بازدید 16664
قابل توجه مدیران شهرداری بروجرد؛

اگر قصد افشای نجومی‌بگیران را دارید، بیش از این اشتباه نزنید!

گدایان ثروتمند؛ آنقدر در این باره شنیده، خوانده و حتی دیده‌ایم که برایمان عجیب نیست کسی کودکان کار و متکدی را یکی از حلقه‌های زنجیره گدایان نجومی بگیر بخواند. امثال مدیران شهرداری بروجرد که آنقدر به قول معروف اشتباه می‌زنند که حتی اقدام به رسوا کردن این نجومی بگیران هم کرده‌اند!
کد خبر: ۷۶۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 21 January 2018
گدایان ثروتمند؛ آنقدر در این باره شنیده، خوانده و حتی دیده‌ایم که برایمان عجیب نیست کسی کودکان کار و متکدی را یکی از حلقه‌های زنجیره گدایان نجومی بگیر بخواند.

به گزارش «تابناک»؛ کافی است سری به آرشیو اخبار بزنیم یا حافظه مان را مرور کنیم تا دست کم چند نمونه بزرگ از گدایان ثروتمند را بیابیم، اما آیا همه گدایان ثروتمندند؟ پاسخ به این پرسش، قطعا مثبت نیست، اما نه زمانی که تفسیرِ خاص مسئولان در این خصوص را می‌بینیم؛ اینکه فعالیت همه این افراد تحت پوش باندهاست.

باند‌هایی که ظاهرا قرار نیست کسی برای شناسایی و انهدامشان اقدام کند و دست کم تا به امرور این گونه بوده است؛ اما تا درباره گدایان و مسائل مرتبط با آن‌ها حرف به میان می‌آید، مسئولان همه کاسه کوزه‌ها را سرشان می‌شکنند و مدعی می‌شوند، اگر نبودند این باندها، اوضاع آن گونه که هست، نبود.

باوری که البته در بسیاری از مردم نیز رسوخ کرده و توانسته کاری کند که به مرور حساسیت جامعه به فقر و جلوه هایش از بین برود و تصاویری مانند بی توجهی به کودکی که در سرمای زمستان به شیشه خودرو‌ها انگشت می‌کوبد تا از او آدامس یا تنقلات بخرند و یا حتی پولی کف دستش بگذارند، روزمره، عادی و حتی نادیدنی شود.

اتفاقی از جنس سنگ شدن دل اعضای جامعه و بی تفاوتی ایشان به یکدیگر. جامعه‌ای که دیگر اعضای آن بنی آدم و از یک پیکر نیستند و می‌توانند به سادگی هر چه تمام تر، کودکی که در خیابان آدامس می‌فروشد را عضو باند تصور کرده و برای کمک نکردن به آن باند و ثروت اندوزی اش، از دیدن کودک صرف نظر کنند. انگار نه انگار که کمترین معنای دیدار این دست کودک‌ها در خیابان، ولو او را عضو باند تصور کنیم، محروم شدنش از مدرسه و حق و حقوق ابتدایی اش از جمله بازی است.

رفتاری که در آسیب زا بودن و اشکالاتش تردیدی نداریم، اما از بسیاری مان سر می‌زند چراکه راه درست را نمی‌دانیم و کسی پاسخمان را نداده که چرا انبوه کودک‌های کار و متکدیان خردسال و کهنسال در معابر شهر‌های کشورمان حضور دارند و کسی کاری نمی‌کند؟ مگر نه اینکه کار کردن کودکان جرم است و باید امثال ناجا یا بازرسان وزارت کار مانع از آن شوند؟ مگر نه اینکه بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری و چندین و چند نهاد دیگر موظف به جمع آوری متکدیان هستند؟

 
اگر قصد افشای نجومی‌بگیران را دارید، لطفا اشتباه نزنید!
پرسش هایی که طرح تئوری‌هایی مانند فعالیت باندی متکدیان و کودکان کار، بر شمارشان می‌افزاید و می‌توان در تکمیلشان پرسید: مگر نه اینکه جرم سازمان یافته و فعالیت باند‌های متخلف در اولویت رسیدگی قرار دارد و باید در زمان کوتاه‌تر و با شدت بیشتر با آن برخورد کرد؟ پس چگونه است که در خصوص باند‌های تکدی گری و کودکان کار این گونه نیست؟

پرسش‌ها و ابهامات پرشماری که برخی مسئولان ترجیح می‌دهند، حتی به آن‌ها فکر هم نکنند. امثال مدیران شهرداری بروجرد که به تازگی با انتشار چند عکس در شبکه اطلاع رسانی این نهاد، چند کودک کار را افشا کرده اند؛ افشای کودکانی که به گفته مدیران شهرداری بروجرد از دیگر شهر‌ها راهی این شهر شده و در آنجا تکدی می‌کردند.

تصویر کودکانی که مجبورشان کرده‌اند مقابل دوربین بایستند و سپس عکس گرفته شده از ایشان را منتشر کرده‌اند. لابد با این تصور که چهره نجومی بگیران را افشا می‌کنند و اشکالی به کارشان وارد نیست. آن دسته از نجومی بگیرانی که از گدایی به پادشاهی رسیده اند، اما به گونه‌ای ماهر می‌آرایند که عوام الناس فریبشان را بخورند؛ با ظاهری که ممکن است شبیه کودکان خسته و محروم از تحصیل باشد؟!

اشتباه بزرگ مدیران شهرداری در افشای فاسدان بزرگ اقتصادی که واکنش شدید اهالی بروجرد و کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته و موجب شده که شورای شهر بروجرد مدیر خاطی را دعوت کرده و از وی در این خصوص توضیح بخواهند؛ توضیحاتی که ظاهرا قانع کننده نبوده و تقبیح عملکرد وی در شورا را به دنبال دارد، اما منجر به برکناری این مدیر از سمتش یا حتی توبیخ وی نمی‌شود.

اتفاقی که ممکن است در ساعات آینده و با ورود نهاد‌های دیگر به ماجرا در پی فشار افکار عمومی رخ دهد، اما حتی اگر به محاکمه این مدیران خاطی ـ که اقدامشان بر اساس نص قانون، مجازات به دنبال دارد ـ هم منجر شود، اما بعید است نگاهمان به کودکان کار را از تصویری که برخی نهاد‌ها و مسئولان ساخته‌اند و برای لاپوشانی قصورشان در رسیدگی به این معضل به خورد افکار عمومی داده‌اند، تغییر دهد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷۷
خخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
میونید بهترین نظری که برای اکثر کار ها در این کشور داد همین خ خ خ خ خ خ خ هست.
یکشنبه 1 بهمن 96 ساعت 11 صبح : دلار 4560 تومان شاخص بورس تا این لحظه 500 واحد سقوط کرده !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
سقوط تاریخی ریال و از هم پاشیدگی اقتصادی ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
دم عیده دولت باید عیدی بده دیگه
پس چجوری باید کسری هاشو پر کنه ؟؟؟
انقد چوب لا چرخ این حسن آقا نکنید
یازده نفر 1600 میلیارد تومان وام گرفته اند و معوقاتشان را پس نمی دهند. بروید آنها را افشا کنید. مسببین هزاران میلیارد اختلاس را دستشان را قطع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
فقط 1600 میلیارد تومان؟ رقم خیلی بیش از اینهاست
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
باشه! منتظر باش افشا کنند. دل خوشی داری بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
یه ذره رود اعداد و ارقام کار کن عزیزم. 1600 میلیارد تومان فقط وام یکیشون از بانک سرمایه است
ناشناس
| China |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
رئیسی گفت شماها مسخرش کردید حالا حقتونه!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
چی میگی برادر، بدبختی مردم که ربطی به اختلاس نداره، به حجاب ربط داره،
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
14:05هی چینی یه بار مرد باش با اسم کامنت بذار ادم بفهمه کی هستی چی هستی ونکته دوم بگو از چین هستی یا از فیلتر شکن استفاده میکنی یا بگو یا مرد باش دیگه کامنت نذار
خجالت نکشیدن عکس این بدبختهارو منتشر کردن اونم با افتخار ،خدایا کجایی
یکشنبه 1 بهمن 96 ساعت 11 صبح : دلار 4580 تومان شاخص بورس تا این لحظه 500 واحد سقوط کرده
پیش بسوی دلار 6000 تومانی وبالاتر
دلار آمریکا الان شد 4610 تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
این درست نیست که بگید دلار آمریکا شد...! درست آن است که بگویید ریال ایران ده درصد دیگر امروز سقوط کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
طلا هم اینک 143000 تومن هر گرم.آهای جوان ایرانی اگر جرات داری با وام پونزده میلیونی برو ازدواج کن.با همین فقط سرویس طلای نامزدت رو بتونی بخری.بقیه اقلام رو دیگه حسن آقا کاری کرده عمرا بتونی بخری و یا خونه رهن و اجاره کنی
دلم به درد آمد از این عکس چطور راضی شدند در این حالت از این طفل معصوم ها عکس بگیرند
گنه کرد دربلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری ، چون یک عده از مدیران بانکها حقوق نجومی و وامهای نجومی با نرخ های بسیار پایین گرفتند لذا وامهای کارمندان رتبه پایین بانکها را قطع کردند و نرخ وام هایشان را افزایش دادند تا بعد از این جرات افشاگری حقوق های بالادستیشان را نداشته باشند.
دلم برای اینده وطنم میسوزد.بخدا نه اسراییل یارای فروپاشی جامعه ایران را دارد و نه امریکا و..همین اختلاسها و بی عدالتیها و ...از درون ما را نابود خواهد کرد.باید صبر کرد و عمق بی تفاوتی مسولان را تماشا کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
ودلار 5000 تومنی یادت نره.البته 4 ماه دیگه تحریمهای ترامپ کل اقتصاد رو میپوکونه..بعدش ورشکستگی عمومی از شرکت ها و اصناف و کسبه گرفته تا بانکها و..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
وهمینطورورشکستگی بورس بیچاره انهایی که پولشونو تواین بازار سرمایه گذاری کردند
امام علی (ع):
بترسید از ظلم بر کسی که یاوری جز خدا ندارد...

آخه بی انصاف چطور دلت اومد اینطور سر این بچه های معصوم بیاری و تحقیرشون کنی
إن شاء الله خدا تحقیرت کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
اکثر مردم ایران گرفتار چنین ظلمهایی هستند !!! همه چیز وارونه است
من کارمند یکی از بانکها هستم
در بانک ما مسئولین حساب در بانک خصوصی دارند که پاداش ها را در آن می ریزند!
البته از طریق شرکت خصولتی!
والبته با چندین تراکنش با مقدار کم!
و کسی متوجه نمی شود!
برخی هم می گویند کارشناسان بانک مرکزی هم قادر به کشف آن نیستند ، یا نباید کشف کنند
پاداش های چند صد میلیونی! حالا فروش آدامس جرم است!
در این کشور دست گوسفنددزد را می برند اما به دزدان میلیاردی پستهای بالاتر و امکانات بیشتر می دهند
آخی عزیزکام
متاسفانه باهمین غارتهای نجومی بوده که باوجوددرآمد50سال گذشته نفتی کشورازنظراقتصادی به فلاکت امروز رسیسده بطوریکه اقلیتی با ثروتهای بادآورده به ریش اکثریت درزیرخط فقر وفلاکت میخندند
اولین نفر از سمت چپ که دستش رو چونشه به نظرتون به چی داره فکر میکنه ؟
همین الان هم دردولت روحانی وزرا بادریافت چندین برابر کارشناسان بازنشسته دولت حقوقهای غیرعادلانه میگیرند دومیلیون تومان کجا وبیست میلیون تومان کجا بااین اوصاف میتوان مدعی عدالت ومساوات بود هرگز
کدو رو دیدن. آخه این بنده ها خدا که بقول خودشون تنقلات می فروختند و گدایی هم نمی کردند. وااسفا
دلار شد 3700 تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلارشد 4700 تومان !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
الکی چرا جو می دهی. 4550 تومان است.
دلارشد 4700 تومان !!!!!!!!!!!!!!!! هیچکس فروشنده نیست
چند نفر با ارقام نجومی 7000و6000و300میلیاردتومانی کشورراغارت کرده اند وچندین سال گذشته ولی متناسفانه کوچکترین اقدامی برای بازپس گیری وبرگرداندن اموال بیت المال انجام نگرفته وحضرات دنبال آفتابه دزدها هستند
در ایران دستفروشی از جرایم بزرگ محسوب میشود و اختلاس های کلان قابل اغماض است.
دلار 4700 شد!
تبریک به سیف
یک روز میگذشت پادشهی از گذرگهی...!
بااین وضعیت بهتراست که تمام مسوولین میزان داراییهای خود را زودتر اعلام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری 96 مگه یادت نیست جهانگیری در جواب درخواست قالیباف برای اعلام دارایی هاشون چی گفت؟ گفت این مسئله به کسی مربوط نیست! به کسی مربوط نیست که دیگری چی داره چی نداره!!! خخخ
شتر دزدها را ول كرده ايد اين بينوا ها را گرفته ايد ، اينها هيچ كار خلافي نكرده اند از بيت المال نه دزديده اند ميلياردها دلار را اختلاس نكرده اند و به خارج فرار كنند خود مردم به خواست خودشان دست در جيب خود كرده اند و به اينها داده اند ، كلان دزدان و قاچاقچيان را رها كرده ايد يقه اينها را گرفته ايد
شرم اور است
چه خبره تو اقتصاد کشور قیمت دلار هر روز بالاتر می رود ثبات در قیمت دلار نیست این چه وضع اقتصاد هست شما خودتو بگذار جای ما
چرا جلوی فساد گرفته نمی شه تا کی باید هموطنان ما در خیابان ها دستفروشی کنند کودکان کار تا کی چرا به این افراد رسیدگی نمی شه چرا جای خواب کار مناسب و تحصیل مناسب برای این کودکان در نظر گرفته نمی شه اینها ایرانی هستند باید فکری برایشان کرد
مفاسد اقتصادی باید پول هایی رو که برده اند به مردم برگردانند بابک زنجانی چرا پول های اختلاس شده رو به مردم بر نمی گرداند
چرا زندگی باید اینقدر سخت شود که مردم اقدام به فروش کلیه بکنند کلیه فروشی تا کی
مردم تا کی باید عضو بدنشان را بفروشند
کجایند اونهایی که واسه امام زمان گریه می کنند چرا حال این روزهای امام زمان رو نمی فهمند اینها امت مسلمان هستند هر چه زودتر فکری برایشان کنید
مردم زلزله زده کرمانشاه در چه حالند در برف و سرما و گل و لای خدایا رحم کن چرا به وضعیت مردم این مناطق زودتر رسیدگی نمی شود پول های نفت رو برای مردم هزینه کنید تا اختلاس صورت نگیرد
مردم زلزله زده نیاز شدید به کمک دارند
مقایسه دریافتی دومیلیون تومانی یک کارشناس بازنشسته با 30سال سابقه خدمت با حقوق 20میلیون تومانی اعضای وزیران ومقامات جز تبعیض وبیعدالتی مطلق چه مفهوم دیگری دارد آیا شایسته است پس از 40سال ازعمرنظام بازنشستگان برای تهیه مایحتاج زندگی شرمنده خانواده هایشان باشند دکترروحانی در سال 92 به امت وعده داد وضعیت بازنشستگان را بهبود خواهدبخشید ولی با توجه به درآمد کلان دولت وافزایش تولید نفت وبالا رفتن قیمت نفت ورفع تحریمها چه اقدام مثبتی برای بهبود وضعیت اقتصادی بازنشستگان بعمل آورده
اللهم عجل لولیک الفرج
پرداختیهای فعلی دولت روحانی به وزرا ومقامات وبازنشستگان ومقایسه آن کمترازنجومی بگیران نیست شما حقوق یک ونیم میلیون تومانی ویا حداکثر دومیلیون تومانی فعلی بازنشستگان را بارقام بیش از بیست میلیون تومانی حضرات مقایسه کنید واقعا دریافتی یک وزیر ویا یک مقام باید چند برابر یک کارشناس بازنشسته با 30سال سابقه خدمت صادقانه باشد واقعا این پرداختیها نادعادلانه تبعیض آمیز نیست
تابناک جان من انقدر به شما میگم با این مسئولان کار نداشته باشی قبول کن این قشر هم گرفتاری خودشان را دارن باید یه جوری این حقوق که نجومی رو میگیرن خرجش کنن جالا باید غصه این بدبخت های کودکان کارو هم بخورن چه کار دارین این مسولان بدلخت وشما من تو شرکتی کار کردم بعد دوسال بهمون حق وحقوق ندادن یه روز رفتیم فرمانداری سهر یه خانوم معاون فرماندار بود گفت برین به ما ربط ندارد سرو صدا کنید زنگ میزنم بیان شما روببرن
هر کسی تو شهرداری بروجرد دستور داده و که عکس این بیچاره ها رو برا خود شیرینی گرفته,یک بی انصاف به تمام معناست.
آقا به دلار و این بورس برسید
کجایند مسئولین
مسئول ناکارامد نتیجش میشه اینگونه برخوردها..دلم میخواد مدرک این مسئولین و چک کنید ببینیم اصلا چیزی از روانشناسی کودک خوندن
درمورد اين نظريه ها آياكسي جواب داده .....خير........ بنابراين وقت خودتان را در اين مورد تلف نكنيد
به معیشت کودکان کار رسیدگی کنید چرا با دستفروش برخورد تند و بد می شود دستفروش مجرم نیست ما تحصیل کرده هستیم زورمان به تورم دلار و هزینه ها نمی رسد باید به وضعیت درامد خانواده های کودکان کار رسیدگی شود درمان و اموزش باید برای این کودکان ازاد شود
هر چه زودتر تنبلی چشم را ریشه کن کنید کسی که مشکل بینایی دارد قابل درمان در کودکی هست و تا اخر عمر دیگه مشکل ببینایی نخواهد داشت
عربستان چرا فقیر ندارد در عربستان چندین برابر ایران یارانه می گیرند چرا یارانه اقشار کم درامد زیاد نمی شود از پول مردم پول نفت چرا برای مردم هزینه نمی شود تا اختلاس رخ ندهدددددددددد
خدااااااااااااااااااااااااااا خودت کمک کن
الان مگه بازم احمدی نژاد مقصره که دلار داره بالا میره خدایا مسببین این رو از خیر دنیا و اخرت محروم کن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
بله احمدی نژاد ضربه ای به کشور زد که تا صد سال دیگر هم جبران نمی شود.
با سلام به تابناک . زحمت کشیده یه بررسی و گزارش در مورد اختصاص 250میلیون تومان پول شهرداری تهران و انتقال آن بحساب یکی از مدیران شهرداری و سپس هزینه کردن این مبلغ در انتخابات ریاست جمهوری چیست ؟ و در ادامه گفته شده دادستان از اینکه شهرداری تهران تخلفات مالی و اعلام قبل از اثبات جرم را بصلاح ندانسته . یعنی هر کسی جرمی را دیده و شنیده حق اعلام در ملا عام را ندارد مگر اثبات شود . یعنی چی برای من هم سوال بود اسپانسر . اسپانسر میگفتند پس پول ماده 100مردم بود ؟
موضوع رو خلط نکن ، اتفاقا وقتی مسوولین مشغول کارای مهمتر خودشون هستند ، بهترین کاری که از دست مردم برای اکمک به کودکان کار برمیاد ، همین کمک نکردنه .
علت افزایش دلار سیاسی کاری طرفین دعوا هست ببینید پول و ثروت و قدرت و پارتی کمر اقتصاد را شکسته چرا ?.چون گروهی میگویند دولت با گران کردن دلار پول بیشتری به جیب میزند و نقدینگی را جمع آوری میکند . چون خدمات و کالاها را گران نکرده .است.
میدونی فرافکنی یعنی چی؟
یعنی طرف هزار میلیارد میدزده اونوقت دست یکی دیگه رو قطع میکنند
یعنی اون یکی 10 هزار میلیارد اختلاس میکنه، عکس اونیکی رو نشون میدن
طرف 100 هزار میلیارد ثروت داره از کارمنده مالیات میگیرند
طرف هزار هزرا میلیارد ...
کدامیک از مسولین آمدند و دست بچه های کودک کار را گرفتند و گفتند برویم ببینیم پدر و مادرتان کجا زندگی میکنند . کارشان چی هست . چی میخورند . چه جوری معاش میکنند . اما روز و شب در تریبون حدیث مفصل فقر آمربکا و اروپا را نمایش میدهند انگار در چین و روسیه هیچ فقیری ندارد . دختران روسی در دبی و امارات چکاره اند ؟ سیاست تا عمق وجود آدمها نفوذ کرده و گذاشتن تصویر کودکان تا هزاران کیلومتر بنام فقر کار درستی نیست .
با شعار اینکه فقیری نباشد گروهی دیگر را ثروتمند کردیم . به چه حسابی و کتابی . به این حساب که این افراد چون متعهد هستند به فقرا هم کمک میکنند در صورتی این یک مفهوم اخلاقی هست احتمال دارد کمک بکند یا نکند حالا به فقرا کمک نکرد چی . بریم یقه اش را بگیریم ؟ نه در اصل برنامه عدالت اجتماعی چنین نسخه ای ندارد بلکه راهکار علمی دارد . اولین راهش این هست که کسی اجازه ندارد بدون اینکه زحمتی کشیده باشد صاحب ثروت شود . ودوم رونق کسب کار فقط با خصوصی سازی واقعی باشد یعنی تمام مردم با هر توانایی و سلیقه ای سیاسی امکان پذیر هست .برخی ثروتمند باشند غیره فقیر بماند شعار عدالت تحقق نمیابد چون باز گروهی در اقلیت باقی میمانند .
سپرده های بلند مدت مردم با افرایش دلار کم کم ارزشش در حال فرسایش هست . آیا روحانیون و مراجع محترم حرفی برای گفتن ندارند کسی نیست به داد سپرده مردم برسد ؟. کجا هستند افرادی که فریاد میزدند که ربا ربا هست .سپرده ها از مثل برف در حال آب شدن هست . از نظر شرعی توضییح ندارد ؟ حالا دیدین پارامترهای اقتصادی دایما در حال تغییر و دگرگونی هست آیا کسی حرفی ندارد که چرا وقتی دلار بالا میرود حقوق و مزایا کم کم بالا نمیرود . همچنان پیش رویم متاسفانه فاصله عمیقی با سطح دستمزد جهانی پیدا میکنیم .
تازمانیکه پرداختی های دولت بین وزرا و کارشناسان بازنشسته رفع تبعیض نشده وحقوق یک وزیر چندین برابر یک کارشناس بازنشسته است فاصله طبقاتی ادامه خواهدداشت واعتماد به دولت روحانی کاهش خواهدیافت
مردم رای دهنده به روحانی هرگز فراموش نمیکنند که نامبرده در سال 92 اعتراف نمود قدرت خرید کارمندان آنقدر پایین آمده که پس ازگذشت ده روز حقوق تمام میشود حال که جناب روحانی رییس جمهورشد و5سال هم ازصدارتش گذشته چون قدرت خرید خودش با گرفتن حقوق چند میلیونی چند برابرشده دیگر دم از کمی قدرت خرید مردم نمیزند گویا ایشان فقط فکر قدرت خرید خو.دشان ومقامات بودند نه اقشارآسیب پذیر 80درصد ملت ایران
چرا عکسهای صفدر حسینی . بابک زنجانی . حسین مرعشی . غلامحسین کرباسچی . مهدی هاشمی . مهدی جهانگیری . حسین فریدون . خاوری . مه افرید خسروی . فاضل خداداد . و سایر نجومی بگیران و مختلسین را به نمایش نمی گذارند که باعث میشوند این کودکان اینگونه بدبخت شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
یدونه اصولگرا اسم نبردی پس معلومه توام دل واسه این بیچاره ها نسوخته می خوای ماهی خودتوبگیری
سلام بر همه
از دوستان و منتقدین و کارشناسلن محترم و.محترمه تقاضامیشود یک نام مستعار برای مطلب خود انتخاب کنند.
دوست محترمی که در خصوص کلیه فروشی و ... کلی گلایه داشتند.
برادر من اینهمه کار . چرا کمکاری وتنبلی خودرا گردن حکومت و دولت می اندازید؟
مگر كسي ميتواند خانواده درجه اول خود را محكوم كند اين آقايون هم همينطور افكار عمومي چه قدرتي دارد در مقابل اين همه ظلم و ستم آخرش هم يه جريمه 100 هزار توماني اونم به صورت اقساط بايد پرداخت بشه و بعد از چند مدت هم شامل عفو خوش حسابي مي شود و سپس با پست و مقام بالاتر شروع به كار مي كند و زخم عميق تري ايجاد ميكند
ظبق آمار رسمی فحشا که به سن ، جوانها رسیده، اعتیاد هم که همیطور ، سن دزدی و گدایی هم که کمتر وکمتر پس این مسئولینی که هر از گاهی آنهم برای منحرف کردن اذهان عمومی انتشار می یابد مسئولیشتان دقیقا چی هست که به ارکان اصلی این مملکت که مردم آن است توجه ندارند اما مطمعن باشند حقوقی که می گیرند حلال نیست ، این بچه ها که باید سرمایه مملکت باشند تو این سن تکدی گری و تنقلات فروشی میکنند بعد از چند صباحی همین ها بدام قاچاق فروشها می افتند و نهایتش هم اعدام .
مطمئنا انتشار تصاویر کاره ناپسند و غیر اخلاقیه ولی جمع اوری این افراد باید صورت بگیره چون جلوه بد و زننده ای داره .برای مثال در اتوبان تهران کرج هم در زمان ترافیک یه عده دست فروش و حتی متکدی که اتفاقا نوجوان و حتی کودک هستند دیده میشه که باعث تاسفه برای کشوریه که منابع نفتی و گازی و معدنی فراوانی داره ولی در عوض صحنه هایی این چنینی دیده میشه .پس باید این گونه معضلات اجتماعی جمع اوری بشن و لی در مقابل باید بهشون امکانات تحصیلی یا شغلی فراهم کنند.
عدالت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما گلهای خندانیم فرزندان ایرانیم
مسئولان شهرداری بروجرد وشورای سیاسی شهر لطف کنن راجع به ده ماه حقوق معوق کارگران وکارمندان بی پناه شهرداری بروجرد ومشقات بی انتهای این عزیزان هم خبری منتشر بکنند
بالاخره مردم خواسته شان براورده شد و مفسدین و رانت بانکی و قاچاق و نجومی گیران اززهر نوعی گرفته شدند و به سزای اعمالشان رسیدند توسط شهردار بروجرد. راستی اقای شهردار کشف و بازداشت شما همزمان با کشف اختلاس صد میلیارد ان استخدام فراری شرکت نفت بود.
جالبه که خود کارمندان شهرداری هم از شهرای مجاورن و اکثریتشون برخورد خیلی بدی با ارباب رجوع دارن
من که میدونم نظرم رو انتشار نمی دید ولی
این بدبختها چهار روز دیگه میشن اختشاشگر و....
واقعا از کار شهرداری خجالت آورتر اینه که آدم های خود بزرگبین ، ریختن تو صفحه نظرات مطلب به این مهمی ، از دلار صحبت می کنن . انگار اینجا بنگاه اقتصادیه .
حقمونه که سالهای سال عقب افتاده باشین . این مطلب مهمتره یا دلار !! ارزش این بچه ها بیشتر از کل بازار بورس تهرانه . امروز این بچه ها بی سرپرست و بد سرپرست رها شدند ، فردا نوبت بچه های کدوم ما ...
موندم شما که ادعای این رو دارید که نظرات غیر مرتبط رو انتشار نمی دید چرا چنین کاری می کنید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر