بازدید 6867
پیش بازی

استقلال- الهلال/جنگ شیرهای جوان شفر با لابی و دلارهای نفتی سعودی!

کد خبر: ۷۷۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 19 February 2018

شاگردان شفر فردا به دنبال اولین برد تیم استقلال ایران در دومین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در کشور عمان هستند که به نظر می رسد میزبان واقعی الهلال عربستان است.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود. استقلال در بازی اول در قطر توانست از الریان یک امتیاز بگیرد و در حالیکه باید در این بازی از امتیاز میزبانی استفاده کند به دلیل اجبار AFC از میزبانی مقابل حریف عربستانی محروم است. به این ترتیب استقلال در کشور عمان باید به مصاف الهلال برود و کشور ثالث هم بی‌طرف نیست و با تیم میهمان مهربا‌ن‌تر خواهد بود.

الهلال یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های آسیاست که فصل گذشته نیز با شکست پرسپولیس به فینال رسید اما با شکست مقابل تیم اوراواردز ژاپن دستش از جام کوتاه ماند. این تیم در حال حاضر چند بازیکن مصدوم دارد. عمر خربین سوریه‌ای‌که فصل گذشته گل‌های زیادی به پرسپولیس زد از مشهورترین بازیکنان مصدوم الهلال است که در بازی با استقلال غایب خواهد بود. عبداله عطیف، نواف العابد، سلمان فرج و ادواردو برزیلی نیز از دیگر مصدومان الهلال هستند. با این حال تیم متمول عربستان به جای این ۴-۵ بازیکن مصدوم خود بازیکنان درجه اول خارجی جذب کرده است.

سیروتی مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته آقای گل لیگ آرژانتین شده را با قیمت سرسام آور ۵.۵ میلیون دلار و اشرف بن شرقی مهاجم مراکشی را با قیمتی در حدود ۲ میلیون دلار جذب کرده است. اشرف بازیکن ۲۱ ساله‌ ای است که آقای گل جام باشگاه‌های آفریقا هم شده است. به نظر می‌رسد استقلال باید نشان بدهد که توانایی‌های جوانان ایرانی بسیار برتر از دلارهای نفتی عربستان است. آبی‌پوشان ایرانی باید نشان بدهد که آنها یکی از برترین‌ تیم‌های قاره هستند هرچند شاید دستمزد همین دو بازیکن جدید الهلال با کل بودجه یک فصل استقلال برابری کند.

وینفرد شفر آلمانی باید هنر مربیگری‌اش را مقابل رایمون دیاز آرژانتینی به رخ بکشد. استقلال تیمی دونده، سختکوش و جنگنده است. باید دید جوانان ایرانی حریف دلارهای سعودی ها در این بازی خواهد شد یا نه. البته سرمربی تیم الهلال اعلام کرده از علی الحبسی دروازه‌بان عمانی مقابل استقلال استفاده می‌کند. حبسی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین دروازه‌بان‌های کشور عمان است و دیاز با این ترفند می‌خواهد تماشاگران کشور ثالث را بیش از قبل به سمت حمایت از تیم خود وادارد. استقلال با همان تک امتیاز الریان در حال حاضر صدرنشین گروه مرگ است و اگر بتواند الهلال را هم شکست بدهد همچنان صدرنشین گروه باقی خواهد ماند.

برنامه بازی‌ها و جدول گروه D

سه شنبه

استقلال ایران - الهلال عربستان ساعت ۱۹

العین امارات - الریان قطر ساعت ۱۸:۴۰

گروه D

۱- استقلال ایران یک امتیاز

۲- الریان یک امتیاز

۳--العین امارات یک امتیاز

۴- الهلال عربستان یک امتیاز

استقلال- الهلال/شیرهای جوان شفر علیه با لابی و دلارهای نفتی سعودی!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان