بازدید 3304

تاکید بر گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان ایران و بورکینا فاسو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، گفت: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اول جهان است.
کد خبر: ۷۶۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 18 January 2018

خانم ماری لورانس ایندو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بورکینافاسو امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ماه) با علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رحیمی در ابتدای این دیدار بر موفقیت زنان در جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله مشارکت در دفاع مقدس، ورزش های المپیک و پارالمپیک و همچنین حضور زنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آموزش‌های فراگیر جهانی آسیب‌های اجتماعی، ادامه داد: در کنار مبارزه با تروریسم و افراطی گری، موضوعات اجتماعی از جمله موضوعات اول جهان است.

ماری لورانس ایندوبا تاکید بر گسترش فعالیت‌های دو کشور و فعالیت سفارتخانه بورکینافاسو، گفت: موضوعات مرتبط با زنان، جوانان و کودکان را از جمله مسائل مورد اهمیت دانست.

عضو کمیسیون امنیت ملی بورکینافاسو از حضور در کنفرانس PUIC و گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور ابراز خرسندی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار