بازدید 3451

افزایش ۳۰ درصدی حرکت قطارهای باری از مرکز چین به اروپا

انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵۰۰ قطار باری از شهر ووهان در مرکز چین به سمت کشورهای اروپایی حرکت کند که ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 12 February 2018

انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ میلادی ۵۰۰ قطار باری از شهر ووهان در مرکز چین به سمت کشورهای اروپایی حرکت کند که ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد مقاومتی؛ شرکت مجری خطوط ریلی شهر ووهان در مرکز چین به اروپا از افزایش ۳۰ درصدی تعداد قطارهای باری این مسیر در سال ۲۰۱۸ خبر داد.

به گفته این شرکت، انتظار می رود حدود ۵۰۰ قطار باری در سال ۲۰۱۸ از ووهان به اروپا حرکت کنند. این در حالی است که سال گذشته ۳۷۷ قطار از این شهر به اروپا حرکت کرد.

این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد مسیرهای جدیدی از شهر ووهان به کشورهای اوکراین، ترکیه و ایران نیز راه اندازی نماید.

شرکت مجری خطوط ریلی ووهان به اروپا، از سال ۲۰۱۲ تا کنون ۱۶ مسیر ریلی را به شهرهای اروپایی در کشورهای مختلف از جمله پارادوبیس جمهوری چک، گرزوف لهستان، مسکو روسیه، هامبورگ و دویسبورگ آلمان و لیون فرانسه اجرا کرده است.

این قطارها اتومبیل، قطعات الکترونیکی، محصولات فولادی و فیبرها و کابل های نوری را به اروپا حمل می کنند و در مسیر بازگشت، محصولات مختلف از جمله محصولات لبنی را از اروپا به چین می آورند.

به طور کلی، در سال های اخیر خدمات ریلی بین ۲۸ شهر چین و ۲۹ شهر در ۱۱ کشور اروپایی برقرار شده است. از زمان آغاز به کار این خطوط ریلی در سال ۲۰۱۱ تا کنون، قطارهای باری بیش از ۴۰۰۰ سفر بین شهرهای چین و اروپا انجام داده اند. 

اولین خط ریلی چین-اروپا در سال ۲۰۱۱ بین کلان شهر چانگ کینگ در جنوب غربی چین و دویسبورگ آلمان راه اندازی شد.

منبع: شینهوا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر