بازدید 6423
خبر

شجاع خلیل‌زاده زودترازهمه با پرسپولیس تمدیدکرد+عکس

اتفاقی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان امیدوار است توسط دیگر بازیکنان نیز در دستور کار قرار گیرد و تیمش با توجه به سه فصل درخشانی که پشت سر گذاشتند دچار بحران نشوند.
کد خبر: ۷۷۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰ 15 February 2018

مدافع مستحکم و فیکس تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را پیش از همه اعضای این تیم با قرمزها تمدید کرد تا نشان دهد به این باشگاه عرق دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، هواداران پرسپولیس نگران موضوع تمدید ستاره های این تیم هستند چرا که هشت بازیکن اصلی سرخ ها قراردادشان پایان فصل تمام می شود و با توجه به محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات تابستان آینده، در صورت عدم تمدید برخی از این بازیکنان ، برانکو و پرسپولیس دچار مشکل جدی خواهند شد. هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم این نگرانی بابت عدم تمدید برخی از مهره های کلیدی برانکو بیشتر می شود چرا که احتمال دارد پیشنهادهای مالی به ستاره های سرخ بیشتر شود.

در این حال مسوولان باشگاه مذاکرات را برای تمدید قرارداد با همه بازیکنان اصلی تیم شروع کردند و بعد از جلسه برانکو و گرشاسبی، اولین مهره اصلی تیم چهارشنبه شب با حضور در دفتر باشگاه با پرسپولیس تمدید کرد. شجاع خلیل‌زاده که در این فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده بود، غروب چهارشنبه به محل باشگاه پرسپولیس رفت و پس از جلسه با گرشاسبی قرارداد خود را امضا کرد. اتفاقی که برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی سرخپوشان امیدوار است توسط دیگر بازیکنان نیز در صورت کار قرار گیرد و آنها با توجه به سه فصل درخشانی که پشت سر گذاشتند دچار بحران نشوند.

شجاع خلیل‌زاده زودتر از همه با پرسپولیس تمدید کرد

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل