بازدید 6493
بازتاب

نقشه عربستانی ها برای ربودن بازیکن پرسپولیس

منشا پس از بازی در تیم‌های اسپانیایی و مالت با اندوخته کمی در حساب بانکی‌اش به خانه بازگشت، اما شانس به این مهاجم نیجریه‌ای لبخند زد و ایران آغوشش را به روی او باز کرد. او که در حال حاضر برای پرسپولیس در لیگ برتر ایران بازی می‌کند، در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ قطری و عربستانی قرار گرفته
کد خبر: ۷۷۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 17 February 2018

مهاجم نیجریه‌ای تیم پرسپولیس مورد توجه تیم‌های عربستانی و قطری قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت «ساکر نایجریا» نیجریه در گزارشی با عنوان «شوالیه‌های نیجریه‌ای فوتبال قاره آسیا» به معرفی این بازیکنان پرداخته که هم در مستطیل سبز درخشیده‌اند، هم حساب‌های بانکی‌شان را با بازی برای تیم‌هایی آسیایی پر کرده‌اند. در این گزارش اشاره شده که فوتبالیست‌های نیجریه‌ای پیش از این علاقه زیادی به بازی در اروپا و کسب درآمد بالا در قاره سبز داشتند، اما اکنون آسیا هم مقصد جذابی برای آنها شده است، جایی که دستمزدهای قابل‌توجهی دریافت می‌کنند.

در یکی از بخش‌های این گزارش به مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اشاره شده و آمده است: «گادوین منشای 28 ساله که پس از ترک اروپا به دنبال کسب درآمد بیشتر راهی آسیا شد، این روزها به شدت مورد توجه دیگر باشگاه‌هاست. منشا پس از بازی در تیم‌های اسپانیایی و مالت با اندوخته کمی در حساب بانکی‌اش به خانه بازگشت، اما شانس به این مهاجم نیجریه‌ای لبخند زد و ایران آغوشش را به روی او باز کرد. او که در حال حاضر برای پرسپولیس در لیگ برتر ایران بازی می‌کند، در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ قطری و عربستانی هست که حاضر هستند پول خوبی برای وی بپردازند». بنجی اِنزیکور، مدیر برنامه‌های مهاجم پرسپولیس دراین باره گفت: تمامی باشگاه‌های بزرگ عربستان و قطر به دنبال به خدمت گرفتن منشا هستند، اما به نظر می‌رسد او در ایران احساس راحتی کامل دارد. گادوین مهاجم سطح بالایی در سطح آسیاست و باید بگویم او در اوج بازی خود است.

نقشه عربستانی ها برای ربودن بازیکن پرسپولیس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر