بازدید 2227
۱

خانواده های قربانیان تیراندازی فلوریدا بدنبال قانون کنترل سلاح

خانواده های قربانیان حادثه تیراندازی فلوریدا از شب گذشته حرکت جدیدی را برای تصویب قانون کنترل سلاح در این ایالت آغاز کرده اند.
کد خبر: ۷۷۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 21 February 2018

خانواده های قربانیان حادثه تیراندازی فلوریدا از شب گذشته حرکت جدیدی را برای تصویب قانون کنترل سلاح در این ایالت آغاز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، خانواده های قربانیان تیراندازی فلوریدا از شب گذشته رایزنی های خود با مقامات این ایالت را برای اعمال قانون کنترل تسلیحات در فلوریدا را آغاز کرده اند.

این در حالی است که برنامه آنها برای راهپیمایی به سوی واشنگتن همچنان به قوت خود باقی است.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا دیروز سه شنبه به وزارت دادگستری این کشور دستور داد مقرراتی را تدوین و پیشنهاد کند که به موجب آن، تجهیزاتی که سلاح های نیمه اتوماتیک را به سلاح هایی با قابلیت شلیک صدها تیر در دقیقه تبدیل می کنند، ممنوع شوند.

ترامپ در زمان صدور این دستور در کاخ سفید گفت: «ما می توانیم برای حفاظت از فرزندانمان کار بیشتری انجام دهیم. ما باید برای حفاظت از فرزندانمان کار بیشتری انجام دهیم».

این تصمیم ترامپ در حالی اعلام شد که چهارشنبه گذشته، در پی یک حادثه تیراندازی در دبیرستانی در ایالت فلوریدای آمریکا ۱۷ تن کشته شدند. این کشتار بی رحمانه ترامپ و قانونگذاران کنگره را برای اقدام فوری در جهت مهار این کشتارها در سرتاسر آمریکا تحت فشار گذاشته است.

گفتنی است که پس از قتل عام مردم آمریکا در فستیوال موسیقی لاس وگاس در اکتبر گذشته که حدود ۶۰ کشته و بیش از ۵۰۰ زخمی برجای گذاشت، تجهیزات مورد استفاده برای تبدیل سلاحهای نیمه اتوماتیک به تمام اتوماتیک طلایه دار بحث و مناظره کنونی بر سر قانون کنترل سلاح در آمریکا شد؛ زیرا در این حادثه مرگبار فرد مهاجم از این تجهیزات برای تیراندازی به سمت افراد حاضر در این فستیوال بهره برد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دموکراسی ایالات متحده و ترس حکومت از مردم ایالات همین اسلحه است. عمرا سنا رای بده که ممنوع شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر