بازدید 2301

بارش برف،‌ باران و مه‌گرفتگی در اکثر جاده‌ها

کد خبر: ۷۶۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 17 January 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از بارش برف و باران و همچنین مه‌گرفتگی در برخی محورها خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را در اغلب محورهای استان تهران و همچنین ارتفاعات کرج-چالوس و کرج-قزوین شاهد هستیم. همین وضعیت در محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-شیروان در استان خراسان رضوی نیز وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، اضافه کرد: در محور شیروان-فاروج در استان خراسان شمالی نیز بارش باران دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان زنجان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می‌شود، در مورد وجود این پدیده در سایر محورها گفت: این وضعیت در محورهای مشهد-کناران و مشهد-تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و همچنین محور بجنورد-اسفراین در استان خراسان شمالی وجود دارد.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیک در ورودی‌های تهران نیز اظهار کرد: محور کرج-تهران در محدوده‌های شهرک خاتم و گرمدره، ترافیک سنگین است. همچنین ورودی‌های پاکدشت و شهریار به تهران با ترافیک نیمه‌سنگین همراه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها