بازدید 7350

استحكام خيره كننده بتن ايراني دفاع السد مقابل پرسپوليس

آماری که پس از بازی در مورد عملکرد مدافع شمالی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده به خوبی نشان می دهد که این بازیکن رهبر خط دفاعی السد بوده و در یکی از روزهای بسیار خوب خود موفق شد، خط دفاع قدرتمندی برای السد تشکیل دهد.
کد خبر: ۷۷۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 20 February 2018

مدافع ملی پوش ايراني تيم السد قطر مرد اول این تیم در خط دفاعی بود و اجازه هنرنمایی از مهاجمان تیم برانکو را گرفت.

به گزارش تابناك ورزشي، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی امروز مغلوب حریف خود شدند، که به دلیل درخشش مدافعین تیم السد قطر و به خصوص مرتضی پورعلی گنجی مهاجمین این تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند.پورعلی گنجی که در مقابل پرسپولیس به همراه پدرو زوج قلب خط دفاعی تیم فریرا بودند، به خوبی با دخالت های به موقع مانع از خطرسازی مهاجمان پرسپولیس در محوطه ی جریمه ی خود می شدند.

 استحكام خيره كننده بتن ايراني دفاع السد مقابل پرسپوليس

آماری که پس از بازی در مورد عملکرد مدافع شمالی تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده به خوبی نشان می دهد که این بازیکن رهبر خط دفاعی السد بوده و در یکی از روزهای بسیار خوب خود موفق شد، خط دفاع قدرتمندی برای السد تشکیل دهد.پورعلی گنجی در این دیدار آمار خیره کننده‌ی 14 پیروزی در دوئل های مختلف که 6 مرتبه ی آن در درگیری های هوایی بود، را به نام خود ثبت کرده و این در حالی بود که زوج او تنها 5 بار موفق به این کار شد. پورعلی گنجی همچنین 5 تکل موفق روی پای بازیکنان پرسپولیس زد که این آمار برای زوج او تنها 2 تکل ثبت شده است. در بخش توپ ربایی نیز پورعلی گنجی با 2 بار قطع توپ بازیکنان پرسپولیس بهتر از زوج خود عمل کرد تا این دو در کنار یکدیگر و با پوشش خوبی که داشتند، روز کم دردسری را برای گلر خود رقم بزنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل