بازدید 3115

نباید حلاوت پساداعش به تلخی تبدیل شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اعتقاد دارد کشورهای ایران، روسیه و ترکیه باید هرچه سریع تر نشست ائتلاف را برگزار کنند تا مشکلات برطرف شود و حلاوت بعد از داعش به تلخی تبدیل نشود.
کد خبر: ۷۷۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 23 February 2018

 

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین حوادث و عملیات نظامی ارتش ترکیه در منطقه عفرین در شمال غرب کشور سوریه، گفت: وضعیت کنونی نگران کننده است و به نفع مردم منطقه نیست.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید اذعان کرد که تنش بوجود آمده در مرز ترکیه و سوریه توسط آمریکایی ها، اسرائیل و عربستان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در منطقه است، ادامه داد: مردم سوریه تازه از دست تروریست های داعش خلاصی یافته اند از این رو نباید زمینه بروز تنش بوجود بیاید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان کشورهای ایران، روسیه و ترکیه باید هرچه سریع تر نشست ائتلاف را برگزار کنندتا مشکلات برطرف شود و حلاوت بعد از داعش به تلخی تبدیل نشود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نیروهای "مردمی" مورد حمایت ارتش سوریه در راستای حمایت از ساکنان شهر عفرین در شمال غرب این کشور در برابر عملیات نظامی ارتش ترکیه وارد عفرین شدند اما بعد از رسیدن به اولین گذرگاه این شهر از سوی ترکیه مورد هدف قرار گرفتند. در حالی که ترکیه می‌گوید آنها را بازگردانده اما منابع خبر از ورود آنها وارد عفرین داده اند./

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل