بازدید 6594

استقبال دايي از دست آشتي علي كريمي دربازي فردا

کد خبر: ۷۷۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 22 February 2018

مربي سايپا اعتقاد دارد همان قدر كه سه امتياز بازي براي سپيدرود مهم است تا از منطقه سقوط فاصله بگيرد براي آنها هم است چون به دنبال نايب‌قهرماني هستند. محمد دايي مي‌گويد سپيدرود تيم خوبي است ولي سايپا هم تيم دست و پا بسته‌اي نيست و براي پيروزي به رشت خواهد رفت.

به گزارش تابناك ورزشي، در آستانه مصاف دو علي اسطوره اي تيم ملي و پرسپوليس يعني كريمي و دايي، برادر علي براي آشتي دو طرف چراغ سبز نشان داده است تا سوژه فرداي خبرنگاران و عكاسان از همان دقيقه صفر شروع شود.

بازي با سپيدرود را چطور مي‌بينيد؟
بازي سختي است. سپيدرود در منطقه خطر سقوط قرارداد و براي فرار از اين منطقه مطمئنا به آب و آتش خواهد زد خصوصا اينكه در زمين خودش با حضور هواداران پرشمار بازي خواهد كرد و همين كار ما را سخت‌تر خواهد كرد.

البته شما هم به دنبال پيروزي هستيد چون در كورس كسب سهميه آسيا قرار داريد؟
بله دقيقا همين‌طور است. ما هم به اندازه سپيدرود به سه امتياز نياز مبرم داريم چون با دو تيم ذوب‌آهن و فولاد رقابت سختي در بالاي جدول داريم و سه امتياز مي‌تواند ما را در كورس نگه دارد. براي همين براي برد به ميدان مي‌رويم هرچند كه سخت است.

زمين رشتي‌ها چمن مصنوعي است و اين براي شما مشكل‌ساز نخواهد بود؟
متاسفانه همين‌طور است. چمن مصنوعي تمام تيم‌ها و ما را اذيت خواهد كرد. در اين هفته تمرينات را به چمن مصنوعي برديم تا بچه‌ها با شرايط وفق پيدا كنند و در بازي با سپيدرود به مشكل نخورند. البته زمين سردار جنگل هم زياد مطلوب نيست و همين كار ما را سخت‌تر مي‌كند.

مهم‌ترين نكته بازي با سپيدرود برخورد علي كريمي و علي دايي است؟
اتفاقا مهم‌ترين نكته نيست و خيلي هم معمولي است.

دراين باره خيلي راحت صحبت نمي‌كنيد؟
چرا بايد راحت نباشم و برعكس اين موضوع را سخت كنم تا حاشيه ايجاد شود. الان وقت آرامش دادن است چرا كه دو تيم بايد بدون هيچ مشكلي بازي كنند تا تنشي به‌وجود نيايد. در ضمن علي دايي و كريمي آنطور كه همه مي‌گويند مشكل ندارند يك مساله‌اي براي قديم بوده و الان وقت دامن زدن به اين مسايل نيست.

اگر كريمي به استقبال دايي بيايد او جواب مثبت مي‌دهد و سمت كريمي مي‌رود؟
ببينيد ما مهمان هستيم و شما بدانيد علي دايي اين را متوجه مي‌شود كه اگر علي كريمي سمت او بيايد او هم جواب محبت او را بدهد. بنابراين صددرصد علي از استقبال كريمي استقبال خواهد كرد.

بنابراين كدوت‌هاي قديمي هم از بين مي‌رود؟
بله صددرصد كدورت‌ها از بين مي‌رود. هرچند كه مشكل خاصي نيست و براي گذشته بوده است.

و در حين بازي اگر سوت داوري اشتباه باشد، باعث نمي‌شود كه مشكلي پيش بيايد؟
اشتباه داوري ربطي به موضوع ندارد. جذابيت فوتبال به اين چيزهاست. به عقيده من رفاقت‌ها مهم‌تر از تمام اين مسايل است. هر دو از بهترين‌هاي ايران بودند و هنوز هم هستند.

پس شما پيش‌بيني يك فوتبال خوب و بدون درگيري در لب خط را مي‌كنيد؟
مطمئن باشيد بيرون زمين و داخل زمين شاهد يك فوتبال خوب خواهيم بود و مشكلي پيش نخواهد آمد و هواداران رشتي يك روز خوب را پشت‌سر خواهند گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار