بازدید 2762

کشف جسد طلافروش یاسوجی

کد خبر: ۷۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 22 January 2018

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جسد طلافروش یاسوجی شب گذشته در خودروی شخصی در پارک جنگلی این شهر کشف شد.

به گزارش خراسان، سردار مهدی انصاری روز یک شنبه افزود: گروهی ویژه از مأموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر جزئیات این موضوع هستند. روز شنبه گذشته خبری مبنی بر سرقت از یک طلافروشی در یاسوج و گروگان گیری یکی از فروشندگان آن منتشر شده بود.

مغازه طلافروشی واقع در میدان هفت تیر یاسوج به وسیله کلید باز شده و طلا و جواهرات موجود به هم ریخته بود. پلیس، روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سرقت یا گروگان گیری این حادثه را نامعلوم دانست.

سرقت از طلافروشی پیش از این نیز در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده بود که در یک مورد آن ششم شهریور امسال 2 فرد مسلح پس از ورود به یک مغازه طلافروشی در خیابان بلادیان شهر دوگنبدان صاحب مغازه و دو فرزندش را با اسلحه کلاشینکف هدف گلوله قرار دادند. سارقان مسلح پس از سرقت مقادیری طلا با یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای از محل فرار کردند.

در این حادثه یکی از پسران صاحب طلافروشی کشته شد و صاحب طلافروشی نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و پسر دیگر مرد طلافروش زخمی شد. پس از گذشت حدود سه ماه از این جنایت و سرقت مسلحانه طلافروشی، مأموران پلیس آگاهی استان موفق شدند سارقان را در 15 آذر امسال دستگیر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم