بازدید 4611

پرسپولیس وکیل سوئیسی اش را اخراج می کند

کد خبر: ۷۶۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 17 January 2018

احتمال دارد باشگاه پرسپولیس با وکیل سوئیسی خود قطع همکاری کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس چند ماه پیش به خاطر تخلف در داستان مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور از طرف فیفا از فعالیت در 2 پنجره نقل‌ و انتقالاتی محروم شد. بعد از این بود که مسئولان این باشگاه توسط یک وکیل سوئیسی به دادگاه CAS شکایت کرده و دنبال بخشیده شدن از حداقل یک پنجره نقل و انتقالاتی بودند.

از همان زمان هرچند وقت یکبار خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شد که باشگاه پرسپولیس در این پرونده برنده شده و محرومیتش به یک پنجره نقل و انتقالاتی کاهش پیدا کرده است. این در شرایطی است که هنوز هیچ خبر جدیدی در این مورد وجود ندارد و پرونده همان شرایط قبلی را دنبال می‌کند. 

حالا شنیده می‌شود تمام شرایط و البته ناامیدی از پیروزی در پرونده ریزه اسپور باعث شده مدیران باشگاه پرسپولیس به فکر تغییر وکیل سوئیسی خود باشند. گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس زیاد از وکیل سوئیسی خود راضی نیستند و معتقد هستند که این شخص نتوانسته پیروزی خاصی برای پرسپولیس رقم بزند و به خاطر همین احتمال تغییر او وجود دارد. این وکیل در زمان علی اکبر طاهری با باشگاه پرسپولیس همکاری خود را شروع کرد و گفته شده که توسط فدراسیون فوتبال هم به مدیران وقت باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار