بازدید 10322
سوژه

خسروی وفا؛ چگونه بازنده انتخابات کمیته المپیک شد؟

این تعداد رای نازل برای چهره ای که همواره طی سه دهه اخیر گزینه ای سرشناس و مقبول بین مدیران ورزش کشور بود و جایگاه ویژه ای داشت،عجیب بود. او حالا فقط ریاست کمیته ملی پارالمپیک را در اختیار دارد
کد خبر: ۷۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 17 January 2018

چهارسال پیش محمود خسروی وفا در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک خود را برابر کیومرث هاشمی بازنده دید که چندان غیرمنتظره نبود اما او این بار در حالی به میدان رقابت گام نهاد که برای رییسی و نایب رییسی نامزد شده بود و شکست او به هیچ عنوان موضوع قابل پیش بینی برای کارشناسان نبود.

به گزارش تابناک ورزشی، خسروی وفا که با تکیه کلام «کارگر شماییم!» به حرفش مبنی بر انصراف از ریاست کمیته به سود صالحی امیری عمل کرد، خبر نداشت که پست نایب رییسی هم به انتخاب او روی خوش نشان نمی دهد و در عین ناباوری تنها 13 نفر به او رای می دهند! این تعداد رای نازل برای چهره ای که همواره طی سه دهه اخیر گزینه ای سرشناس و مقبول بین مدیران ورزش کشور بود و جایگاه ویژه ای داشت،عجیب بود. او حالا فقط ریاست کمیته ملی پارالمپیک را در اختیار دارد که البته جایگاه کوچکی نیست و خودش اعتبار بالایی در ورزش بین الملل دارد. هر چند این ناکامی باعث نمی شود تا خسروی وفا را یکی از بازنده های انتخابات کمیته المپیک ندانیم .

نویسنده: امید صبوری

 خسروی وفا؛ چگونه بازنده انتخابات کمیته المپیک شد؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر