بازدید 4069

اشتغالزایی برای آمریکایی‌ها توسط سامسونگ

شرکت سامسونگ با سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیون دلاری یک کارخانه تولید لباسشویی با ظرفیت سالانه یک میلیون دستگاه در آمریکا راه اندازی کرد.
کد خبر: ۷۶۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 17 January 2018

شرکت سامسونگ با سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیون دلاری یک کارخانه تولید لباسشویی با ظرفیت سالانه یک میلیون دستگاه در آمریکا راه اندازی کرد. پیش از این دولت آمریکا تعرفه واردات محصولات دو شرکت ال جی و سامسونگ را افزایش داده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد مقاومتی، دولت آمریکا در سال گذشته به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی تعرفه واردات محصولات ال جی و سامسونگ را افزایش داد.

اشتغالزایی برای آمریکایی‌ها توسط سامسونگ

این اقدام به طور مؤثری موجب افزایش قیمت محصولات وارداتی این دو شرکت کره ای می گردد و به همین دلیل مسئولان این دو شرکت علیه آن موضع گیری نموده اند.

با اینحال در آستانه اعمال قانون افزایش تعرفه واردات از سوی دولت آمریکا، شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده است قصد دارد یک کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در آمریکا احداث کند و محصولات خود را در داخل این کشور تولید نماید.

کارخانه جدید شرکت سامسونگ در شهر نیوبری آمریکا و با سرمایه گذاری ۳۸۰ میلیون دلاری احداث شده است. این کارخانه سالانه یک میلیون ماشین لباسشویی تولید می کند و تا سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از هزار شغل مستقیم در آمریکا ایجاد خواهد کرد.

مسئولین شرکت سامسونگ با اعلام این خبر که تولید لباسشویی در کارخانه تازه تأسیس این شرکت در آمریکا آغاز شده است، از دولت آمریکا درخواست کرده اند از افزایش تعرفه واردات خودداری نماید.

معاون اول مدیر بخش لوازم خانگی شرکت سامسونگ در این خصوص گفت: «از آنجا که ما به تولید بخشی از محصولات خود در کشور آمریکا متعهد هستیم، نیازی نیست دولت آمریکا قانون افزایش تعرفه واردات را اجرایی نماید»

کارخانه تازه تأسیس تولید لباسشویی سامسونگ اولین کارخانه این کشور در آمریکا محسوب می شود. این درحالیست که فروش محصولات این شرکت کره ای در بازار آمریکا سابقه ای بیش از سه دهه دارد.

منبع: رویترز

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار