بازدید 4977
۱

انتصاب های بی ربط وسیاسی در مدیریت مجموعه‌های ورزشی

کد خبر: ۷۷۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 14 February 2018

موج تغییرات در مدیریت مجموعه‌های ورزشی بزرگ تهران به دو مجموعه دیگر می‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش 45 روز قبل در حکمی، حسن کریمی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور منصوب کرد. این انتصاب در حالی صورت گرفت که کریمی پیش از آن به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران فعالیت می‌کرد.

کریمی که پیش از حضور در عرصه ورزش، به عنوان یک مدیر در عرصه سیاسی کار می‌کرد، در یکی از نخستین اقدامات خود روز چهارشنبه 18 بهمن ناصر محمودی‌فر فرماندار پیشین دماوند را جانشین سید حسن طباطبایی در مدیریت مجموعه ورزشی آزادی کرد. البته این موج تغییرات در مدیریت مجموعه‌های ورزشی استان تهران ادامه خواهد داشت و قرار است طی روزهای آینده مدیران جدید مجموعه‌های ورزشی انقلاب و همچنین شهید شیرودی نیز معرفی شوند. 

گفته می‌شود شهردار پیشین بومهن یکی از گزینه‌های اصلی برای مدیریت مجموعه انقلاب است و تا چند روز آینده نیز حکم او صادر خواهد شد. نکته مهم در این انتصاب‌ها، حضور افرادی در رأس مجموعه‌های ورزشی است که سابقه مدیریتی در ورزش ندارند و با فضای این حوزه آشنا نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خب این شیوه انتصابات که در دولت فعلی خیلی زیاد شده، حتی در انتصابات داخلی دانشگاهها و استفاده از نیروهای بسیار بی تجربه ای که صرفا براساس روابط ....سمت گرفته اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان