بازدید 3090

گاف آمریکایی‌ها در حمله تروریستی به اینترکانتیننتال

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است هشدار گذشته آمریکایی‌ها به اتباع خود مبنی بر عدم حضور در هتل‌های افغانستان حاکی از حمایت اطلاعاتی آنها از حادثه تروریستی هتل اینترکانتیننتال است.
کد خبر: ۷۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 22 January 2018

 

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به حمله تروریستی اخیر در هتل اینترکانتیننتال کابل و کشته و زخمی شدن ده ها تن در این حادثه، گفت: طی 20 سال گذشته سابقه نداشته که در این هتل چنین حمله تروریستی صورت گیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به چند نوبت اقامت خود در این هتل اشاره و بیان کرد: این هتل از امنیت بالایی برخوردار بود و تروریست ها به راحتی نمی توانستند این مکان را مورد حمله قرار دهند و قطعا حمایت های اطلاعاتی شده اند.

وی افزود: نکته مهم این است که طی هفته های اخیر سفارت آمریکا به اتباع خود در افغانستان هشدار داده بود که طی این روزها برای مسائل امنیتی در هتل ها و اقامت سراها حضور نداشته باشند که همین امر حاکی از آگاهی آنها از حمله تروریستی است.

نقوی حسینی در ادامه یادآور شد: در گذشته روال بر این بود که حتی اگر آمریکا قصد پشتیبانی از یک حمله تروریستی را داشت عنوان می کرد اتباع آن در سراسر کشور مراقبت بیشتری داشته باشند یا از کشور خارج شوند اما زمانی که به صورت مشخص به هتل یا مهمانسرا ها اشاره می کند و چند روز بعد چنین اتفاق تروریستی صورت می گیرد حکایت از اطلاع آنها و بیشتر از آن حمایت آنها از تروریست ها دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام گاف آمریکایی ها است که به وضوح نشان می دهند نه تنها برای ایجاد امنیت در افغانستان حضور ندارند بلکه باعث تمام ناامنی ها در این کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل