بازدید 5120

تیکه‌های فوتبالی در جشنواره فجر امسال

کد خبر: ۷۷۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 10 February 2018
تب استفاده از فوتبال در جشنواره امسال هم داغ بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، جشنواره فیلم فجر 36 به روز پایانی خود رسیده است. این فستیوال البته امسال هم کلی شاهد صحنه های فوتبالی در فیلم هایش بوده است. از فیلم های جنگی گرفته تا بازی پژمان منتظری در فیلمی روشنفکرانه و ژانری متفاوت که خودش درباره آن می گوید:«خب خیلی فیلم خاصی است سوتفاهم. یا خوش تان می آید و خیلی لذت می برید یا تماشایش برای تان سخت می شود. من که خودم خیلی دوستش دارم.»

البته سوتفاهم معتمدی اصلا گریز ورزشی ندارد و درست به عکس آن مثلا فیلم عرق سرد سراسر فوتبالی است و به ماجرای معروف ممنوع الخروجی یکی از ملی پوشان فوتبال بانوان ایران پرداخته و حتی علی کفاشیان هم دارد البته با کمی تغییر اسمش را گذاشته اند کبکانیان!

در لاتاری که یکی از کاراکترهای اصلی قصه یک مربی فوتبال است و بازی فوتبال هم در آن دارد . در فیلم جنگی تنگه ابوقریب ، کری استقلالی و پرسپولیسی دارد و یکی از کاراکترهای اصلی داستان که پرسپولیسی است به گلزنی های فرشاد پیوس و تقش کلیدی او در سال 67 اشاره می کند. سالی که  فرشاد بعد از آقای گلی متوالی چند ساله در فوتبال تهران ، برای دو سالی به قطر رفت.

در مصادره مهران احمدی هم صحنه گل های ایران و آمریکا پخش می شود و رضا عطاران شوخی بامزه ای با آن گل ها، استیلی و مهدوی کیا می کند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر