بازدید 2860
۱

پرداخت تسهیلات ویژه ضروری به دانشجویان دکتری

کد خبر: ۷۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 06 February 2018

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویان مقطع دکتری برای دریافت تسهیلات وام ویژه ضروری می توانند اقدام کنند.

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان مهر در مورد تسهیلات ویژه ضروری برای دانشجویان مقطع دکتری بیان داشت: با صدور بخشنامه ایی تقویم جدید پرداخت تسهیلات به دانشجویان مقطه دکتری آغاز شد و دانشجویان مقطع دکتری می توانند برای دریافت وام به دانشگاه های محل تحصیل خودشان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: با تاکیدی که صورت گرفت به دانشجویان روزانه غیر بورسیه به صورت سه ماه یکبار مبلغ ٢میلیون و ١٠٠ هزار تومان تسهیلات پرداخت می شود که در طول دوره تحصیلی مبلغ ٣٤ میلیون تومان خواهد بود که برای هر ١٥میلیون تومان یک ضامن نیاز است سعی کرده ایم شرایط را تسهیل کرده تا تعداد زیادی از دانشجویان بتوانند بهره ببرند .

وی افزود :به منظور حمایت از دانشجویان دوره دکتری دو سال بعد از فارغ التحصیلی می توانند تسهیلات دریافتی را با اقساط ٦٠ماهه پرداخت کنند. این وام به نرخ سود ٤درصد است.

وی اظهارداشت: به دانشجویان واجد شرایط و متقاضی وام ضروری در مقطع دکتری، مبلغ سه میلیون تومان دیگر به غیر تسهیلات اصلی پرداخت می شود. ثبت نام از تاریخ شنبه ١٤بهمن در سراسر کشور آغاز شده است و شامل دانشجویان مقطه دکتری ورودی مهر ماه سال ۹۶ می شود.

یزدان مهر خاطرنشان کرد: همچنین دانشجویان مقطع ارشد هم می توانند از ۲۱ عنوان وام برای پرداخت شهریه دانشگاهی استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همش فقط شو تبلیغاتی و بزرگنمائیه
همون وامهای عقب افتاده رو که ندادن بدن، باقی پیشکش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل