بازدید 3131

69 درصدکارت شرکت در آزمون دکتری دریافت کرده اند

کد خبر: ۷۷۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 22 February 2018

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 162 هزار نفر از تعداد 234 هزار و454 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1397 کارت شرکت در آزمون خود را پرینت گرفته اند که حدود 69 درصد از داوطلبان این آزمون کارت خود را در یافت نموده اند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 162 هزار نفر از تعداد 234 هزار و454 داوطلب ثبت نام کننده در آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری سال 1397 کارت شرکت در آزمون خود را پرینت گرفته اند که حدود 69 درصد از داوطلبان این آزمون کارت خود را در یافت نموده اند.

او افزود: طبق برنامه زمانی از قبل تعیین شده داوطلبان تا ساعت 24 امروز فرصت دارند که به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و برای دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1397 در هفت گروه آموزشی و در 246 کدرشته امتحانی در صبح روز جمعه 4 اسفندماه 96 در 55 شهرستان مختلف کشور و 117 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی تصریح کرد: فرایند برگزاری آزمون دکتری از ساعت 8 صبح آغاز می شود و درب های ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت 7:30 بسته خواهد شد لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب های ورودی ممانعت به عمل می آید.

وی ادامه داد: برای شرکت در آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

توکلی تأکید کرد: با توجه به اینکه آزمون دکتری در 55 شهرستان برگزار می شود و برخی از داوطلبان باید مسافتی را برای شرکت در آزمون بپیمایند لذا توصیه می شود برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا به موقع در جلسه آزمون حاضر شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 51 هزار نفر دیگر در مهلت مجدد آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند که داوطلبان تا ساعت 24 امسب 3 اسفند ماه 96 فرصت دارند برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر