بازدید 3843

تنگ نظرها درباره خرید هواپیما حالا فریادشان بلند است

کد خبر: ۷۷۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 19 February 2018

یک نماینده مجلس گفت: وقتی به عنوان دستاورد برجام هواپیما خریدند عده‌ای در داخل تنگ نظری کردند و حالا فریادشان بلند شده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در حاشیه مراسم ختم فرزند احمد توکلی درباره اخباری مبنی بر استیضاح وزیر راه و کار پس از سقوط هواپیما تهران-یاسوج اظهار کرد: باید از استیضاح کنندگان بپرسید که پیگیری این موضوع چه خواهد شد. در هر صورت واقعه بسیار تاسف آوری رخ داده و تکرار این نوع حوادث و ضرب الاجل عمل نکردن مسئولان برای امداد حوادث خود نوعی ناکارآمدی را متبادر می کند.

وی ادامه داد: این گونه عملکردها باعث گسست بین حاکمیت و ملت می‌شود. این موضوعات را باید چاره جویی کنیم و هر سه قوه مقننه، مجریه و قضایه باید تنگناها معضلات و مشکلات را و همچنین توقعات و معضلات مردم را شناسایی کنند و مد نظر قرار دهند و برای آن ها ارزیابی و تحلیل داشته باشند.

تابش تاکید کرد: مسئولین باید مانیفستی به مردم ارائه دهند که در چه موعدی این مشکلات را مرتفع خواهند کرد.

وی با اشاره به عده ای که در زمان خرید هواپیماها گفتند خرید آن ها اشرافی گری است اما امروز می گویند سیستم حمل و نقل فرسوده است و دولت چاره‌ای نمی اندیشد گفت: متاسفانه تنگ نظری‌ها همیشه وجود دارد و یک عده این موضوع را مطرح کرده‌اند. من به عنوان یک انقلابی با بریز و بپاش‌ها مخالف هستم اما در هر صورت مردمی که نفت و گاز و منابع طبیعیشان را در اختیار حاکمیت می‌گذارند و از آن طرف مالیات و عوارض می دهند و در راه پیشبرد انقلاب و حفظ دستاوردهایش جان و مال خود را گذاشته‌اند و فرو گذاری نکرده اند حق دارند، از مواهب زندگی بهره مند شوند .

تابش ادامه داد: مردم حق دارند زندگی شرافتمندانه داشته باشند؛ دغدغه کار، ازدواج و معیشت نداشته باشند و حاکمیت باید اینها را برایشان فراهم کند.

وی گفت: یکی از وسایلی که می تواند در توسعه نقش آفرین باشد و در جا به جایی مسافر و جذب توریست تاثیر گذار باشد هواپیما است که متاسفانه برخی‌ها در این باب کم لطفی کرده اند .

تابش همچنین خاطرنشان کرد: هنگامی که برجام یکی از دستاوردهایش انعقاد قرارداد برای تامین هواپیما بود آن طرف بدخواه‌ها و دشمنان نظام دست اندازی هایی داشتند و این طرف هم کوته نظرهایی وجود داشت و آن را ابزاری لوکس و تجملاتی قلمداد کردند.

وی در پایان گفت: حالا فریادشان به آسمان بلند است که چرا مردم به این وضعیت مبتلا شدند، فریاد ماهم بلند است اما واقع بینانه به مسائل و قضایا نگاه می کنیم. باید به خواست‌ها و مطالبات مردم توجه داسته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر