بازدید 2831

انهدام باند توزیع چک‌پول‌های تقلبی

کد خبر: ۷۶۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 18 January 2018

باند توزیع چک‌پول تقلبی در شهرستان چناران خراسان‌رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شرق، سرهنگ برات اویسی، فرمانده انتظامی چناران، گفت: پلیس آگاهی موفق شد باند توزیع چک‌پول‌های جعلی را در چناران شناسایی و منهدم و همچنین ۴۷‌میلیون ریال چک‌پول جعلی را کشف کند.

اویسی گفت: در پی اطلاع از توزیع چک‌پول جعلی در چناران، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان آن در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: در‌این‌باره، یکی از متهمان در شعبه مرکزی یکی از بانک‌های سطح شهر، شناسایی و دستگیر و در بازرسی بدنی از او، ۲۲ برگ چک‌ پول یک‌میلیون ریالی جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی چناران ادامه داد: متهم ۳۵ ساله برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی اولیه به تهیه چک‌پول‌ها از اشخاصی دیگر اعتراف کرد.

او بیان کرد: پس از تحقیقات کامل و اقدامات خاص پلیسی، مخفیگاه همدستان او شناسایی و در دو عملیات مجزا، سه متهم ۲۵، ۲۷ و ۲۸ ساله دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد ۴۶ برگ چک‌پول ۵۰۰‌هزار ریالی و دو برگ چک یک‌میلیون ریالی (در مجموع به مقدار ۴۷‌میلیون ریال) کشف شد.

اویسی با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان چاپ چک‌پول‌ها ادامه دارد، از شهروندان خواست در این زمینه هوشیار بوده و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر