بازدید 2961

سرکرده نزاع های مسلحانه خیابانی دستگیر شد

کد خبر: ۷۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 21 February 2018

سردسته و طراح نزاع های مسلحانه خیابانی در حاشیه مشهد به چنگ قانون افتاد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح ماجرای تیراندازی های هوایی در حاشیه شهر مشهد گفت: یک شنبه گذشته گزارش یک درگیری مسلحانه در خیابان توس 87، ماموران انتظامی را به محل کشاند اما عاملان نزاع خیابانی با تیراندازی هوایی از محل گریخته بودند.

سردار قادر کریمی افزود: در بازرسی از محل درگیری دو پوکه فشنگ جنگی مربوط به سلاح کلاشینکف کشف و تحقیقات برای شناسایی عاملان درگیری مسلحانه آغاز شد.

مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: حدود یک هفته بعد از این ماجرا، خبر نزاع مسلحانه دیگری، زنگ تلفن پلیس 110 را به صدا درآورد وبدین ترتیب دوباره ماموران انتظامی عازم توس 91 شدند.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که حدود 10 تن از عوامل شرارت و ناامنی با یکدیگر درگیر شده اند که حین نزاع، شیشه های یک منزل نیز تخریب شده است. وی اضافه کرد: این درگیری که با شلیک تیرهوایی از سوی اوباش همراه بود، ماجرای نزاع های مسلحانه خیابانی را شدت بخشید به طوری که سه پوکه گلوله های شلیک شده از سلاح کلت کمری نیز در محل دیگری به دست آمد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در ادامه ردیابی های اطلاعاتی خود موفق شدند مخفیگاه سردسته نزاع های خیابانی را شناسایی و این جوان 24 ساله را به همراه همسر 30 ساله اش دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اشاره به نقش همسر این فرد در بروز درگیری های مسلحانه گفت: طبق گزارش های پلیس، متهم پرونده هنگام ورود ماموران به مخفیگاه، مقادیری مشروبات الکلی را نیز داخل چاه فاضلاب ریخته است. در همین حال جست وجوها با دستور قضایی برای دستگیری طرفین نزاع های مسلحانه خیابانی همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار