بازدید 4051
۵

مسؤولان باید بابت سقوط هواپیما عذرخواهی کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مسؤولان باید بابت سقوط هواپیما عذرخواهی می‌کردند، گفت: مجلس به دنبال برخورد جدی با وزیر راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۷۷۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 22 February 2018

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مسؤولان باید بابت سقوط هواپیما عذرخواهی می‌کردند، گفت: مجلس به دنبال برخورد جدی با وزیر راه و شهرسازی است.

محمدرضا ملکشاهی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد در ارتباط با حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: متأسفانه فرهنگ عذرخواهی در بین مسؤولان ما رواج پیدا نکرده و حداقل انتظار این بود که بابت بروز این حادثه از مردم ایران عذرخواهی کنند، عامل این حادثه هرچه که بود قطعاً می‌شد با برنامه‌ریزی درست آن را پیش‌بینی و از بروز آن جلوگیری کرد تا امروز شاهد این حادثه تلخ نباشیم.

وی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی باید در ارتباط با حادثه سقوط هواپیما حتماً پاسخگو باشد و مجلس به هیچ عنوان از این موضوع چشم‌پوشی نمی‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه وزیر راه و شهرسازی با حضور در کمیسیون عمران مجلس به سؤالات نمایندگان پاسخ داد اما با توجه به اینکه علت حادثه پس از پیدا شدن جعبه سیاه مشخص می‌شود، مقرر شد پس از پیدا شدن آن و در مدت کوتاهی نتایج اعلام شود.

وی تصریح کرد: هر عاملی که باعث وقوع این حادثه شده باشد مسؤولان در ارتباط با آن مقصر هستند و قطعاً با آنها برخورد جدی می‌شود، مجلس به دنبال برخورد جدی با وزیر راه و شهرسازی است تا مدیران و مسؤولان نسبت به چنین مسائلی توجه جدی داشته باشند.

ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: هر چند وقوع حوادث هوایی طی سال‌های گذشته در کشور کاهش چشمگیری داشته است اما وقوع چنین حوادثی دل ملت ایران را آزرده کرده و باید تدابیری اندیشیده شود تا شاهد چنین حادثه‌ای نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
علت بايد ييكيري شود ومسببان را از كار بركنار شوند مثل ديكرجاهاي دنيا نه عذر خواهي مكر يكبار اين حوادث رخ داده هر روز كه نميشه باجان مردم بازي كرد بعد عذري خواهي كرد هر مسؤلي بايد بداند كه براي جي انجا نشستة است وجه مسؤليتي داردو احساس مسؤليت كند
فرض کنید عذر خواهی هم کردند ،جواب اون دنیا را چه خواهند داد؟ قبول پست ها بدون شایستگی، عقب ماندن از تکنولوژی های روز بعلت خرج پول در سایر زمینه ها و ....
عذرخواهی؟ چی چی هست ؟!!!!
مسئول کیه اقا جان مگه اخوندی بابت حوادث قبلی عذرخواهی کرد که الان کنه بقیه هم همین طور.اینها یک مشت کارمند ناکارامد هستند که با رابطه شدن وزیر و غیره.
یک پیمانکار هیچوقت نه عذرخواهی می کند و نه استعفا می دهد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس