بازدید 1958

آغاز ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه آزاد از فردا

کد خبر: ۷۶۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 22 January 2018

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم۹۶-۹۷ دانشگاه آزاد از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۳ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش مهر به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، تمامی متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان می توانند ۲۰ رشته - محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و ۲۰ محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته را انتخاب کنند.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم ۴ ساله نظام قدیم در هر رشته ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت نام در این دوره را دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم ۴ ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

تمامی واجدین شرایط می توانند بدون توجه به محدودیت های اعلامی در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان