بازدید 3523

پاسخ ایران به ادعاهای آمریکا

کد خبر: ۷۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰ 15 February 2018
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به اتهامات همتای آمریکایی خود گفت: حمایت بی قید وشرط از سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه است.

به گزارش ایرنا، در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه نمایندگی ایران آمده است: نماینده دائم آمریکا در جریان نشست توجیهی شورای امنیت که روز 14 فوریه 2018 برگزار شد، بار دیگر اتهامات بی اساس خود را در مورد آنچه که وی نقش بی ثبات کننده ایران در سوریه می داند، تکرار کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: در حالی که واقعیت‌ها حاکی از تلاش‌های صمیمانه ایران برای تنش زدایی در سوریه است، این دولت امریکا است که مانع هرگونه تلاش در این باره می شود.

بیانیه ایران تاکید کرده است: نقش آمریکا در گسترش داعش و تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است، ماجراجوئی ها و مداخلات غیر قانونی امریکا در کشورهای مختلف منطقه به ویژه عراق، لیبی، سوریه، لبنان و افغانستان منجر به بی ثباتی در این کشورها و پیامدهای مصیبت‌بار در منطقه شده‌اند.

نمایندگی ایران تصریح کرده است: اظهارات نماینده آمریکا در این نشست و ادامه حمایت بی قید و شرط آن از سیاست‌ها و فعالیت‌های غیر قانونی و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، به منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه تبدیل شده است.

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد که در طول یکسال فعالیتش بارها و بارها از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و در نشست های مربوط به این رژیم، شخصا حاضر می شود، در نشست امروز که درباره شرایط سوریه برگزار شد، اتهاماتی را به ایران و روسیه در بی ثباتی منطقه و سوریه مطرح کرد.

این اظهارات در پی اقدام ارتش سوریه در هدف قراردادن جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه بیان شد و ادعا کرد تا زمانی که امنیت منطقه ای تهدید می شود ما به صلح نخواهیم رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر