بازدید 4726

اعتراف مرد عنکبوتی به سرقت از آپارتمان‌ها

کد خبر: ۷۷۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 21 February 2018

فرمانده انتظامی‌استان کرمان از دستگیری یک متهم به جرم سرقت از منازل آپارتمانی و کشف 30 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش عصر ایرانیان، سردار بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی‌استان کرمان گفت: در پی وقوع موارد متعددی از سرقت منزل و به خصوص آپارتمان‌ها در سطح شهر کرمان ماموران پلیس آگاهی با تمام توان وارد عمل شدند.وی افزود:در پی تلاش شبانه روزی کارآگاهان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاعاتی سرنخ‌هایی به دست آمد که در نهایت با هوشمندی ماموران به شناسائی و دستگیری عامل این سرقت‌ها انجامید.

فرمانده انتظامی‌استان بیان داشت: این سارق با شگرد خاص خود از بالکن و ورودی‌های بدون حفاظ، وارد منازل آپارتمانی شده و اقدام به سرقت اشیا قیمتی مانند طلا و جواهرات،سکه و دیگر لوازم ارزشمند می‌نمود.وی تصریح کرد: بر اساس تحقیقات پلیس این سارق دارای دو فقره سابقه سرقت در سایر استان‌ها بوده و تا کنون به 30 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سردار بنی اسدی فر، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق مقادیر زیادی طلا و جواهرات،سکه و تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و دیگر لوازم ارزشمند کشف شد. همچنین در راستای اخبار این حوزه، فرمانده انتظامی‌قزوین گفت: یک سارق دستگیر شده در شهرستان البرز به سرقت از منزل اعتراف کرد.

سردار مهدی محمودی افزود: پس از دریافت گزارش چند فقره سرقت از منازل در شهرستان البرز، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات فنی و فعال کردن گشت‌های مضاعف، یک سارق حرفه‌ای در این رابطه شناسایی و دستگیر شد.این مقام مسئول اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی در مقر پلیس به 63 فقره سرقت منزل با همدستی سه مالخر در سال‌های 1395 و 1396 اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی‌استان قزوین همچنین افزود: با توجه به ارزش سه میلیارد ریالی اموال مسروقه، سه مالخر نیز در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از منازلشان بخشی از اموال مسروقه شامل طلا و جواهرات کشف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر