بازدید 5648

اعلام کمک‌هزینه سفرهای نوروزی بازنشستگان

کد خبر: ۷۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 21 February 2018

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از وجود تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی نوروز برای بازنشستگان خبر داد.

عباس رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفت: امکان سفر نوروزی برای ۴ هزار نفر از بازنشستگان کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان می توانند از تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند گفت: این تسهیلات برای فرد بازنشسته و یک نفر همراه در نظر گرفته شده است.

رشیدی از افزایش ۱۰ درصدی کمک‌هزینه‌های سفر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بازنشستگان می توانند برای سفرهای داخلی از کمک هزینه ۳۳۰ هزار تومانی برای هر نفر و برای سفر به عتبات عالیات نیز از کمک هزینه ۶۶۰ هزار تومانی برای هر نفر استفاده کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام برای استفاده از تسهیلات سفرهای نوروزی از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است.

وی گفت: نحوه ثبت نام و جزئیات این تسهیلات در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام شده و تا زمانی که ظرفیت سفرها تکمیل نشده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

رشیدی در مورد افراد پشت نوبت دریافت این کمک هزینه‌ها برای سفرهای عتبات عالیات گفت: در برخی از اوقات سال و در برخی از استان‌ها محدودیت‌هایی است که در قرارداد جدید قرار شده 31 استان کشور را سهمیه‌بندی کنیم و به هر استان سهمیه خاص خودش را بدهیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از تدارک ویژه برای اعزام بازنشستگان به سفر عتبات عالیات از طریق فرودگاه‌های مراکز استانی خبر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان