بازدید 7503

اغفال کننده زنان به دام افتاد

فرمانده انتظامی گچساران گفت: فردی که اقدام به اغفال بانوان، زورگیری و سرقت از آنان می‌کرد در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۶۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 18 January 2018

فرمانده انتظامی گچساران گفت: فردی که اقدام به اغفال بانوان، زورگیری و سرقت از آنان می‌کرد در این شهرستان دستگیر شد.


به گزارش ایرنا، سرهنگ سید محمد موسوی افزود: پس از دریافت گزارش و مراجعه حضوری چند بانوی جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با یک دستگاه خودروی شخصی سواری پراید به عنوان مسافر کش در سطح شهر اقدام به اغفال بانوان، زورگیری و سرقت از آنها کرده است رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت.


وی اظهار داشت: پس از بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یکی از شهرستان‌های استان فارس متواری شده که ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، اکیپی از مأموران کلانتری 11 شهرستان گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام شدند.
موسوی عنوان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و جهت بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد.


موسوی ابراز داشت: در بازرسی از خودرو تعداد 240 عدد قرص لورازپام، کلونازپام، تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه 15 عدد مموری و تعداد 6 عدد سیم‌کارت و 2 عدد کلاه گیس و مقداری مواد خوراکی آلوده به مواد بیهوشی و مبلغ 15 میلیون ریال چک پول کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به 6 فقره سرقت و زور گیری و اغفال زنان در شهر گچساران و شهرهای بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف کرد.


موسوی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
236 نفر سارق از مهر 1395 تا مهر ماه سال جاری در گچساران دستگیر شده‌اند. دستگیری سارقان جواهرفروشی شهر دوگنبدان از مهم‌ترین دستگیری‌هایی بود که امسال رخ داد.
گچساران با 124 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر