاد دقت میکردند.
مجری برگزاری انتخابات 84، رفیقان و همکیشان آقای آشنا بودند. بنابر این بهتر است برای حفظ آبرو هم که شده به آن انتخابات 84 اشکال وارد نکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
آشنا و دوستانشون در مورد برجام بی فرجام باید پاسخگو باشد. البته در مورد کودتای نافرجام سبزها هم باید دادگاهی تشکیل و کسانی که به دروغ انتخابات را زیر سوال
بردند و باعث تحریم ایران شدند هم باید مجازات شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
از زمان دست بوسی آقای آشنا شروع شود خوب تر است! ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
عجب
پس فرافکنی و درخواست رفراندوم بجای کار و تلاش هم تنش زایی است و روحانی هم باید مجازات شود
من جواب جناب اقای اشنا را میدهم انتخابات زودهنگام سال ۸۴ را دوستان اصلاحاتی شما برگزار کردند و جناب اقای خاتمی گفت کاملا استاندارد انجام شده است.و سال ۸۸ هم که دوستان دیگرتان .جناب مشاور بهتر است به جای هراسان شدن از نامه رییس جمهور سابق به رهبری،بهتر است رییس تان به همراه مشاوران و معاونان و وزیران فکری به حال بیکاری،رکود،اختلاس،اقتصاد بیمار،دلار،بودجه و ... نماید که رهبری هر روز بیان می کنند که مشکلات مردم را درک می کنیم.این حاصل کارکرد ۵ سال امثال شماهاست.در ضمن شما نگران کار خود نباشید پس از برکناری مشکلی ندارید.البته میدانم سایت تابناک که از نزدیکانتان هستند این خبر را انتشار نمی دهد ولی شاید به شما اطلاع دهد نظر مردم در مورد امثال تو چیست.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
من هم معتقدم تابناک جهت دار و مورد دار در مورد امیر کبیر زمان مطلب از خود در می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ههههه امیر کبیر زمان اسم امیر کبیرم شما فداییان احمدی نژاد خراب میکنید
نظر مردم درباره اصلاحات را در صندوق رای همیشه دیده اید خود را به نادانی نزنید دوستان فدایی احمدینژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
آقایون اگر خودشون برنده بشوند که هیچ در غیر این صورت در انتخابات تقلب شده است.
طرفداران روحانی و موسوی و خاتمی باید بدانند که بادی که کاشته اند در زمان مناسب خود توفان بزرگی خواهد شد که همه اصلاح طلبان را با خود نابود می کند...
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
انشالله دزد به خانه ات نزند وگرنه سالها شرمندگی جبران صدمات به دلیل همان یک شب دزدی برای تو پیش زن و بچه ات می ماند
بابا بس است
اکثر اعتقاد به حجاب وجود دارد ولی با افراطیگری و برخورد و سرکوب امکان نهادینه سازی حجاب وجود ندارد باید تنوع در رنگ و مدل را به جوانان داد و اول از همه فلسفه حجاب را باید فهمید و دولت باید برنامه ریز کلان فرهنگ باشد دخالت در اجرا و تجویز راهکار دولتی محکوم بشکست است جامعه پذیری از خانواده شروع می شود نه با برخورد در سن بالا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
پس با این احتساب مردان و زنان سن بالا مانند یک بچه هستند که نیاز به مراقبت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
مشکل همینه که معتقدین همه به حجاب اعتقاد دارن یا باید داشته باشن. قبول کنید یک عده زیادی سبک زندگی که رسانه های رسمی ترویج می کنند را نمی پسندند. اونها هم ایرانی هستن و حق دارن تو این کشور زندگی و کار کنند. ...
چرا کسی در مورد بی آبی در سال 1397 مطلبی نمی نویسد ؟ چرا چاره جویی نمیکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اینجا جاش نیست بوقتش.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
معلوم شده کار جاسوسهای محیط زیست بوده! آخه دیوار دولت بلنده و دیوار محیط زیستی ها کوتاه!
ناشناس
| - |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
چون همه فکر مي کنند مشکل ملت ايران پايان حصره ببين چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
حصر مهمتره یا آب؟ دیدید که با برجام مشکل آبتون هم حل شد. حالا اگر مشکل حصر جنایتکاران حل شود دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
هنوز که کسی از بی آبی نمرده است وقتی تعدادی مردند ستاد بحران تشکیل می شود
اشنا دکتر رو بی خیال چون این بزرگوار کاره خودش رو میکنه
چپ
راست
همه باهمند
درود مرد مرد انقلابی دکتر احمدی نژاد
احمدی نژاد تنها مرد انقلابی واقعی تویی بقیه اداتو در میارن
تابناک جان خوشم میاد تو خبرهای ویژه هیچ موقع علیه دکتر کم نمیذاری.
درود مرد امید مردم ایران زمین یار مخلص ولایت دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
برای همه ی مرد مشخصه که تابناک تریبون چه کسانی هستش. واین سایت هیچوقت احمدی نژاد را به مردم ولایت مدار نچسبونه زیرا نامه ها و نصایح مکرر رهبری همش موجوده ورهبری همیشه به انتخاب مردم حالا چه درست و نادرشت احترام گذاشته است.
ایشان نباید برای مراجع تعیین تکلیف کند
كاملا درست و كارشناسانه گفتند جناب آقاي طباطبايي
مامون قشوع بازیکن فلسطینی تیم ملی اسرائیل اعلام کرد بخاطر همبستگی با مردم ایران احتمالا از تیم ملی اسرائیل خداحافظی خواهد کرد!!!خخخخ
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
یادش بخیر زمان جنگ. کنار نیروهای عراقی داشتند با ما میجنگیدندو فروردین 67 بیش از 400 اسیر فلسطینی یکجانبه آزاد شدند!
تا دیروز شورای امنیت ملی مسئول حصر بود ولی امروز محمود شد؟اینجاست که میگن وای به حال مغلوب که دیگه هرکسی دل دردشم میندازه گردن اون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
داداش حالت خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
بهتراست بدانید درآن ایام محمودجونت رئیس شورای عالی امنیت ملی بوده
اگر عامل حصر هشت سال محصورین احمدی نژاد هست آنها را از حصر خارج کنید چون به اندازه لازم حکم اجرا شده جای انها احمدی نژاد و تیم فکریش را محصور کنید خیلی بهتر به نفعشان هست چون همینطوری جلو یروند کنترل کردنشان سخت میشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
همین تصمیم را داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
تا حالا هم صبر کردیم جای مدارک بگم بگم هاش را پیدا کنیم خیلی باعث هراس شده انشالله پیدا شد فورا پیرهنش را در میاوریم
مسئله حصر دیگه برای مردم اهمیتی نداره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
باز هم از طرف مردم حرف زدی ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اتفاقا این مساله خیلی مهمه برای مردمی که حق طلبن و آزاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
راستی؟ فکر می کنم زنبیل قرمز آقای بقایی مهمتر باشه! نه؟
هر سه قسمت فرمایشات حاج آقا طباطبایی درست هست ولی مشکل جای دیگری هم هست . یعنی وقتی گروهی میخواهند تولید فکر کنند و سپس به گفتمان و اجرا کنند . حاجی جان تا حالا تولید فکر و ایده پردازی را در رسانه ها شنیده اید . لذا موضوع از زمانی شروع شده این گفتمان فکری را در جامعه در حال آزمون هستند . لذا شما حساب کنید که چون مقوله فکری و سیاسی و جنبه دینی گرفته است عواقب انهم هم قابل پیش بینی نیست و دست آخر باز هم به حرف زور و اجبار ختم میشود
حجاب در ترکیه بهتر است. در مالزی بهتر است. خوابید یا..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
حالا میفهمم منظورش از فضولباشیها چی بود!!
ما به کشوری تجاوز نکردیم حالا هر کشوری از ما درخواست کمک کند آنهم مالی و نظامی خواهیم رفت . طولی نخواهد کشید که در افریقا و اسیا به دلایلی که تا حالا رفتیم خواهیم رفت شک نکنید اینبار نه برای کمک بلکه برای امنیت کشور خواهیم رفت البته این هم بستگی به گفتمان سیاسیون کشور دارد که میشود این هزینه ها را نکرد خیلی راحت از فردا بگویید ما با هیچ کشوری دعوا نداریم . آیا میشود گفت ؟ اگر بگویبم چی میشود ؟ ولی در رسانه ها میگویند خیلی از مردم دنیا چشمشان به ایران هست واقعا نمیفهمم این ها حرفهای متضاد با هم جمع نمیشوند
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
در توبه همیشه بروی بندگان خدا باز است،
اما بشرطی که‌ آقای احمدی نژاد اول اقرار کنند به چند نمونه از حق کشی و قانون شکنی هاش.
شما رو به خدا قسم اخر سال به فکر مردم باشید به عنوان یه معلم بخاطر وضعیت بد اقتصادی دچار افسردگی شدم نزدیک به ۲ ساله از اموزس و پرورش طلب دارم یک ریال ندادن ؟؟؟ اخه با یک میلیون پانصد و سه فرزند ماست نمیتونم بخورم .دیگه روم نمیشه از کنار سوپر مارکت محله رد بشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
شما حرف گوش نکردی اگر 2 تا فرزند دیگه داشتی روزگارت بهتر بود
Ulduar Keeper
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
امیداوارم از صمیم قلبم حرص و ناراحتی و غصه تو و خونوادتو بچت و امثال تو بشه ناراحتی برای خونواده و بچه های باعث و بانی این اوضاع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اینا همه ی هم و غمشون نابود کردن احمدی نژاده . چه تقاضاهایی داری داداش
من از کاربران محترم و خود سایت محترم تابناک میخواهم که مخالفت یا موافقت خودشان را با این حرف بنده بفرمایند و ان این هست شما فکر کنید در چهل سال قبل این حرفهایی که در مورد حجاب زنان . در بحث عدالت اجتماعی . در باب ثروت . در باب سیاست خارجی . داخلی . حقوق شهروندی . ازادی بیان و عقیده . و دمکراسی و زندان . .....صحبت کلاسیکی وجود نداشت . یعنی یادم هست این حرفهای که من بچه 15ساله بودم موقع انقلاب هیچ وقت نشنیدم و لابد گفتند همه اینها را در بعد از انقلاب و شکل گیری حکومت به مردم تفهیم میکنیم و چنین شد که به اینجا رسید که در مورد حجاب و دراویش وجود دارد شاخص شعار انوقت عدالت و ازادی و دمکراسی بوده است
خودتون بهتر میدونید در ۴ سال اول فقط مجری اوامر بچه های بالا بود ؟؟؟ در سال ۸۸ هم بچه های بالا مهندسی رو بر عهده داشتند وفقط محمود ناظر بود و او راضی به حصر هیج کس نبود ولی هیچ وقت به این فکر نمیکردند که ،ان الله خیر الماکرین است .
مردم دیگه از اصلاح طلب و اصولگرا دل کندند ، احمدی نژاد هم استاد موج سواری است ، از نقاظ ضعف کمال بهره برداری رو میکنه ، فعلا پاشنه اشیل بی عدالتی و شکاف طبقاتی است که سریع باید ترمیم بشه ، سال اینده سال سختی برای مردم است ، باید خود را برای شرایط ونزولا اماده کنیم .
با سلام و احترام
درعجبم کسی که طرفدار ماجرای کهریزک و دفاع از مرتضوی است دم از آزادی میزند
آیا آقای احمدی نژاد میداندآزادی چیست
اول اینکه مسئله حصر همیشه مهم بوده متاسفم برای مردم کشورم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
برای من که مهم نبوده و هر کسی که کاری کرده باید هم مجازات شود
بله عین ترکیه .. بی حجاب ها به چشم میان ولی خیلی کمترن . وقتی به چیزی گیر میدین توجه بهش بیشتر میشه . حالتیه که الان مصر داره . دخترا حجاب دارند . طرف رییس دانشگاهه هیچ اعتقادی نداره ولی میبینی بهو یه کارایی میکنه آدم شاخ درمیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
چه استدلالی
پس انسان ها بلوغ ندارند و حو گیر هستند که به این طرف و ان طرف میروند
این چه حرفهایی است که منتشر میکنید .به جای اینکه برید از خون عزیزان این مردم دفاع کنید.
همین چیزارومیگیدکه دکترتوهم زده ضمناامیدوارم بااین رفع حصرخیال نماینده ها راحت بشه وبمسایل مردم رسیدگی کنن بلکه مشکلات مردم روحل کنن...
ایدبپذیریم بسیاری از مردم ما جزء مقلدان آنها هستندوما که درجمهوری اسلامی معتقدیم دین از سیاست جدا نیست ، لذانظرات آنهامسلماً برای پیروان ومقلدان آنها مهم است امابه هیچ عنوان رسانه ای نمی شود . به نظرم درحل مشکلات کشور خصوصاً فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی نظربسیاری از این بزرگواران و همچنین اطاعت مقلدین آنها می تواند کارگشا باشد.
من از کاربران محترم که ماشالاه باسواد هم هستند نطر میدهند که دولت برای مردم بیکاری و فقر و گرانی و عدالت را اجرا کند خدایی اشتباه میکنید من نمیدانم شما از کدام دیدگاه و نظریه فکری و اقتصادی این حرف را میزنید مگر ترامپ برای اقتصاد امریکا کاری کرد شرکت های خصوصی هستند که به حسب عرضه و تقاضا و تولید وضعیت بیکاری و گرانی و فقر را سروسامان میدهند . دولتها فقط در چند زمینه شمامل بهداشت همگانی و احیای و مراقبت محیط زیست و آموزش و پرورش و اموزش عالی رایگان تمرکز دارند ولی حتی راه سازی و سد سازی هم به دولت ربط ندارد . هواپیمای و راه آهن ....ربطی به دولت ندارد دولت فقط سیاست گذار هست و مجلس قوانین دست و پا گیر در تولید و صادرات را برمیدارد . دولت کاسب و تولید کننده خوبی نیست تا اشتغال ایجاد کند اشتباه میکنید .
من میگم آقای احمدی نژاد و معاونان و تیم اقتصادیش وکلا کابینه ایشان اصلا فیلمهای موقع انتخابات و بعد از انتخابات و سفرهایی که در داخل و خارج از کشور داشتند را واقعا میبینند . واقعا چقدر انسان میتواند فراموشکار شود . اگر عملکرد ایشان را به کنار بگذاریم و هیچ قضاوتی نکنیم فقط حرفهایی که زدند ولی نتوانستند اجرا کنند چند کتاب میشود یادم هست بعد از اجرای هدفمندی اکثر هزینه ها بالا رفت و تولید کنندگان برای جلوگیری از ضرر و زیان شروع به کم کردن وزن استاندارد اجناس مصرفی کردند چون دولت از آن تولید کنندگان تعهد کتبی گرفت که تا من دستور ندادم چیزی را گران نکنید حتی اگر ضرر کردید ولی مثلا اب و برق را به قیمت قبل از هدفمندی به دولت پرداخت کنید .
بله برادر حسام الدین آشنایی عزیز چون کشور ما بعد از چهل سال هنوز باید برای اعتراض مدنی مردم بگوییم که آیا میشود یا نمیشود . حجاب اجباری هست یا نیست . اقتصاد دولتی باشد یا خصوصی یا نیمه دولتی . سیاست خارجی ما تنش زدایی باشد یا غیر از کشورهای دوست بقیه کشورها را به چالش بکشیم . فرهنگ و ترویج دینی دولتی بهتر هست یا فرهنگ مربوط به مردم هست . ولی همه موارد بالا و هزار مورد دیگر ظاهرا باید دولتی باشد چون سیاست چنین اقتضا میکند که شعارهای که میخواهد تحقق پیدا کند جز با پول و سرمایه دولتی امکان پذیر نیست . دولت دست خالی با آن شعارهای که هر روز میشنویم امکان ندارد . پس باید قبول کنیم که تا صد سال دیگر هم همچنان درجا میزنیم . چون شعارهای سنگینی را داریم که همه مربوط به دولت شده است .
آقای حسام الدین آشنا، من هر وقت شما رو در تلویزیون میبینم و یا ذکر خیرتون میاد خیلی خوشحال می شم و به خرد داشتن خودم تفتخار می کنم.
ناکارامدی از تو حرف هات می باره.
درود بر عاليجناب محمود احمدى نژاداز اقازادهها خيلي بهتر بود....
فرود اظطراری نبوده ؟ اگه شیشه جلوی هواپیما بشکنه که خلبان با فشار پرت میشه بیرون اونوقت هواپیما خودش بشینه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اگردقت کرده باشی ترک خورده نه اینکه خورد شده باش وریخته باشه بااون سرعت درآسمان اگرشیشه خوردبشه وبریزه خلبان یخ می زند.دوست دانای من
جناب طباطبایی
اگر در مورد حجاب سخت گیری نشه که این جوانان نادون و جاهل مملکت را به گند می کشند. به هر حال ما هم سن و سال های خودمون رو خوب می شناسیم و می دونیم که خیلی هاشون اعتقاد و دین درستی ندارن و لا مذهب هستند و حیا ندارند.
اگر اینها آزاد باشند دیگه دینی باقی نمی زارن که شما ازش حرف بزنید.
حالا حالا ها مسئله وجود داره

به زودی مردم حجوم میارن به پایتخت و کل بازار تهران و مغازه ها رو غارت می کنند.

تو شهر ما همه بیکارند، فقط یک جمعیت اندک معلم و کارمند بانک هستند و اینها که از دولت پول می گیرند رو حساب نکنی، ۱۰۰ درصد جمعیت بیکارند.

مردم حتی از مغازه ها هم خرید نمی کنند و از فروشگاه های بزرگ خرید می کنند چون ۳۵ درصد هم تخفیف می دن

خدا عاقبت همه ما رو به خیر کنه
عامل تمام فجایع سال 88 احمدی نژاد هست در مناظره از بس رفتار توهین آمیز و بگم بگم راه انداخت بقیه را به لجاجت وا داشت.
با سلام
اینکه جناب دکتر درخواست مهندسی سازی انتخابات را از شورای محترم نگهبان نموده باشند، صلاحیت ایشان را برای سوگند یاد کردن و برسر صندلی ریاست دولت مخدوش نکرده است؟؟؟
تابناک سلام
اینکه ایشان اصرار بر اعلام عاجل نتایج کرده باشند را نیز نمی توان به معنای درخواست برای مهندسی انتخابات تلقی نمود. بخصوص اینکه پس از اعلام نتایج فاصله ایشان از رقبا آنقدر زیاد بود که اساسا نیازی به اصرار بر چنین درخواستی وجود نمی داشت.
تابناک سلام
اینکه ایشان اصرار بر اعلام عاجل نتایج کرده باشند را نیز نمی توان به معنای درخواست برای مهندسی انتخابات تلقی نمود. بخصوص اینکه پس از اعلام نتایج فاصله ایشان از رقبا آنقدر زیاد بود که اساسا نیازی به اصرار بر چنین درخواستی وجود نمی داشت.
با تحمل حصر وجه مثبت پیدا کردن
وپیش مردم احترام پیدا کردن
هنوز اشنا فرق مجرم و جرمها را نفهمیده .درفتنه 88دین ونظام وامنیت وجان مردم به خطر افتاد ومسببین این اتفاقات باید مجازات شوند ولی ایا جرم اطرافیان احمدی نژاد اینها هست؟یعنی اختلال در نظم وامنیت جامعه ؟اقای اشنا مردم شعور دارند.
اینهایی که به دنبال آزاد کرد افرادی چون کروبی و موسوی و امثال آنها هستند، باید همه شان را گرفت..
تمام کارها درست شده فقط مونده رفع محصورین !!این همه بدبختی که میکشیم از سران فتنه است حالا چی شده همه دنبال تطهیر و آزادی آنها هستند دراویش (البته برخی ) بچه های نیروی انتظامی رو مثل داعشی ها پرپر کردنند کسی دم نمیزنه خدا به اخر وعاقبت این مملکت برسه البته خدا وند کمک خواهد کرد سایه امام زمان بر سر کشور هست
برای مراجع نباید مشق کرد و تعیین تکلیف کرد آقای یزدی
نظرت را به همه تحمیل نکن...
سلام این چه فضای خفقان در کشور است که انسان نمی تواند آزادانه امر به معروف و نی از منکر کند؟
آقای سراج ریاست محترم بازرسی کل کشور در شهرداریهای کلانشهرها ادارات بازرسی تشکیل شده است که علاوه بر اداره مرکزی با تعدادی کادر ودم ودستگاه در مناطق مختلف شهرداری ها نیز شعباتی دارند که دارای اتاق و میز و پرسنل میباشند و وظیفه آنها نیز پشتیبانی از امور ظالمانه شهرداریهاست ونه دادرسی از شکواییه های و شکایات مردم برای رضای خدا رسیدگی نمایید .
قتل های زنجیره ای هم در زمان خاتمی اتفاق افتاد
آقای یزدی می توانند برای افرادی که در انتخابات به ایشان رای دادن تعیین تکلیف کند
همین خطبه های نماز جمعه را ببینید. هر هفته به جای وحدت و همدلی و طرح و حل مسائل مردم
شده مرکز تنش. پس چگونه جوانان باید مسائل اصیل دین را یاد بگیرند و معنای واقعی اسلام را درک کنند ؟
جناب اقای یزدی خودشان را از مرجعیت بالاتر میبینند که طعنه به مرجعیت میزنند باید بدانند که مرجعیت خیلی بالاست
دورود بر احمدي نژاد
بایدبه آقای سراج گفت اگر هرروز درشهرداری جناب قالیباف هم سازمان بازرسی کل کشورمستقرمیشدامروز شهرداری باحجم تخلفات غیرقانونی دست وپنجه نرم نمی کرد.ضمنا تجربه 40 ساله نشان می دهدکه هیچ امیدی به برخورد با قالیباف در دادگاه نیست
حصر حصر دو نفر که باید مجازات بشن شدن دغده ی یه عده بیکار.اخه نماینده جناحی به فکر مردم باش . تو این جامعه کی به فکر حصره . به اونا که خوش میگذره .به فکر مردم باش تابناک .فقط به این دلیل به سایتت میام که یه خلاصه ای از اخبار داری ولی جهت گیری ات اشتباهه است
احمدی نژاد یه چیزهایی میدونه حتما کارش درسته
حصر را وقتی می شکنن که هیچ کسی برای آن تره خرد نمی کند تاریخ مصرفش گذشته چیزهای دیگر می خواهند این مردم
آقای آشنا بهتره شما برید دست بوسی ..
ان زمانی که دخترانتون را تشویق میکردین که بیایند در بیرون از خانه کار کنند به فکر الانشون از حجاب و ازدواج و طلاق می بودین و این راهی هستش که خیلی از کشورها رفتند و شما هم جز همین هستید و اینکه جلوی این را بگیرید که دیگر نمیتوانید و باید بسوزید و بسازید و دیگر علتها بهانه است

تابناک چرا منتشر نمیکنی
اولا حرف حقه مردم بايد آزاد باشن حتي اگه كسي نميخواد حجاب نگيره هيچ ايرادي نيست هر جا زور باشه نتيجه بر عكسه.

دوما منم نظرم همينه ميريم انتخابات آزاد رو از سال 88 شروع ميكنيم محمود جون
واقعا من متوجه نمی شوم چرا باید نیروی انتظامی خانمی را که به اعتراض روی بلندی ایستاده اینگونه به پایین پرتاب کند عده ای هم فیلم بگیرند و بشود خوراک تبلیغاتی برای شبکه های خارجی آیا نمی شد با صحبت بیشتر اورا قانع کرد یا به شکل آرام تری با او برخورد کرد چرا متوجه نیستید که این کار ها چقدر بار منفی دارد
احمدی نژاد هویت احزاب چپ و راست سیاسی را به مردم نشان داد . خیلی جالب است که بدانید دو حزب حاکم کشور با همدیگر اختلافات عمیق و راهبردی دارند ولی در ضدیت با آقای احمدی نژاد متحد هستند پس معلوم می شود که راه احمدی نژاد در مسیر حق بوده ...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر