بازدید 32153

دهن کجی «سامسونگ» به ایرانیان در المپیک زمستانی و سکوت مسئولان!

حساب سرانگشتی و ساده‌ای که می‌توان اعزام جمعی از هموطنانمان به کره برای حمل مشعل المپیک و گرفتن عکس یادگاری با لوگو‌های سامسونگ را هم برای تأیید آن یادآوری کرد تا ربط دادن تحریم و سامسونگ به یکدیگر خنده‌دار‌تر جلوه کرده و محروم کردن ورزشکاران المپیکی کشورمان از هدایای این شرکت، ناراحت کننده و توهین آمیز به نظر برسد.
کد خبر: ۷۷۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 08 February 2018
هرچند مدت‌های زیادی از تصویب برجام و اجرای این برنامه جامع می‌گذرد و تحریم‌ها ـ و ویژه نوع هسته‌ای آن ـ برچیده شده، مدیران «سامسونگ» تصور دیگری از اوضاع دارند؛ تصوری که بر پایه آن تصمیم می‌گیرند و ظاهرا نگران عواقبش نیستند.

به گزارش «تابناک»؛ نزدیک سه ماه پیش، شماری از هموطنانمان راهی کره جنوبی شدند تا در اتفاقی حضور پیدا کنند که در تاریخ به ثبت می‌رسد و برای جهانیان بااهمیت است؛ مراسم حمل مشعل المپیک، که در منطقه مرتفع و کوهستانی این کشور برگزار می‌شد؛ منطقه‌ای با نام «پیونگ چانگ» که البته هیچ نسبتی با «پیونگ یانگ»، پایتخت کره شمالی ندارد!

حضور هشت، نه تن از هموطنانمان در مراسم حمل مشعل المپیک، ولو نسخه کمتر مشهور و زمستانی آن، اتفاقی نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد، اما آن حضور به دلایلی آن گونه که باید مورد توجه عموم ایرانیان قرار نگرفت. شاید از این رو که سرشناس‌ترین چهره آن جمع، بهرام رادان، بازیگر سینما بود، نه یکی از پرشمار چهره‌های ورزشی و صاحب نام کشورمان. شاید هم به این دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفت که همه این اتفاق، یک نمایش تبلیغاتی بود و بس!

تبلیغاتی که پشت آن «سامسونگ»، شرکت مشهور این کشور قرار داشت؛ همان شرکتی که سال‌های طولانی ا‌ست سهم بزرگی در بازار کشورمان دارد و نام و شهرتش تا دورترین نقاط کشورمان هم رفته است. شرکتی که معایب و مزایای محصولاتش منظور این گزارش نیست، بلکه رفتار دوگانه مدیرانش چیزی ا‌ست که در ساعات اخیر مورد توجه ایرانیان قرار گرفته، حتی خشم بسیاری را به دنبال داشته و دستمایه نگارش این مطلب قرار گرفته است.

 
به نظر شما، هزینه جلب نظر و اعزام شماری از هموطنانمان به کره جنوبی برای حمل مشعل المپیک زمستانی بیشتر است یا اهدای چند تلفن هوشمند به ورزشکاران المپیکی کشورمان؟ دلیل تن دادن به اولی و سر باز زدن از دومی چه چیزی غیر از منفعت طلبی ایشان و سیاسی کاری شان است؟

اتفاقی که در ادامه آن سفر تبلیغاتی و البته در تعارض با آن قرار دارد. ماجرا با خبری شروع شد که ساعاتی پیش خبرگزاری «یونهاپ»، خبرگزاری دولتی و رسمی این کشور منتشر کرد و بر اساس آن، قرار است آن دسته از ورزشکاران کشورمان که به المپیک زمستانی راه یافته‌اند، از یک هدیه تبلیغاتی محروم شوند؛ هدیه‌ای که به همه عرضه خواهد شد، الا ورزشکاران دو کشور؛ ایران و کره شمالی!

یونهاپ در این باره نوشت: «ورزشکاران دو کشور ایران و کره شمالی از دریافت تلفن‌های همراه هوشمند در بازی‌های المپیک زمستانی منع شدند.» یعنی محروم شدن از دریافت یکی از چهار هزار دستگاه گوشی هوشمندی که شرکت سامسونگ به کمیته المپیک زمستانی کره جنوبی اهدا کرده تا در اختیار ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت‌ها قرار دهد؛ تصمیمی که مقامات کره دلیل آن را تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران و کره شمالی اعلام کردند.

اما کدام تحریم؟ این شاید بی‌معنی‌ترین پرسشی باشد که می‌شود در خصوص این تصمیم پرسید، چون اگر از محصولات سامسونگ دور و اطرافمان یا در دستمان هم نباشد، در زندگی روزمره به وفور مقابل چشمانمان قرار دارد یا به واسطه تابلو‌های تبلیغاتی محیطی یا تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، به زندگی مان سنجاق شده تا ثابت شود هیچ ارتباطی میان هیچ گونه تحریمی با سامسونگ وجود ندارد و حتی برعکس، این شرکت از جمله شرکت‌های بزرگ جهانی است که با تحریم کشورمان سود خوبی به دست آورده است!

حساب سرانگشتی و ساده‌ای که می‌توان اعزام جمعی از هموطنانمان به کره برای حمل مشعل المپیک و گرفتن عکس یادگاری با لوگو‌های سامسونگ را هم برای تأیید آن یادآوری کرد تا ربط دادن تحریم و سامسونگ به یکدیگر خنده‌دار‌تر جلوه کرده و محروم کردن ورزشکاران المپیکی کشورمان از هدایای این شرکت، ناراحت کننده و توهین آمیز به نظر برسد.

اقدامی که البته با روح این مسابقات ورزشی هم همخوانی ندارد و باید با واکنش کمیته بین المللی المپیک مواجه شود، اما پیش از آن، انتظار می‌رود به عذرخواهی مدیران سامسونگ از ورزشکاران و مردم کشورمان گره خورده و علاوه بر آن، به اعمال مجازاتی توسط مسئولان کشورمان برای این شرکت گره بخورد. مسئولانی که دست کم تا این لحظه ترجیح داده‌اند در این خصوص سکوت کنند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵۶
کم ترین احترام رو به دلیل سیاست های اشتباه کشور در تمام دنیا به ما می ذارند. غیر از اینه?
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
روسیه ناراحت میشه از اینکه ایران و کره شمالی را همتراز اون قراردادنه.کره جنوبی اینطور رفتار میکنه .آمریکا مارا همرده سومالی و کره شمالی میدونه و بقیه دنیا هم یجور دیگه از ما فراری هستند انگار که جذام گرفتیمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
تحقیر بس است!
امید است عوارض بر محصولات سامسونگ و تویوتا به خاطر این بی احترامی ها افزایش .یابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
تا منظورت از سیاست های اشتباه چی باشه!!
اگه منظورت بخشش سه هزار میلیارد جریمه شرکت ال جی و راه اومدن با شرکت سامسونگ و .. باشه اره درسته غیر از این نیست!!
خوب ملت اگه راست ميگن سامسونگ نخرن. بابا مردم ما امريكا تحريممون ميكنه گوشي هاي اپل رو چند برابر قيمت بازار ميخرن
ما احتیاج به یک سیاستمدار مثل اردوغان داریم تو این کشور .
هم رونق اقتصادی رو به کشورش آورده هم حس اعتماد به نفس .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
اردوغان رونق آوره به ترکیه؟! اردوغان ترکیه را به خاک سیاه نشانده با سیاست های افراطی، نامتوازن و غیراصولی که در پیش گرفته. با کردها که رسما وارد جنگ شده، بدلیل همکاری با جبهه النصره امنیت داخلی ترکیه را به خطر انداخته و مردم ترکیه جرات راه رفتن تو خیابان اصلی شهرهای بزرگ ترکیه را ندارن، به صنعت توریسم ترکیه ضرر جبران ناپذیر زده، باعث بدنامی کشور ترکیه بدلیل حمایت از تروریست ها شده، مسیر پیوستن به اتحادیه اروپا را با سیاست های افراطی بسته، ماه هاست که در ترکیه حالت فوق العاده برقرار کرده و خودش را تبدیل به یک دیکتاتور کرده.
شما از واقعیت های کشورهای ترکیه خبرندارید و فقط هارت و پورت های تو خالی اردوغان را که برای حفظ قدرت خودش هست میشنوید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
بله به خاطر همین هم اردوغان 24 ساعت دولتش رو هوا بود و نمیدونست کج بره
کافیه چند تا تبلیغ روی بیلبردهاشون رو یک هفته در اعتراض به این رفتار با پارچه سیاه بپوشنیم تا آدم بشن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
احسنت
کجای کاری تابناک!!! صالحی امیری دستور داده تا چند تا گوشی سامسونگ خریداری بشه وبرای دلجویی به ورزشکاران ما تقدیم بشه
تحقیر از این بالاتر؟؟!!!
حداقل از تبلیغات انها در رسانه مای و بیل بوردهای شهرداری جلوگیری شود اقای وزارت خارجه کجایید
این کار تحقیر مردم ایران بوده و فقط انتطار از ریس جمهور و سایر مسولین حفظ آبروی ایرانیان هست واقعا تحقیر دیگه بسه
دولت هم باید ورور سامسونگ را ممنوع کند. همین امروز
مردم ایران هم باید سامسونگ رو تحریم کنند
ببنین

تا رسانه ها و تفکرات مثل شما وجود داره

همین اشه و همین کاسه
از مردم قشر متوسط نمیشه چنین انتظاری داشت.

ولی اگر قشر مرفه ایران، غیرت دارند، هر کدومشون که گوشی سامسونگ دارن، میتونن در یک حرکت دسته جمعی گوشیهاشون را داخل سطل زباله بندازن یا بندازن داخل لجن و چیزهای بدتر از آن و فیلم آن را در شبکه های اجتماعی پخش کنند.

با اینکار مطمئن باشید ارزش گوشی سامسونگ افت خواهد کرد

یادمه یکسال پیش شرکت خودروسازی رولز رویس، از یک مرد اماراتی بخاطر اینکه با خودروی متعلق به خودش و ساخت این شرکت برای شترهاش علوفه حمل میکرد و فیلمش را پخش کرده بود شکایت کرد. چون اینکار به حیثیت این شرکت ضربه وارد کرده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
تابناک. بهتره این نظر را به صورت یک پیشنهاد توی سایت مطرح کنی.
برای یکبار هم که شده باید ازینجور حرکتها بزنیم
غیرت واقعی اینه که وقتی شرکت تویوتا از جامعه جهانی بابت فروش یک دستگاه خودرو خود به سفیر ایران! در ژاپن عذرخواهی کرد، دیگر اجازه ورود محصولات این خودرو ساز مممنوع میشد (قحطی خودروهای خوب تو دنیا هم نیست، واردکننده های محترم هم متضرر نمیشدنند، جایگزینهای دیگه ای وارد میکردنند)
اگر اجازه ورود یخچال و تلوزیون LG و سامسونگ به کشور داده نشه، قطعا از این رفتارشون مثل "سگ" پشیمون میشن.
ما تو دنیا به نام یک جامعه مصرف گرا شناخته میشیم و کارشناسای این شرکتها میدونند که ایران بازار بزرگی براشونه (حداقل به اندازه یم بازار 400 میلیونی اروپایی)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
تا وقتی جیلی و میلی لیف و کیسه حموم هست مسئولین چه نیازی به محصولات پیشرفته ساخت غرب و ژاپن دارن؟؟
ای کاش مثل تحریم خودجوش مردمی برای خرید ماشین ، خرید این برندم تحریم می شد
از ماست که بر ماست...
فروش جدید تمام محصولاتش رو قطع کنید بجاش ال جی و پاناسونیک و سونی و ... را افزایش بدید. چیزی که زیاده مارک خوب لوازم الکترونیکی...
کار مردم ایران از این حرفها گذشته کافی فقط یک بار گذرتون به خارج از کشور بیافته تا ببینید چقدر ما خوار وخفیف هستیم هیچ وقت یادم نمیره اولین بار تو فرودگاه اسخپیول امستردام به خاطر ایرانی بودن من از صف کشیدن بیرون جوری باهام رفتار کردن که انگار تروریست هستم جالبه تو اون صف مسافرانی از پاکستان بنگلادش سودان وزیمباوه هم بودن ولی فقط منو برای توضیحات بیشتر وسیم جین بردن تو یه اتاق دیگه به معنی واقعی کلمه له شدم ودوست داشتم زمین دهن وا کنه برم توش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
سین وجیم مجیدجان
چند سال میگم بخود ترین مارک این سامسونگ
فیلمهای این بچه خوشکل ومحصولات ش باید تحریم شود از همان سامسونگ درامد کسب کن
فروش سامسونگ ممنوع بشه آدم میشه
این مردم اگه غیرت داشتند از امروز سامسونگ رو تو ایران تحریم میکردند، اما وا اسفا که از ماست که بر ماست
بنده به نوبه خودم این اقدام سخیف و تهوع آور سامسونگ را محکوم میکنم .... تازگی هم یک گوشی آریا 1 از شرکت

ایرانی glx واسه خانمم خریدم که خیلی عالی هست.
به روزی افتادیم علی رغم تبلیغات داخلی دنیا هر طور دلش میحواد با ما رفتار میکنه و کمترین احترامی به کشور ما قائل نبست
! زمان بچگی ما که جنگ بود ما صحنه هایی را میدیدیم که احساس بزرگی میکردیم. بعدها صحنه هایی را در همین مملکت دیدیم که درست ضد آن دوران دهه شصت بود و حالا اتفاقاتی را شاهدیم که انگار در تاریخ به عقب برگشته ایم...
آقا شما چرا دو هزاری تون کجه دلیل اصلی این کار دادن پیام به ایران به جهت ارتباط با کره شمالی بود.

همین و تمام !!
باسلام
فقط بخاطر بی احترامیکه شرکت سامسونگ کرده فقط تحریم کالاهای سامسونگ
این مشکلات در کره جنوبی کم نیست و تماما در جهت سیاسی کاری و فشار مضاعف بر ایرانیان مقیم کره است اما متاسفانه علت اصلی آن کم کاری شدید سفارت ایران در کره هست. منافع شرکتهای کره ای ایجاب میکنه که این فشارها رو وارد کنند اما سفارت ایران تنها سکوت میکنه. برای مثال در حالی که ایرانیها در امریکا میتوانند از فروشگاه cost co خرید کنند اما در شعب واقع در کره جنوبی ایرانیها حق خرید ندارند!!!
وقتی ما برای خودمون ارزش قایل نیستیم همین میشه.یه خاطره از المپیاد بین المللی ریاضی دانشجویی در ایران بگم،خودم بودم اونجا.به کسی که از کشورای دیگه اونده بود هتل وجایزه دادند.ولی به ما که از ایران بودیم یه چوب کبریت ندادن،مارو بردن خابگاه.وقتی با خودمون اینجوری برخورد میکنیم.چه انتظاری از بقیه کشوراست.بیش از این نمیگم تا بتونی منتشر کنید
من همین الان میرم ۳ تا سامسونگ برای اعضای خانواده میخرم .والسلام.به کسی هم مربوط نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
واسه همینه بهت میگن ایرانی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
تو که راست میگی؟!!!
mmf
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
اعضای خانوادت هم ببر نگران نباش تا دلت بخواد سرباز هست تو صف نمیمونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
وای برتو
در اولین فرصت گوشیم رو عوض میکنم.
خلایق هر چه لایق
افزایش تعرفه محصولات سامسونگ تصویب و اجرا شود
خیلی جالب است که در ایران این همه محصولات سامسونگ به فروش می رسد،اما در این مورد خاص دولت کره جنوبی با ورزشکاران ما اینچنین برخورد می‌کند. این واقعا تأسف آور است و امروز نگاه ما به اجناس کره‌ای باید سریعا در جهت مقابله با این بی عدالتی باشد.خرید اجناس کره‌ای باید متوقف شود.تابناک استدعا دارم نظر من انعکاس پیدا کرده و لطفاً کوتاهی نفرمایید. با تشکر فراوان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
مطمئن باش توطئه کشورهای عرب پشت این ماجراست
بنا به گفته سامسونگ ما تحریم هستبم. پس فروش و توزیع کالاهای سامسونگ در کشور هم غیر قانونی است و مسیولین کشور باید جدیت مانع واردات آن به کشور شوند.
امیدوارم اگر به فکر تولید داخل نیست حداقل حس غیرت در مسیولین باشد و سریعا با منع ورود و توزیع محصولات سامسونگ واکنش نشان داده و مانع تحقیر ابن ملت بزرگ شوند
توی عمرم تا این اندازه حس حقارت نداشتم.دولت و مردم یه جوری برخورد کنند که سامسونگ آینه عبرت بشه.تابناک این موضوع رو پیگیری کنه لطفا
باید کمپین تحریم محصولات سامسونگ در ایران آغاز بشود و مردم درب شرکت نمایندگی سامسونگ در ایران را با آجر دیوار بکشند و تمامی بیلبورد های تبلیغات آنرا در ایران به پایین بکشند.
وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور ما هم برخورد قاطع و سریع با این اقدام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
خواهش میکنم بفرمایید از دیوار سفارت کره بالا برید نتیجه اش سریع تره
اقایون وخانم های سلبریتی وطن پرست الان وقتش یه هشتکی علیه این حرکت کره راه بیندازید
ما خیلی وقته دنیا را تحریم کرده ایم.چون درآمد ما کمه قدرت خرید خیلی چیزها را نداریم.
وقتی عریستان و امارات در ورزش قوتبال، بخاطز اعتقادات خودشون تهدید جدی به خروج از مسابقات جام باشگاههای آسیا میدهند و همه ی تبعات اونو قبول می کنند. چرا مسولین ما با وجود اینکه میدونند شانس مدال کمی در این مسابقات داریم و به آبرو و حیثیت ورزشکاران ما اهانت میشه حالا به هر روشی. باز اصرار به ادامه حضور دارند. مطمئن باشید در زمان حاضر هیچ عملی یا عکس العملی از چشم مردم دنیا مخفی نمیمونه و رقتار ناشایست تبعات بدی برای عواملش داره. تا کجا شاهد تحقیر درجوامع دیگه باشیم اگر در مقابل همچین رفتارهای واکنش نشان ندهیم در مسایل کلان بین المللی بیشتر گستاج میشوند بعضی کشورها
بنظرم باید کلیه محصولات کره جنوبی در ایران تحریم بشه
چون این اقدام بی شرمانه سامسونگ حتما با نظر دولت این کشور بوده
سياست غلط يك طرف ولي برخورد ناشايست سامسونگ طرف ديگر
تنها راه گوش مالي
تحريم لوازم سامسونگ هست
فقط تحريم.....................................
رييس جمهورامريكااگربودتمام اجناس كره راتحريم ميكريدحالا ببينيم مسولا ما جيكارميكن
از مردم ما که هیچ انتظاری نیست حتما باز سامسونگ میخرن و بیستر از گذشته هم میخرن ولی باید مسئولان یه گوشمالی حسابی به محصولات کره ای بدن چند سال پیش هم سامسونگ ته یکی از تبلیغاتش به ایران توهین کرد که متاسفانه نه مردم و نه مسئولان کوچکترین واکنشی نشان ندادن کاش یکم مثل مردم و مسئولان ترکیه به کشورمون اهمیت میدادیم
من از اول از سامسونگ متنفر بودم
من از اول از سامسونگ متنفر بودم
سامسونگ جز تیلیغات چی هست؟ سونی محصولاتی به مراتب با کیفیت تر و با طراحی شیک تر عرضه می کنه. من که همیشه سونی میخرم و با موجی که ناشی از تبلیغاته همراه نمیشم. آخه سامسونگ کره ای قابل مقایسه با سونی ژاپنیه؟
بهتره ببینیم کیا پشت صحنه واردات سامسونگ هستن بعد نظر بدیم...بازار وقتی توی دست اقازاده ها باشه اگه کره جنوبی ورزشکارامونم گروگان بگیره وهرکاری دلش میخواد بکنه بازم سامسونگ گوشی اول کشوره...چرا؟؟چون بچه های اقایون میخوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
کاش می تونستم هزار تا مثبت به این نظر بدهم.
چاره کار عملی افزایش مالیات و عوارض این برند هست و ممنوعیت تبلیغات آن در ایران
بهتر است تا عذرخواهی رسمی شرکت سامسونگ از ایرانیان ورود محصولات سامسونگ ممنوع گردد .
ما چه نقش سازنده و مثبتی در دنیای امروز داریم که توقع احترام داریم؟ مگر کم از تریبونهای ما به جهانیان هتاکی میشود؟ یک رفتار زشت پرچم سوزاندن را نمیتونیم ترک کنیم بعد اینهمه هم توقع داریم؟
کجا به ما احترام می گزاره ؟ کره که برا خودش کشوریه . ما از جیبوتی هم احترام ندیدیم . فقط خودمون رو خوب به نفهمیدن می‌زنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
و اینها به لطف مسئولین بی کفایت ماست. از ماست که بر ماست.
دیگه به تحقیر شدن عادت کردیم عربها در حج تحقیرمان میکنند عوض نرفتن سفارت اتیش میزنیم کره ایها تحقیرمان میکند بیشتر تبلیغشان میکنیم و...
اینجور که تو خبرها اومده به سامسونگ ارتباطی نداره تصمیم کمیته برگزاری مسابقاته
اتفاقا سامسونگ یکی از برندهایی که به ایرانیان خیلی احترام میگذاره
از خدمات پس از فروش تا کاشت تعداد زیادی نهال در ایران عزیزمون
کاری که حتی از خیلی مسعولینمون هم دیده نمیشه متاسفانه
دم شون گرم. بلاخره یک نفر باید به این مسئولان که با این سیاست های غلطی که سالیان سال است که پیش گرفته اند این جوری خودش را نشان می دهد.
میشیم همردیف کره شمالی!
دلشون خواسته .. ما هم اگه عرضه داریم مثل اونا ، محصولات باکیفیت صنعتی بسازیم و به هر کی دلمون خواست بدیم و به هر کی دلمون نخواست ندیم

ما هنوز مثل اروپایی های قرون وسطی ، در پیچ و خم تفتیش عقاید وو مسایل فرعی ، گرفتار هستیم در حالیکه دنیا داره با سرعت نور پیشرفت میکنه

ما هر سال هزاران نفر از بهترین نخبه هامونو بابت مسایل پیش پا افتاده وتندروی ، از دست میدیم بعد توقع احترام از دنیا داریم .. چی داریم که بابتش دنیا بهمون احترام بذاره ؟ نفت ؟؟؟؟ لجن سیاه که احترام نمیاره

من الان گوشی سامسونگمو بندازم دور چی بجاش بخرم ؟؟ گوشی ایرانی یا بهتره بگیم چینی مونتاژ ایران ؟؟؟ یخچال و ماشین لباسشویی و تلویزیون سامسونگمو که مثل ساعت دارن کار میکنن بندازم دور بعد برم جنس بی کیفیت چینی یا چینی مونتاژ ایران بخرم پولمو دور بریزم هر روز هم دنبال تعمیرکار باشم ؟؟؟ از خود مسوولین که این همه ادعا دارن بخاین تولید پراید کره ای رو متوقف کنن ببینم زیربار میرن از این گاو شیرده دست بکشن ؟؟؟؟ از مردم چه توقعی دارین ؟؟؟

کره جنوبی و ایران در یک مقطع زمانی شروع به صنعتی شدن کردند ولی الان کره کجاست و ما کجا !!!

مقصر خودمون هستیم و جناب تابناک شما هم مثل کیهان هوچی گری راه ننداز چون فقط به نفع واردکنندگان آشغالهای چینی تموم میشه و به ضرر ملت
مگرنمیگویند سیاست نباید در ورزش دخالت کند کره جنوبی کار بسیار اشتباهی کرد بنظر من در این المپیک ما به ان صورت امتیازی نمیگیربم و بهتره که گروه تیمی به عنوان اعتراض مسابفه را ترک کنند گتا مقامات کره یادشان باشه که سالبانه میلیارد خا دلار پول از این مملکت میبرند ما از این رفتار انها بسیار ناراحت هستیم ...
نمیدونم کدوم آقازاده رفته گوشی سامسونگ وارد کرده و این هوچی گری رو راه انداخته تا گوشی هاشو گرونتر بفروشه

دست بردارین از این بازی های کثیف با احساسات مردم
من همین الان با خوندن این خبر ، رگ غیرتم بیرون زد و گوشی سامسونگمو با گوشکوب شکوندم و دارم میرم که گوشی جی ال ایکس چینی مونتاژ وطن بخرم !!!!!!!!
من چند هفته پیش مطلبی در ارتباط با تعمیرات بسیار طولانی نمایندگی سامسونگ و عدم پاسخگویی آنها برای قسمت با بینندگان سایت محترم تابناک فرستادم. ولی نه تنها درج نشد، بلکه هیچگونه بازخوردی هم دریافت نکردم. حالا چطور شده که تابناک به فکر انتقاد از سامسونگ افتاده/ !!!!!!
چندسال پیش درسفری به کره جنوبی داشتم راننده تاکسی میگفت توایران راننده کامیون بوده.
الان هرکی هرچی بگه برد و سرعت موسک رو به رخش میکشن.‌
کل بازار مملکت رو خودمون دادیم دستشون، حالا ما رو تحریم میکنن، چرا انقدر باید ارزش خودمون رو بیاریم پایین
این چه دلیل مضحکیه که تحریم هستیم اگر تحریم هست نماینده داره داخل ایران و کلی فروش داره
متاسفانه مردم خودشون مقصرند قبل از مسؤلين كه هيج براشون مهم نيست كه بايراني توهين شود يا نشود جونكه اكر محصولات نخرند ميميرند بابا در برابر بي احترامي اونها شما هم بهمه توصيه كنيد محصولات سوسونك نخرند كمي غيرت يخرج بدهيد تا شركت يست فطرت بخود أيد
خودمان برای خودمان احترام قائل نیستیم چه برسد به دیگران !
دیگه سامسونگ نمیخرم.
یک مسول کارامد و قوی میخواهد که جواب بدهد
حتما یک دلیلی داشته
شما هم اینقدر غیرت غیرت نکن
با عالم و آدم دشمنی
شاخ و شونه میکشی فحش میدی
خوب حالت رو یه جایی میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
اشتباهی منفی دادم
متاسفانه چند کارخانه با سودهای میلیاردی از این سامسونگ لعنتی نیز در جاده مخصوص است. از سگ محلی آمریکا : یعنی کره جنوبی نیز بیش از این انتظار نمی رود.
یه خبر خودتون تو ستون سمت چپ کار کردید، نه سامسونگ تقصیر داره(که از دیشب هم اعلام کرده بود اگه سرچ میکردید تو نت که تو پخش هدایا دخالتی نداره و در اختیار کمیته المپیک هست)
نه مسئولان ساکت موندن و با سفیر کره صحبت کردن و اعتراض کردن
واقعا تیتر چون جذابه سریع باید خبرش رو کار کنید؟ زرد نیست یه خورده حرکتتون؟
من امروز میرم دم فروشگاهاش بر علیه کالاهای بیخودشون تبلیغ میکنم که: ایرانی با غیرت این کالا را پس ببر!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
وقتی از نوک سر تا نوک پا وایسته ای همین آشه و همین کاسه
الان اگر گوشی سامسونگ یا هر گوشی خارجی دستتون باشه واقعا بیغیرت هستین .. من گوشی ایرانی دارم به همراه همه خونوادم که گوشیشون ایرانیه و افتخار میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
اون گوشیت رو باز کن ببین کدوم قطعه اش رو ایران میسازه بعد غیرتی شو
وفتی اخبار فقط همین چند ماه گذشته را مرور می کنیم میبینیم دستاورد ها در تمام زمینه ها فوق العاده است. از اقتصاد و اجتماع و گرفته تا سیاست خارجی. جهت یاد آوری این خبر زیر مجموعه دستاورد های سیاست خارجی است.
اگه راست میگید باهاشون تجارت نکنید. وقتی خودرو سازهای ما بعد از پنجاه سال میشن واسطه شرکت های خودروسازی دنیا نتیجه ای غیر از این نباید انتظار داشته باشیم . وقتی کارخانه ارج و امثالهم یکی بعد از دیگری بسته میشن ثمره اش همینه
وقتی مدیرانی که در راسند فقط به فکر منافع خودشون هستند و از واسطه گری سود میبرند هر روز بدتر از روز قبل خواهد شد. این مسابقات هرجای دنیا هم بود فرقی نمیکرد چون ما خودمان برای خودمان احترامی قائل نیستیم
خريد محصولات سامسونگ را تحريم مي كنيم....از اهمين ساعت...
ری استارت باید چالش آتش کشیدن نمایندگی های سامسونگ راه بندازه :))
نه شوخی کردم . یه ایرانی اینگونه اعتراض نمیکنه بلکه با رفتن به اینستاگرام سامسونگ
ایرانی میمیرد ذلت نمیپذیرد
ایرانی ها سامسونگ رو پولدار کردن وگرنه توی اروپا بیشتر نوکیا و بلو بری و اپل و تو آمریکا هم اکثرا اپل دارن
واقعا شرمم باد که در این زمانه ی ذلت بار زندگی میکنم
دولت اگه بودجه بزاره میتونیم خودمون بهترین موبایل و تبلت رو تولید کنیم چون ایرانی میتونه اگه اراده کنه میتونه
کارخانجاتشون تو ایران رو ببندید تا به غلط کردن بیفتند . اینها مثل زالو هستند . کشور های کره و ژاپن نوکر های آمریکا هستند .
عزيز برادر از قديم گفتن حرمت مسجد رو متوليش نگه مي داره. بي احترامي سامسونگ، اپل، هواپيمايي امارات و شركتهاي ديگر و حتي برخي كشورها در قبال ايرانيان مربوط به مديريتهاي نامناسب در كشور ماست كه حرمتي براي ايرانيان باقي نگذاشته است. خواهش مي كنم حل مشكل را فقط براي يك بار از خودمان شروع كنيم و فرافكني نكنيم.
الموت یا گلگسی .سامسونگ ۲۰ سال اینده را نخواهد دید
واقعا تا كي بايد اين حقارت هارو بايد تحمل كنيم كره جنوبي متعلق به أمريكا ست وهرگز امر ونهي أمريكا رونمي تونه ناديده بگيره يكسري ادما ازاين تجارت با كره سودهاي كلان مي برن
به نظرم راه انتقام از این تصمیم اینه که ورزشکارهای ما قبل از ورود به هر سالن یا مکانی برای مسابقه ، شرط ورود را برچیدن لوگوهای سامسونگ قرار دهند . اگر نمیشه این کار رو کرد هم حداقل صحبتش رو پیش بکشیم تا با رسانه ای شدنش آبروشون بره .
از امروز محصولات سامی گرون میشه. ملت میریزن تو مغازه ها تا یه سامسونگ گیرشون بیاد. اخه این مردم اینطورین
ایران عزیزم
نمی دونم چی به روز مردم ما آورده این آقای حسن روحانی

آخه چه قدر تحقیر

زمان احمدی نژاد انرژی هسته ای داشتیم، تو هوا و فضا پیش رو بودیم، تو نانو حرف واسه گفتن داشتیم، خودروهای داخلی با درصد بالای داخلی سازی فروش زیادی داشتند و رونق تو کشور بود

حسن روحانی همه چیز رو به باد داد

شرکت تویوتا به دلیل فروش یک خودروی سواری به سفارت ایران تو هند، از ایالات متحده عذرخواهی کرد مگه مردم ما تحرذیمش کردند! که بخوان سامسونگ رو تحریم کنند
اگر ایران سامسونگ کره را نخره، کره هم نفت و گاز ایران را نمی خره.... از ماست که بر ماست!
اولا سامسونگ یک شرکت هست نه یک حکومت و دولت که قرار باشه همه مقامات کشورمون در برابرش اعلام موضع کنند
دوما وزیر خارجه و رئیس کمیته ملی المپیک مواضع صریح و اقدامات خوبی انجام داده اند. استفده از هر موضوعی برای تخریب دولت خیانت به منافع ملی هست دست بردارید.
کارخانه های لوازم خانگی سامسونگ در ایران را هم که بازار ما را در دست گرفته است و تنها جنس مونتاژ می کند تعطیل کنید!! مشابه همه کالاهای سامسونگ را کارخانه های ایرانی با برند و مارک ایرانی هم تولید می کنند و نیازی به آنان نداریم. طی بخشنامه ای سازمانهای دولتی را موظف کنید از خرید کالاهای سامسونگ خودداری کنند، از مونیتور رایانه گرفته تا گوشی موبایل و تلویزیون و یخچال و کالاهای دیگر. همین الآن اینکارها را بکنید و از تحقیر و خواری مردم جلوگیری کنید. اگر این کارها را نکنید و تحقیر و خاری را بپذیرید دیگر حق ندارید دم از عزت بزنید!!!!!
من موندم كه چرا متن هاي من را نمايش نميديد
سلام.به نظر من این کار توهین به کل کشور هست .مسئولین به جای اینکه گوشی سامسونگ بدن به هوطنایی که بهشون توهین کردن در کره بیان گوشی glx که کاملا ایرانی هست و کارایی عالی داره رو هدیه بدن.البته بعضی مسئولیین مثل اقای جهرمی پاسخ خوبی دادن.گفتم اگه تا پایان امروز سامسونگ به طور رسمی عذر خواهی نکه.ماهم برخورد میکنیم و کشور سامسونگ رو تحریم میکنیم.
لطفا همه در هرجایی که هست واکنش نشون بدن .
مخصوصا در سایت شرکت سامسونگ.
اشتباه بزرگ ما ایرانیان اینست که بازار بکر کشور خود را بدون استراتژی مشخص و به ضرر کشورمان در اختیار شرکتهای خارجی قرار میدهیم.
اجازه فروش محصولات به سامسونگ و بطور عام هر شرکت خارجی، صرفا به شرط تولید کامل در داخل و صادرات 40 درصدی باشد.
دوستان من در سایت سامسونگ رفتم.اونا گفتم این مسئله در حال بررسی است و به زودی بهش واکنش نشون میدن
دهن کجی ایران به ایراییل در همه ورزشها. این کارا برای ایران خوبه ولی برای بقیه توهین به ابرانه.
آقا جان نمایندگی سامسونگ کدومه. اینا همش قاچاق میاد به اسم نمایندگی چند تا اقاراده رفتن مغازه بار کردن. ما ایرانیا فقط دنبال دروغ و کلکیم. ما لیاقتمون همینه. خلایق هرچه لایق
بنظرم بجای کدام تحریم؟؟؟بهتر بود میگفتیم کدام برچیده شدن تحریم؟؟
تطهیر و توجیه خبری عملکرد سامسونگ توسط بعضی از سایت ها واقعا ننگ آور است
خوب است تحلیلی بر روی عملکرد سایتها در انعکاس خبر و توجیه کار سامسونگ داشته باشید
سامسونگ رو دیکه هیچ وقت نمیخرم بخوره تو سرشون اشغالاشون
زیاد شلوغش نکنید وقتی دولت خودش بهر بهانه دستش تو جیب مردمشه دیکه چه انتظاری ازبقیه میره.
از تمام هم وطنان خواهشمندم با این مسئله مهم احساسی برخورد نکنند. در خواست ما این است که موضوع از طریق سفارت کره جنوبی در ایران به طور کامل و محکم پیگیری شود . و تمام مسئولین این قضیه ناراحت کننده، اعم از شرکت سامسونگ و ریاست المپیک کره از ملت ایران عذر خواهی کنند تا دیگر شاهد این بی احترامی ها نباشیم. برخورد احساسی با این قضیه مشکلی را حل نمی کند
عجب!!!تحریم های بین المللی؟؟؟اینم از برجامتون.مگه قرار نبود با برجام همه ی تحریم ها تکرار می کنم همه ی تحریم ها برداشته بشن.پس کو؟؟بنظر من هم باید محصولات سامسونگ تو ایران تحریم بشند و ثبت سفارشات این برند متوقف بشه.هم همکاری با اژانس اتمی. میدونید که بازرس های اژانس اتمی هر از چند گاهی برای بازرسی به ایران میایند کمترین کار اینه که تا مشخص نشدن اینکه چرا هنوز تحریم ها هستند از ورود این بازرسان جلوگیری بشه.
این چه وضعی هرروز یه داستانیه خدا به خیر کنه
دوستان لطفا احساساتی نشین. دنیای امروز دنیای قدرت هست نه ایدئولوژی و نظرات ارمان خواهانه. امروز همه احساساتی می شیم و ندای تحریم سر میدیم. اما به دو دلیل این کر رو نمیکنیم. دلیل اول اینکه بزودی جو از سرمون می پره و دلیل دوم اینکه مراکز قدرت در ایران از واردات گوشی سودهای کلان می برند. دنیای امروز دنیای بازی هست. باید بلد بود که چطور بازی کرد. مسلما سامسونگ با این خوش رقصی که کرده منافع خودش رو در نظر گرفته. برای اونها مهم نیست 100 میلیون نفر از یک کشور منزوی گوشی سامسونگ نخرند. نهایتا ضرر مختصری می خورند در برابر سودهای کلانی که از معامله با امریکا و سایر کشورها میبرند. بجای حرص خوردن باید به مسوولین گوشزد کرد که راه رو رسم بازی کردن در دنیای بی عدالت رو یاد بگیرن.
مطمئن باشین هیچ اتفاقی نمی افته.چون اصلا آبروی ملت مهم نیست....خیلی ساده از بغله این ماجرا می‌گذرند و حد اکثر کاری که میکنند یه بیانیه خواهد بود.ولی دولت باید وروده محصولات سامسونگ یعنی تمامه محصولاته سامسونگ رو ممنوع کنه اما چون وروده این محصولات دسته یکی از آقازاده ها است اونها اجازه برخورد نخواهند داد..‌‌‌
من پول ندارم گوشی دیگه ای بخرم وگرنه همین الآن گوشیم رو منداختم تو توالت فیلمش رو هم می گرفتم براشون ارسال میکردم ایشاالله کارخونشون آتیش بگیره
حقارت تا کی؟؟ برای حفظ شرفمان هم شده از مردم درخواست دارم تا تولیدات سامسونگ را خریداری نکنند تا این شرکت گستاخ سهم بازار ایران رو از دست بده و سودش کمتر بشه.
مردم ایران خودشون باید سامسونگ رو تحریم کنن .چرا برا خرید گوشی هاش صف میکشن اونم چند هزار نفره واسه همین شرکت!!!!!!!
بیاید گوشی های سامسونگ را حدقل با یه برند دیگه عوض کنیم.
من خودم گوشی سامسونگم رو همین امروز خاموش کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
اتفاقا تحریم نمیکنیم.
طبق تحریم ها ندادن به ورزشکارها مهمم نیست که بدن یا ندن.
تحقیر از این بدتر نمیشه ای وای ...
کاش بزرگترها میفهمیدن
من اگه جای اونا بودم بلیط برگشت میگرفتم میومدم ایران
تا هم خارجی ها به خودشون بیاند و هم داخلی ها
واقعا حرکت زردی هست. از رسانه حرفه ای مثل شما انتظار می‌ره دست کم دو تا تلفن بزنید یا دست کم سرچ کنید.
سامسونگ تلفناو داده به کمیته المپیک و اونام گفتن ایرانیا مال خودمونه ولی کره شمالی باید پس بدن.
این چه موجیه؟
وزیرخارجه هم بهتره زودتر آخرین زورش رو بزنه و گوشی سامسونگشو عوض کنه
با این مسئولینی که ما داریم به نظر من هیچ اتفاقی قرار نیست رخ بده. مساله به فراموشی سپرده میشه خیلی راحت. سود حاصل از قاچاق یا واردات قانونی سامسونگ مهمتر از عزت مردم ایرانه
دمش گرم
گوشی سامسونگ بنده راپس ازپاک کردن تمامی محتویات غیرازتبلیغای کره انداختم مردانه توی توالت به خاطربی حرمتی به ورزشکاران کشورم
اونا تحط فشار قرار دارن خواهشا درک کنید.یکی از بزرگترین بازارهای سامسونگ ایرانه . یکم درک کنید.
قرار بود مسئولین سامسونگ بعد از این قضیه به ورزشکار های ما گوشی بدهد. بچه ها به صورت دسته جمعی پس از تحویل گرفتن گوشی در یک اقدام هماهنگ در حضور نماینده شرکت ،گوشی ها رابه زمین بکوبند وخرد کنند تا این ها بفهمند دیگه از این غلط ها نکنن
اين چهار ورزشكار ما بایدبه ايران برمي گشتند
اقاي رادان هم پولهايي را كه براي تبليغ سامسونگ مي گرفت پس ميداد و ابروي ايراني را بر پورسانت تبليغي ترجيح مي داد
دم سامسونگ گرم
از ماست که برماست..
برخورد غلط مسئولین ما با دنیا باعث شده که ایران و ایرانی کمترین احترام رو بین مردم جهان دارند
خلایق هرچه لایق..ایرانیا لیاقتشون همین قده
به نظر من تفاوتی نمیکنه که شرکت مسئول پخش بوده یا دولت کره جنوبی
به هر حال کره جنوبی بابت توهین و تبعیض به مردم ایران ( نه دولت ) باید درس بگیره
همه ما میدونیم که اگر بازار سامی تو ایران خدشه دار بشه ، شرکت سامسونگ فشار به دولت کره میاره بابت تصمیم اشتباهی که گرفته
با توجه به رقابت فشرده بین شرکتهای تولید گوشی هوشمند و لوازم خانگی . به راحتی میتونیم میشه سامسونگ رو به زانو در آورد ‌.
البته به نظر من این مهم یک اتفاق مدنیه و دخالت دولت باید فقط از طریق دیپلوماتیک باشه .
این بار واقعا اگر متحد باشیم میتونیم هرکی که این تصمیمو گرفته رو به عذر خواهی رسمی واداریم .که البته برای خودمون هم میتونه یه مدل موفق باشه
روحانی مچکریم!!
به خاطر اییییین همه عزت که برگردوندی!!!!!!
به خاطر آففففففتاب برجام!!!!

روحانی مچکریم!ظریف جون مچکریم :-!
البته إحساسات پاك هموطنان كه در بالأى صفحه امده است طبيعى و قابل تقدير است، و هرشخصى يا مقامى در هر جاى دنيا كه بخواهد به شخصيت هر ايرانى خداى نكرده بى احترامى كند بايستى دهانش را با گل و أهك پر كرد ! اما ابتدا وظيفه دولتمردان ماست كه حقيقت موضوع را تحقيق و روشن نموده و سپس عكس العمل نشان بدهيم! هنوز بطور قطع و يقين مشخص نسيت اين خطا و غلط ( سهوا يا عمدا) از طرف شركت سامسونگ بوده يا مسؤولين برگزارى مسابقات يا كميته بين المللى المپيك ؟ و انموقع مقصر يا مقصرين هر شخص يا شركت يا مقامى كه باشد را مؤاخذه كرد ! انهم بصورت رسمى و محكم اول توسط دولت جمهوري اسلامى ! و اگر انموقع مقصر شركت سامسونگ بود مردم ايران از خريد محصولات ان شركت خود دارى كنند كه بهترين تو دهنى و تنبيه ميباشد،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اب که از سر گذشت چه یک متر چه صدمتربا برجام میگفتند تحریمها برداشته میشه اما حالا حتی شرکت ها ما را تحقیر میکنندمرد م خسته ونامیدروحانی مچکریم!ظریف جون مچکریم :-!
من دیگه هییییییییییچ وسیله ای با نام سامسونگ نمیخرم ، و بعید میدونم کسی اصالتا ایرانی باشه و من بعد سامسونگ بخره ...

ولی بهتر بود بهرام رادان و اون چند نفری که شرکت سامسونگ برای تبیلغ برند خودش تو المپیک ازشون دعوت کرده بود ، هیچ عکس و فیلم تبلیغاتی با اسم و لباس این برند نمیگرفتند و خودشون تلافی این کار زشت رو نسبت به هموطن هامون درمیاوردن ................

یه ایرانی باید باهوش باشه ...
قشنگ نیست که با اقدامات ملی جواب شرکت زپرتی سامسونگ رو داد ... الکی گنده میشه
بعید نیست همین کارش هم عمدی بوده
میدونین به همین بهانه چقدر اسم شرکت سامسونگ تو فضای مجازی دست به دست دیده شد ؟؟؟
آیا سامسونگ مقصر است یا کمیته المپیک زمستانی کره، در خبر آمده چهار هزار گوشی را سامسونگ به کمیته المپیک زمستانی داده تا به ورزشکاران اهدا گردد
میدونید واردات قاچاق ( بله قاچاق) سامسونگ باعث تعطیلی چند تا کارخانه در ایران شده است؟
کاش یک از ورزشکارها جلوی دوربین این گوشی رو زمین می زد و می شکست یا به یک خردسال کره ای هدیه می داد!!!!
وقتی مسولان کشورها یه مشت ظالمند فرقی نمیکند هر جایی ظلمشان را نشان میدهند خدایا به مسولان ومردم کشورمان این توان را بده با اقتدار در برابر هر ظلمی بایستد
سلام چرا بیخود می نویسید؟ معذرت خواهی رسمی کردند بس کن دیگه
خب سامسونگ نخرید برید محصولات ایرانی که ساخته شده اند رو بخرید.بهترین راه همینه .ما هم گوشیهای ساخت خودمون رو دیگه به کره ایی ها نمیفروشیم.
مردم ایران باید از خواب بیدار بشن....اشباهات دولت و سردمداران به زودی باعث نابودی ایران خواهد شد
میتونیم تو راهپیمایی 22 بهمن مرگ بر کره جنوبی بگیم و پرچمشونو آتیش بزنیم تا مشت محکمی باشه به دهان یاوه گویان!!!!
همین مون مونده بود کره هم بیاد به ما توهین کنه،انسانیت که با پول نیست،ما هرچه هستیم اینگونه حرکات تحقیرکننده ای در ذات ما نیس،چون بد ذات نیستیم
پس بهتره ماهم دیگه سریال های کره رو نبینیم
مردم بر دین پادشاهانشان هستن،دوستانی که میگن مسولین مقصرند راست میگن ،رانت واردات باند آقازاده ها ومنفعت طلبی برخی باعث فقر و بیچارگی وبی هویتی ایرانیها در سراسر دنیا شده ،خدا از سر تقصیرات مسولینی که باعث این همه بدبختی وگرفتاری برای ملت شدند نگذره
دخالت دولت شايد نتيجه عكس بده بهتره خود مردم كمپين تحريم كل محصولات سامسونگ رو راه بيندازند موضوع كوچكي نيست و مسئله فقط سر 4 موبايل سامسونگ نيست جلوي بازيكنان كل كشورها نام ايران و بازيكنان ايراني تحقير شدند و با عذرخواهي نصفه نيمه هم مشكل حل نميشه بايد كاري كنيم كه دوباره كسي به خودش اين اجازه رو نده كه به كشور و ملت ايران توهين كنه
اگه من بودم بابت انهمه تحقیر کره را ترک می کردم . اگه هم میماندم هدیه را می گرفتم و به صورت اهدا کننده می کوبیدم .جالب اینجاست ورزشکارای ندید بدید ما با هدیه در دست ولبخند از خود بیخود شدن برای کشورمان افتخار افریدند.
تمام این قصه ها از زمان انقلاب و جنگ شروع شد . تو اون بمباران ها ، تو اون روزگاری که صدام با تمام قدرت های جهانی ، با پیشرفته ترین سلاح ها جونهای ما رو به خاک و خون میکشید ، هیچکس حتی یه موشک برای حداقل دفاع از مردم مظلوم خودمون ، بهمون نمیدادن . پیام اخلاقی تا اینجا ، مردم ما محکوم به مرگ هستن و نابودی ما بزرگترین ارزوی اوناست . این همه مظلومیت ، این همه ظلم فقط به خاطر اینکه دست استعمارو از جیبمون دراوردیم و زدیم تو دهنش .
حالا که ما از همیشه تنهاتریم چرا پس با خودمون هم غریب شدیم ؟ چرا کمر به قتل هم بستیم ؟ فقط خودمون به درد خودمون میخوریم ، باید به دور از شعار هوای همو داشته باشیم ، محبت لازم نیست ، فقط دشمنی نکنیم و با وجدانمون طرف باشیم . ده سال تمام دنیا رو با تمام ذرق و برقش اگه به تمام معنا بلاک کنیم مطمعن باشید چنان پیشرفت و قدرتی پیدا خواهیم کرد که تمام این کشورها به التماس میفتن برای رابطه مجدد . وقتی ببینن واقعا برای ما بی ارزش هستن ، دنبال ارزش از دست رفته . این واقعیت محضه ، تنهاترین ملت تو دنیا ماییم
یک زمانی کره ای ها خانواده خود رو به ایران می فرستادن. حالا اینصورت. از ماست که بر ماست... حقمونه
سامسونگ باید تحریم واقعی بشه ولی متاسفانه دست هایی تو کاره تااین امر انجام نشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر