بازدید 3058
کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز برگزار می کند

بررسی شرایط اقتصادی کشور "امکان یا امنتاع بحران"

مجمع عمومی سالانه کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز در تهران به همت شورای مرکزی کانون در روز 4 اسفند 1396 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 22 February 2018

مجمع عمومی سالانه کانون دانش آموختگان دانشگاههای تبریز در تهران به همت شورای مرکزی کانون در روز 4 اسفند 1396 برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون دانش‌آموختگان دانشگاههای تبریز، پنل ویژه ای در نظر گرفته شده است که با حضور اساتید صاحب نظر اقتصادی کشور به بررسی شرایط اقتصادی موجود در کشور خواهد پرداخت.

سعید لیلاز، حسین راغفر، فرشاد مومنی در این همایش به بررسی شرایط اقتصادی کشور"امکان یا امنتاع بحران" خواهند پرداخت، این همایش همچنین باحضور برخی از نمایندگان مجلس شوری اسلامی و برخی از سیاسیون کشور برگزار خواهد شد.

به گفته روابط عمومی کانون، ورود برای عموم آزاد است و خبرنگاران و افراد عادی می توانند با حضور در این پنل از نظرات و سخنان صاحبنظران بهره ببرند.

گفتنی است برنامه مخصوص مجمع عمومی سالانه قبل از شروع پنل ویژه اقتصادی برگزار خواهد شد و مجمع  عمومی کانون دانش‌آموختگان دانشگاههای تبریز برنامه عادی خود را خواهد داشت، و از ساعت 9.30 میزبان میهمانان و صاحبنظران خواهد بود.

بررسی شرایط اقتصادی کشور

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر