بازدید 4836

وام 300 میلیونی کسبه پلاسکو فقط برای یک نفر!

رئیس ­­اتحادیه پیراهن‌دوزان گفت: از ۱۲۰ کسبه آسیب‌دیده پلاسکو معرفی‌شده برای دریافت وام ۳۰۰میلیون تومانی فقط یک نفر موفق به دریافت وام شده است.
کد خبر: ۷۶۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 18 January 2018

تسنیم نوشت: رئیس ­­اتحادیه پیراهن‌دوزان گفت: از ۱۲۰ کسبه آسیب‌دیده پلاسکو معرفی‌شده برای دریافت وام ۳۰۰میلیون تومانی فقط یک نفر موفق به دریافت وام شده است.

مجتبی درودیان در نشست خبری گفت: بانک رفاه قرار بود به کسبه آسیب‌دیده پلاسکو، وام پرداخت و پس از یک سال تنفس در 36 ماه اقساط آن را دریافت کند.

وی اجرایی نشدن وعده‌های داده‌شده به کسبه پلاسکو را کم‌توجهی برخی دستگاهها از جمله بنیاد مستضعفان عنوان کرد و افزود: با وجود پیگیری‌های اتاق اصناف ایران و نامه‌نگاری وزیر صنعت، معدن و تجارت با شورای شهر و شهرداری، وعده‌های داده‌شده به کسبه پلاسکو تاکنون محقق نشده است.

رئیس­ اتحادیه پیراهن‌دوزان با اشاره به اینکه عقد قرارداد بنیاد مستضعفان با کسبه پلاسکو برای ساخت مجدد این مجتمع و تعیین زمان دقیق کلنگ‌زنی آن راهکار رفع مشکلات فعلی است ادامه داد: پرداخت 4 میلیون بیمه بیکاری به اکثر کسبه و ارائه برگه قطعی مالیات به این افراد در روزهای آینده از وعده‌های انجام‌شده است.

درودیان تعیین نماینده‌ای از سوی رییس جمهور برای پیگیری مشکلات کسبه پلاسکو را بسیار ضروری دانست و گفت: پس از امضای قرارداد بین کسبه مستقر در مجتمع نور و بانک مرکزی برای ارائه وام، بانکها با پرداخت آن مخالفت کردند.

وی با ابراز اینکه ساخت پلاسکو درخواست کسبه و اتحادیه از بنیاد مستضعفان است گفت: به‌نظر می‌رسد با وجود جلسات متعدد و بیان وعده‌هایی درخصوص ساخت این مجتمع ظرف 2 سال پس از دریافت مجوزها، احداث پلاسکو عملیاتی نخواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر