بازدید 2153

روحانی: برای آبادانی کشوربه همه نیاز داریم

کد خبر: ۷۷۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 February 2018

رییس جمهوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب عظیم اسلامی ایران گفت:سال آینده در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید به معنای واقعی کلمه سال بلوغ انقلاب باشد و وحدت و اتحاد ملی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهریکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی اظهارداشت: بسیار خرسندم که در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماینده ملت ایران به همه شما مردم فداکار و انقلابی تبریک می گویم و از خداوند بزرگ عظمت و درود فراوان برای روح امام راحل و ارواح طیبه همه شهیدان که با نثار جان خود انقلاب بزرگ این سرزمین را به پیروزی رساندند، خواهانم.


وی افزود: راهپیمایی امسال ویژگی دیگری دارد و آن این است که وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شویم، سال آینده که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است باید به معنای واقعی کلمه سال بلوغ این انقلاب است و در این سال باید اتحاد ملی را بیش از گذشته شاهد باشیم.


رییس قوه مجریه تاکید کرد: دولت، بخش خصوصی، نهادهای عمومی باید تلاش مضاعف انجام دهند و ما باید در فجر سال آینده شاهد هزاران افتتاح طرح و پروژه مهم در سراسر کشور باشیم.


روحانی افزود: این که در همین روزها شاهد بودیم در یک روز و در یک استان پروژه هایی توسط دولت و بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان افتتاح شد به معنای آن است که ملت ایران بیش از گذشته برای آبادانی و عظمت کشور امید دارد.


وی همچنین گفت: زمانی که انقلاب ما پیروز شد همه با هم بودیم، در قطار انقلاب مسافران فراوانی بودند، حالا به طور طبیعی برخی خود خواسته از آن پیاده شدند، برخی را هم از قطار انقلاب پیاده کردیم که می توانستیم پیاده نکنیم .


وی ادامه داد: همه را امروز باید دوباره به سوار شدن به قطار موفقیت و پیروزی انقلاب دعوت کنیم.


رییس دولت دوازدهم تصریح کرد: ما همه یک ملت هستیم و یک آرمان داریم و در پی عظمت ایران بزرگ و تفوق فرهنگ اسلام و هویت ایرانی – اسلامی در دل جوانان عزیزمان هستیم.


روحانی تصریح کرد: برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی به همه اصولگرایان ، اصلاح طلبان ، اعتدال گرایان و به همه کسانی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند ، نیاز داریم.


وی یادآور شد: تمام اقوام ایرانی، پیروان مذاهب تشیع، اهل سنت و تمام ادیان و هر کس که این قانون اساسی را قبول دارد، انقلابی هستند.


به گزارش ایرنا، رییس جمهوری پیش از سخنرانی از مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خیابان آزادی به جمع میلیونی حماسه آفرینان در یوم الله 22 بهمن پیوست و در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر